Festivaltopic

Ik zou vanavond gaan maar vriendin kon last minute niet en wilde niet alleen, maar baal wel echt

1 like

Ja bij mij precies hetzelfde

Fuck ADE ik ga in november naar Liquicity in Heidelberg :joy::partying_face:

2 likes

Het duurt nog meer dan een half jaar maar tickets voor Defqon zijn binnen :person_in_lotus_position:

7 likes

Same here, huis ook geboekt :partying_face:

2 likes

Toch niet weer zo’n eco huisje he?

Ik heb ook zaterdagkaart voor defqon. Wij hadden op een of andere manier early acces terwijl we geen member zijn? Helemaal mooi

1 like

Neeee, lig ik weer opgebaard boven in de oven.
We gaan met 11man en ik, dus nog grotere toko.

Oh lekker hoor, maar volgens mij kon je je daar voor opgeven ofzo?

Hahaha ja ik had t er gister nog met mensen over dat jullie zo’n heet huisje hadden waar geen raam open kon en dat je dat echt verschrikkelijk vond :sob::sob:

Hoe vond je t gister trouwens? Ik vond vooral het laatste uurtje echt :ok_hand::heart_eyes::ok_hand::heart_eyes::ok_hand::heart_eyes::ok_hand::heart_eyes::ok_hand:

1 like

Hahaha bazuin maar goed rond, hoop dat ze die kut eco villa’s aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Laatste uur zat ik in de auto hardcore te luisteren :rofl:
Ik had even wat tempo nodig. Zo’n hele dag hardstyle is toch niet gek genoeg.

Baal wel dat ik Chris one - psycho heb gemist, lang geleden dat ik die live heb gehoord.

1 like

Nice! Zaterdagkaarten waren bij mij helaas uitverkocht dus heb maar voor de vrijdag kaarten gekocht. Is vast ook leuk

@kali mocht je niks te doen hebben. Vrijdag uk garage feestje in het Sieraad in Amsterdam.

Wil je vertellen waarom je mindert met uitgaan (sorry als dit heel gretig overkomt)? Ik ben dat nu namelijk zelf ook aan het doen na juist een periode heel veel uitgaan en beetje uitgeblust ervan raken, of tenminste weinig tijd en energie overhouden voor andere interesses en de brakheid trok m’n stemming vaak verder naar beneden

2 likes

Ah nee jammer, ik ga wel inderdaad.

1 like

Ja was leuk! Was wel echt rustig. De zaal was helemaal niet vol. Die tweede r&b zaal hebben ze niet geopend omdat het zo rustig was. Maar ik heb lekker kunnen dansen en ik heb Scott Garcia, Matt Jam Lamont en Eddie Craig backstage ontmoet haha :joy: Good times.

2 likes

Ja ik ga ook! Ben benieuwd, maar echt zin in!

2 likes

Nee, maar wel TD. Daar moeten we maar ff meeten dan :sunglasses: @MevrouwMand gaat ook denk ik?
En @kali jij ook?

2 likes

Jaaa meeting :partying_face:
Als @Luipaard mij nou eerst vind, dan kan zij mij erna naar jullie begeleiden :rofl:

1 like

Ik ben ook bij Qlimax en TD.

2 likes

Ik vind jullie allemaal @MevrouwMand :eyes:

Jullie weten zelf. Wordt idd sowieso 2u ouwehoeren. @kali jij kent me nog niet, bereid je voor op iemand die 6 kwartier in een uur praat :woman_shrugging::joy:

3 likes

Heb net een tiny house gehuurd voor het pinkpop weekend (paar km van het terrein). Nooit meer kamperen maar ik vind de line up nu al leuker en beter dan dit jaar dus toch nog maar eens :joy::joy:

3 likes