Graspop heeft een hele goede livestream op de website.
Heb echt pinkpop fomo ![]()
Op NPO extra is Frenna nu live, staat ineens Lil Kleine ook op het podium
dat verzacht mijn fomo wel een beetje haha
Ik heb ook echt fomo, zit nu wat dingen terug te kijken en baal zo van mezelf en mn zogenaamd verstandige keuzes.
Kreeg vandaag ook paar keer de vraag of ik daar niet had moeten zijn
Wij hebben tickets voor Strafwerk, eerste festival weer sinds Corona, vind het echt een beetje spannend gewoon? Voel me ineens veel te oud ![]()
![]()
Weet ook echt niet wat ik dan aan moet trekken en ergens lijkt het me heerlijk om een keer lekker over de top te gaan met glitters en dingen haha maar haal je dat überhaupt?
Leuk, ik ga ook heen! Glitters kun je kopen bij make up winkels zoals boozyshop.
Ik ga werken op liquicity festival dus kunnen jullie allemaal muntjes/pasjes bij mij komen kopen ![]()
Gisteren Pinkpop dag 2
hoogtepunten voor mij waren The Driver Era, The Script en QOTSA!
Ik vond Robbie tegenvallen
was enorm moe en moest nog lang reizen dus ben halverwege de act weggegaan.
Nee nog niet. En we slapen op de crewcamping
Strafwerk heeft echt een goede lineup vind ik! Dus wordt vast leuk, vooral met glitters ![]()
Ik kijk Pinkpop op NPO3 en jeeeeetje wat was The Script vals ![]()
![]()
![]()
Gênant
Haha, zit het ook net te kijken. Echt niet normaal.
Nou en Johnny Depp op het podium zien staan zingen is ook erg vervreemdend haha. Wtf joh
Haha wat??
Die zit blijkbaar in een band
Echt een rariteitenkabinet zo te zien, met Alice Cooper ![]()
Ik kom er dus nu net pas achter dat dat een man is
Leuk , ik werk er ook!
Tbh viel dat in het veld niet op haha.
Wij zijn vroegtijdig bij de peppers gaan pleiten. Echt weinig interactie en regen; dus wij zijn al op de camping.
Wel echt een fijn weekend gehad ![]()
Maar echt! Nu vind ik hem al niet de sterkste zanger en is ie wel vaker niet goed bij stem, naar gister was echt slecht.
Zit nu naar de Peppers te kijken en wat is die gitarist goed!
Ik ga morgen richting Zwitserland want daar start donderdag het Burning Mountain festival! We gaan onderweg twee nachtjes ergens in Duitsland kamperen. Ik ben vier keer op Psy-fi (Leeuwarden) geweest maar dat ging vorig jaar ineens niet door
en dit jaar hebben ze niets bekend gemaakt over een nieuwe editie/uberhaupt het voortbestaan van het festival dus vandaar dat we nu naar een ander psy-trance festival gaan
Ben super benieuwd.