Nee, niet bij het easy gedeelte
Ohja hardshock , daar kon ik een aantal jaar kruipend heen. Echt zonde dat ze daarvan niks meer organiseren.
Oh nice! En kruipend weer naar huis ook dus
Ja echt jammer idd. Mooie feestjes
Heb jij Aphex Twin gezien op Dour in 2009? (haha heel random maar ik herinner me dat wij ooit een “gesprek” hadden over Dour)
Ik vond dat een heftige (bijna akelige) show, ging daar helemaal niet lekker op haha. Had alleen een paar biertjes op maar zo voelde het niet.
Wat is dat ineens met festivals in Ahoy?
Rotterdam Rave festival is ook daarheen verplaatst en is voor mij een reden om niet meer te gaan. Locatie is best/heel erg belangrijk voor de ervaring voor mij.
Ik fiets liever naar een afgelegen havengebied dan dat ik in zo’n sfeerloze evenementenhal ga staan.
kaartje voor BKS binnen, yay ben benieuwd, eerste keer iets anders na jaaaaaren Lowlands en DTRH
Kan ik me voorstellen ja! Net wat @kali zegt, echt zo’n congresvibe hangt daar. Vreselijk. Ze stuurden laatst een enquête rond en heb het daar ook ingezet haha. Snap echt niet waarom meerdere festivals dit doen.
Met ADE was er trouwens ook een feest waar ik graag heen had gewild, maar ben afgehaakt omdat het in de fucking Afas was. Hoorde ook alleen maar klachten over veel te fel verlichte gangen, te gladde vloeren, geen fatsoenlijke zitplekken/hoekjes om even te hangen, etc etc. Was blij dat ik lekker in bed lag die nacht
Ik voorzie voor Ahoy hetzelfde.
Jaaaaaa zin in! App me ff wat je aan hebt en waar jullie staan! Wij staan wsl midden redelijk vooraan.
Neeeeeee dat meen je niet wat achterlijk. Ik baalde vorig jaar al dat Chronixx en Mavado niet kwamen en nu is het ook nog eens binnen hahahaha wat een kutzooi. Wilde dit jaar zo graag gaan
Ja ik ging daar vorig jaar met name voor Chronixx naartoe en toen kwam ie niet. Werd ook niet even gemeld ofzo, ik las het toen ergens in de comments op Instagram dat ie niet kwam.
En heel stom dat het nu in Ahoy is, dan hoef ik niet meer hoor. Die locatie aan de Kralingse plas was zo perfect! Organisatie was verder matig, maar de locatie hadden ze echt leuk geregeld.
Ja, ik kwam ook echt speciaal voor Chronixx en kwam er alleen maar achter dat 'ie niet kwam omdat iemand dat zei. Zo slecht georganiseerd, maar de locatie was inderdaad echt top! En dat Etana last minute kwam, maakte het enigszins goed, maar dan nog. Denk dat ik ook maar oversla dit jaar, vind de nieuwe locatie echt ruk…
Leuke nieuwe namen voor DTRH!
Met dit zonnetje erbij krijg ik er meteen helemaal zin in
Ja ik ben ook meteen helemaal in de festival/zomer sfeer door de nieuwe namen!
Jaaa echt hele leuke namen! Heb er ook helemaal zin in
Ik vroeg mij af of er op Koningsdag ook festivals zijn met meer rock muziek, op google kan ik zo snel niks vinden. Ik ben jarig op koningsdag en vind het leuk om het dan eens te vieren op een festival maar ik hoef echt niet naar al die dj’s, bizzey en boef overal =’) Van de techno en house zijn wij ook niet zo maar een rock festival met bandjes is altijd goed.
Wellicht The Life I Live festival in Den Haag?
zijn er hier mensen die naar roadburn gaan?
ik zou graag willen gaan maar ken niet zoveel mensen die die muziek leuk vinden, en de enige vriend met wie ik vaak naar dit soort muziek ga kan dat weekend niet zou het wel leuk vinden om wat meer mensen te leren kennen die ook van die muziek houden
Dealen of dwalen ?