Festivaltopic

Ik ben nu onderweg vanuit Rdam met de trein. Spot al aardig wat festivalgangers. Gezellig! Geloof nog steeds niet dat ik gewoon ga in mijn eentje. Voel mij zo cool haha

24 likes

Echt tof dat je gewoon gaat! Veel plezier :smile:

1 like

Volgens mij zitten wij dan in dezelfde trein haha. Veel plezier!

1 like

Ik heb tickets voor awakenings gehaald!

1 like

Mensen van bks. Hebben jullie nog leuke eet tips? Keuze is weer reuze. Ik ben vandaag een stuk vroeger dan gisteren dus meer eetmomenten :plate_with_cutlery:

1 like

ik wil vandaag de okonomiyaki eten want die zag er echt vet goed uit

heb gisteren alleen loaded fries gegeten met vega kapsalon en die was ook heel goed

2 likes

Ik had gisteren een Asian tempeh bowl van Roll or Bowl en die was heel lekker! Had alleen nog wel honger daarna.

1 like

Ik had die vorig jaar en vond dat wel echt lekker. Ga vandaag ook weer even langs denk!

1 like

Jaa deze is super lekker! En karma kabab ook.

2 likes

Bks: Mocht iemand nog interesse hebben in een pendelbus terug naar Tilburg Centraal. Ik heb nog zo bandje over die je kan gebruiken om gebruik te maken van de pendelbus. Dm, mocht je interesse hebben (gratis)

Ik had trouwens de veggie Dimsum gisteren als late night snack. Waren ook echt heel lekker!

De gyoza’s op best kept waren ook echt amazing :heart_eyes:

2 likes

Ik heb nog een Pinkpop ticket over. Iemand nog belang bij? Wil hem wel weg doen voor de helft van het geld. Ik kan niet heen ivm zwangerschap en raak ‘m niet kwijt :sob: / verkocht!

3 likes

Ik vond de gewone heeeel erg tegenvallen eigenlijk, veel te droge saaie frietjes

1 like

Lukt het niet als je het voor een paar euro onder de laagste prijs op Ticketswap zet? Zo heb ik er 2 verkocht 1,5 week geleden toen er 2x zoveel tickets online stonden dan vandaag

1 like

Voor welke dag?

Hele weekend + camping

Ik heb ze dus supersnel verkocht via ticketswap toen ik gewoon een paar euro onder de laagste prijs ging zitten. Worden momenteel 92 kaarten aangeboden en er zoeken nog 1700 mensen dus dat zou echt wel moeten lukken.

1 like

Ja het is mij ondertussen in de loop van de ochtend al gelukt om de kaart te verkopen! :partying_face:

2 likes

Ik zal nog even een recap geven over mijn solo (2 dagen) ervaring op Best Kept Secret:

recap

Mijn relatie is uit sinds januari. En met hem ging ik dus ook eerder naar bks. Dus in het begin had ik het heel even moeilijk, want opeens had ik allemaal herinneringen en was ik alleen. Maar toen ik op het festivalterrein was ging ik gelijk een biertje halen en wat lekkers. En dat hielp zeker! Ik ken bks goed en daardoor voelde ik mezelf snel ‘thuis’. De sfeer is altijd heel goed! En er lopen meer mensen rond die (even) alleen dwalen over het festivalterrein. Ook had ik extra sigaretten mee, want dat is ook een manier om te socializen op een festival. Ik heb leuke mensen ontmoet, maar heb mezelf ook vermaakt.

Soms vond ik het wel lastig en voelde ik mij alleen, omdat ik niks kon delen met iemand. Je spreekt leuke mensen, maar dat is natuurlijk anders dan een vriend(in). Dus die aanwezigheid miste ik wel soms. Soms waren de innergesprek met mezelf zo intens :laughing:

Hoogtepunt van het festival was trouwens de karaokebar bij de cocktailbar van Wild(er). Dat was zo leuk!! Echt een feestje en je kon daar heel makkelijk aansluiten als solo festivalganger.

Meeste zorgen maakte ik om de reis tussen hotel en festivalterrein. En dat waren terechte zorgen, want dat was wel echt kut in mijn eentje!! Eerste avond verdwaalt met de fiets. En de volgende dag moest ik zo lang wachten op een bus. Op die momenten voelde ik mij wel echt heel alleen.

Eindbeoordeling: Ik weet niet of ik het nog een keer zou doen. Het was prima alleen, maar met iemand die ik ken had ik het denk wel leuker gehad. Maar anderzijds zou het mij niks verbazen als ik toch nog een x een festival solo doet, maar misschien dan één dag. Moet wel zeggen dat ik bks dit jaar ook vond tegenvallen. Dus misschien speelde dat ook wel mee.

Qua optredens vond ik Caroline Polachek erg tof! Kende haar nog niet en heb genoten bij Tinariwen. Stond bij de laatste zo wat vooraan en de sfeer was echt zo leuk!!

32 likes