Festivaltopic

hahaha van niet zoveel doen naar dit :rofl:

ik ga niks doen, wel werkennnn maar dat is leuk met ade

3 likes

Ik ga naar herrensauna in de Bijlmer bajes en aura in radion!!

1 like

Ik ga naar een gratis feestje op zaterdag en zondag naar de school (vriend werkt er dus wil wel ff langs dan ongeacht de line-up)

Heb wel weer ff zin! Vorig jaar was ik alleen naar breakfast club maar mis toch wel ff wat in de avond doen

3 likes

Ik ga naar Eric Prydz ! Kijk er echt naar uit…

2 likes

Ik sla voor het eerst in jaren over met ADE. Voelt eigenlijk wel eens lekker zo. Meestal vind ik het toch niet boeiender dan feestjes buiten ADE (behalve Ruigoord waar ik het altijd wel echt anders dan anders vond). Maar ik lees lekker mee hier, want ben wel benieuwd naar de ervaringen.

Ik ga morgen naar Give it Dub. Ben al 8 jaar niet meer naar een dubstep feestje geweest. Hoop dat het net zo is als mijn nostalgische herinneringen haha.

8 likes

Ik ga als het goed is naar Joris Voorn, Len Faki, Marcel Dettmann en nog meer DJs in de Gashouder, feest van Awakenings. Ben benieuwd, zin in wel!

3 likes

Ik ga naar Worakls Orchestra in NDSM Warehouse, ben ik errrrg benieuwd naar

3 likes

Ja ik vond het echt sick. Vond het echt weer de oldschool vibes van vroeger. Maar als je niet van diepe dubstep houdt zou ik niet zo goed weten waarom je er dan heen zou gaan haha.

3 likes

Ik heb dit ooit meegemaakt in de Melkweg en ga volgende week weer omdat ik het echt het meest geweldige concert ooit vond!

2 likes

Ohhh dat klinkt goed! Echt heel veel zin in nu :smile:

Heeft iemand toevallig een ticket over voor ADE into the Woods voor komende zaterdag? Ik zou hem graag overnemen :blush:, via ticketswap is het echt lastig.

1 like

Ik helaas niet maar het is me voor into the woods zaterdag via ticketswap 2 keer gelukt om al in de app te zitten bij de zaterdag en dan te wachten op een melding haha. Dan ben je vaak ieets eerder dan de mensen die wachten op een telefoonmelding en er kwam om de 5 minuten wel een nieuw ticket!

1 like

Dankjewel voor de tip! Het is me toevallig vlak na mijn post gelukt :smile:, weet niet precies wat ik deed maar wie weet heb ik per ongeluk jouw tip uitgevoerd zonder dat ik het door had. Wie weet tot zaterdag :yum:

1 like

Ah lekker bezig. Tot zaterdag misschien idd! :slight_smile:

3 likes

Zijn er ADE aanraders voor de vrijdag of zaterdag? Liefst hardstyle maar dat vind ik nauwelijks terug ij de line-ups

Qua techno (als ik goed zit qua stijl) is Boris Brechja op vrijdag echt een aanrader!

1 like

Thanks! Maar het mag van mij wel wat harder, er is vanavond wel Roughstate bijvoorbeeld maar dan kan ik niet helaas

3 likes

Ik heb ADE fomo :smiling_face_with_tear:

8 likes

Dan zal ik niet vertellen hoe leuk het tot nu toe is :wink:

1 like