Festivaltopic

Wat een bullshit, ik zou hier nog geen 10e extra voor overhebben?

Is er iemand wel eens naar we out here festival geweest? Ik wil deze zomer gaan want die line up omg!! Maar moet kijken naar de logistiek en hoe duur het dan wordt.

1 like

jeeeezus wat kut dit

350 extra euro voor een beetje uitzicht en dat je fatsoenlijk naar de wc kunt???

Gelukkig hebben ze dit meteen weer gecanceld :clown_face:

1 like

:clap:t3:

10 likes

Ohmy ik heb even gekeken en idd in 2015 heb ik er €53,56 voor betaald :smiling_face_with_tear:

1 like

Wel stuk goedkoper, maar Blijdorp festival ook zo bizar. In 2018 heb ik 27 euro betaald. Nu kost een ticket gewoon 64 :scream::scream: Echt niet normaal.

Ik ga naar 7th sunday! Veel zin in

heh nu al? Jij hebt ze vorig jaar ook op maat laten maken bij beter horen toch? Gaan die krengen maar twee jaar mee?!

Ik kom er nu achter dat ze vervangen moeten worden? Ik draag ze nu alweer een paar jaar terwijl ik ze al had moeten vervangen.

Heb dat pasje blijkbaar nooit bekeken?

Heeft toevallig iemand 1 ticket of meerdere tickets ter overname beschikbaar voor Music on voor morgen?

hij heeft zn hele tour gecancelled

Staat er niet iets op SoundCloud? Geen idee waar je op moet zoeken hoor, qua artiesten, maar ik haal dat altijd setjes vandaan.

Ik mis die tijd ook. Ik ging een keer naar een technofeest, maar dat was meer van dat harde rave techno (wist ik niet toen ik een kaartje kocht) en ik kan er toch niet lekker op dansen. Maar ik stuur je een pb, heb wel wat minimaltips voor je :smiley:

2 likes

Mixcloud kan je ook veel vinden. Mss Richie Hawtin of Ricardo Villalobos ?

Ik ga aanstaande zaterdag naar mn eerste festival van dit jaar en ik heb nu al de kriebels :upside_down_face: het wordt ook zulk lekker weer en mogelijk is het ook mn enige festival dit jaar…
Het betreft toffler festival trouwens, lekker dichtbij ook voor mij echt super veel zin in!!
Ik ga weer alleen en misschien post ik wel wat ik aan heb zodat er een mini FF meet zou kunnen plaatsvinden :dancer:

5 likes

Ik ga over een paar weken naar Pinkpop. Ben er gewoon zenuwachtig voor haha. De meeste festivals ging ik 1 dagje of 2, maar was meer categorie zwarte cross waar je beetje rondloopt ect en waar ik meestal ook backstage access had :see_no_evil: Pinkpop is toch eigenlijk maar 1 schema wat je volgt en dat voelt zo massaal. Tevens nu al kleding stress ect haha. We hebben een camping 20 min fietsen verderop, dus je gaat niet heel snel even een trui ophalen ofzo…

Iemand nog goede tips en trick voor festivals algemeen? Of Pinkpop specifiek?

3 likes

Hoeveel geld geven jullie gemiddeld uit op een dagje festival?

Ik bedoel los van de tickets, eventuele camping enzo. Echt puur war je op de dag zelf op het festivalterrein uitgeeft.

Ik ga zaterdag naar mn eerste festival ooit (Intents) en ik weet niet zo goed waar ik rekening mee moet houden. Ik las ergens dat je gemiddeld 7 euro betaald voor een flesje water bijvoorbeeld

Ja ik las hier ook ergens de tip om een dopje mee te nemen, zodat je je flesje water niet in één keer op hoeft te drinken en later bij kunt vullen in de wc. Maar controleren ze niet op die dopjes dan? Of is t geen probleem als je dat in je tas hebt zitten?

Sorry, ik ben echt een noob op dit gebied haha

Ze controleren soms op de dopjes, maar meestal kan je het wel ergens verstoppen.

1 like

Ja dat was ik die dat zei haha
Het verschilt een beetje of je een dop mee krijgt. Meestal lukt het wel, maar een vriendin van mij nam altijd een hele voorraad doppen mee (vond ze leuk om uit te delen :joy:) en die moest het ook wel eens weggooien. Je zou dus ook nog zo’n festicap kunnen bestellen. Dat kost 7 euro ofzo geloof ik en die mag sowieso mee (heb ik zelf ook).
En bij de wc staat altijd dat het geen drinkwater is, maar ik ben er nog nooit ziek van geworden.

Afhankelijk hoeveel je eet en drinkt, denk ik dat 50 euro een prima inschatting is

1 like