Festivaltopic

Maar ze bepalen toch niet zelf wanneer ze iets aankondigen of spelen? Vaak wordt dat door management bepaald.

Gaan er nog forummers naar into the great wide open? Dit wordt mijn eerste keer, heel veel zin in!

Laatste keer dat ik naar werchter ging (2010 ofzo??). Werden ook na het laatste optreden alle plasticbekers en weet ik veel wat voor zooi in de hens gestoken. Naar sfeertje… :nauseated_face:

Ik ben eigenlijk wel blij dat het club seizoen weer gaat beginnen. Gewoon lekker voor 1 stage staan ipv constant rond hobbelen van stage naar stage.

Haha behalve dan dat het allemaal nachtwerk is… zo fijn om niet de hele nacht door te hoeven :older_woman:

6 likes

Ik oook :cry: waar WEER goldband komt haha, heb ze inmiddels 4 keer gezien deze zomer

2 likes

Zeezout? Laatste keer dat ik daar was draaiden ze er alleen techno (en vond ik het vet kut) dus ik snap Goldband op Zeezout ook niet haha

1 like

Ja klopt, is vooral techno dus vond goldband ook al wel random. Maar ze zijn overal haha

2 likes

Karel komt wat mij betreft overal mee weg :hot_face:

4 likes

Gaan er nog mensen naar Lief of volgende week naar Draaimolen?

1 like

Toch besloten naar xq Holland te gaan. Wie gaat ook?!

1 like

Ik ga ook spontaan deze week kaartjes gekocht, ben benieuwd

1 like

Black out was echt weer geweldig. Echt gemist. Was wel echt super druk.

2 likes

Heeft iemand hier interesse in 2 kaartjes voor Expedition? Zaterdag 24 september in Rotterdam!
Ik had er nog 1 van vorig jaar en daar kreeg je dit jaar een tweede kaartje bij maar ik heb in de tussentijd een vakantie geboekt voor die periode

Volgens mij heb ik 42 euro betaald voor dat eerste kaartje dus voor die prijs heb ik er nu 2.
Anders zet ik ze op TicketSwap :upside_down_face:

2 likes

Zoveel zin in de komende tijd op feestjesgebied, vgm nog nooit naar zoveel achter elkaar geweest straks (ik ga wel een beetje dood denk ik maargoed :tada:)

Deze maand naar Rolling in the deep en WTF DnB Halloween & misschien 1 ADE event.
November Rampage Amsterdam & Korsakov Rotterdam.
December misschien PRSPCT en sowieso Liquicity Winterfestival.

5 likes

Zo chill om naar uit te kijken hĆØ! Ik ben blij dat er weer een nachtprogramma is, want ik vond de festivalzomer een beetje tegenvallen (en ik hou ook niet van de combi van mijn muzieksmaak en daglicht).

Ik heb nu ook veel gepland staan en heb er zo’n zin in :heart:

3 likes

Oh ik vind overdag feestjes echt perfect. Ik vind het echt eeb goeie verandering dat steeds meer dingen van 13.00 tot 1.00 zijn ofzo ipv 22.00 tot 7.00 :older_woman:

Ik heb ook dit jaar nog 3 dingen gepland staan, zin in!

6 likes

Ja, mits het indoor is met je eens hoor! Ik lig sowieso liever om 00:00 in bed, anders ben ik weer een dag kwijt aan slapen haha.

Ik bedoelde ook indoor idd!

Wat staat er op jullie ADE planning? Ik wilde eigenlijk niet zoveel doen want :older_woman:t4:
Maar nu ga ik donderdag naar Peggy gou, vrijdag eerst order en daarna dgtl met jayda g, palms trax, zaterdag rush hour/rainbow disco club met antal, palms trax en zondag naar lofi met job jobse. Ging vroeger altijd op zondag naar de trouw/de school met ADE, maar dat skip ik dit jaar voor lofi en line up voor DS is ook nog niet bekend. Wil heeeel misschien ook nog naar Peggy in the loft, echt een toffe locatie maar vind de mensen daar altijd een beetje meh de helft is doorgesnoven, soms een beetje een grimmige sfeer, wil gewoon :sparkles:chille v i b e s :sparkles:

6 likes