Festivaltopic

Heb je deze nog? Maat van mijn vriend zocht er nog een!

1 like

Ja love ittttt :joy:. Robbie Williams verwacht ik dat die live tegenvalt maar RHCP is sowieso een van m’n favo’s ooit en QOTSA hou ik ook heel erg van.

2 likes

In 2015 waren veel mensen juist positief verrast door Robbie! Hopelijk dit jaar weer maar ja I :heart: Robbie sowieso haha

1 like

Robbie Williams is echt fantastisch live, maakt er echt een feestje van.

Peppers hoor ik juist altijd van dat ze tegenvallen live

3 likes

Dat laatste heb ik meermaals als tegenovergesteld ervaren.

Maar het is meer dat ik van Robbie wel hoge verwachtingen heb en ik van hem juist al eens heb gehoord dat de zang niet super was. Zal mijn liefde voor het nummer angels niet verminderen overigens

2 likes

Nee klopt hij is zeker niet de beste zanger maar hij geeft wel een geweldige show

M’n vriend gaat wel, ik moet zelf helaas werken. Hoop trouwens dat het niet super koud is! Lekker gaan als je kunt, anders kun je altijd nog naar huis!

1 like

Jaa ik ga ook morgen! Echt zin in

3 likes

Ik zou ook gaan maar kan niet meer. Baal er flink van :joy:

1 like

@kali no worries! Komt vast goed.

Hoe was Qlimax?

Not sure of dit het juiste topic is maar kun je tegenwoordig bij ticketswap niet meer instellen dat je alleen maar een ticket alert wilt onder een bepaald bedrag?

2 likes

Nee! Echt heel irritant

3 likes

Echt superleuke eerste namen! Heb er weer helemaal zin in :star_struck:

1 like

Jaa, zin in weer! Vooral blij met Idles en slowthai. Groepsticket is al binnen (:

1 like

Oh echt leuke namen, allemaal bandjes die ik 10 jaar geleden luisterde. Leuk!!

2 likes

Hopelijk wordt de line up beter dan dit jaar, maar staan al een paar leuke namen tussen

En Jezus 255 euro ook nu

Zoooveel zin in! Wel bizar duur vergeleken met 2019 (toen was een kaartje gewoon €169,-). Maargoed er komen ook wel steeds grotere artiesten en ik vind het echt een heerlijk festival, dus heb het er wel voor over

1 like

Ohhh whitest boy alive!! Ik wil ooook maar kan volgens mij niet in de presale

Was dit jou al gelukt, die groepsticket? Het lukt maar niet bij degene met wie ik meedoe. Die optie is er nog niet ofzo?