Festivaltopic

Ah ja goeie tip!! Ik dacht ook al misschien stop ik dat dopje of die festicap gewoon in mn bh, dan zien ze t sowieso niet haha. En thanks dat je dat zegt, want anders was ik sowieso goedgelovig geweest en gedacht dat het inderdaad geen drinkwater was :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Okee 50 euro ongeveer dus, top! Dan weet ik ongeveer een beetje waar ik rekening mee kan houden

Ik zou misschien nog wel rekenen op wat meer, aangezien je meestal munten koopt (weet niet zeker of dat bij intents zo is hoor). Die kunnen ook kwijtraken en soms gaat het snel, dan geef je een rondje, of je hebt niet meer door hoeveel euro het is en hebt ineens 12 euro waard aan munten voor een frietje mayo gegeven.

3 likes

Ik zou toch uitkijken wanneer er bordjes staat met “Geen drinkwater”. Die tanks worden zeker een dag van tevoren al gevuld en staan dan in de zon stil. Ik snap het sentiment maarja het is je gezondheid.

Maargoed is heb me dit weekend ook geirriteerd aan €4,75 voor flesje water🙃

1 like

Ja dat is toch zo dat ze verplicht gratis drinkwater moeten verschaffen

1 like

Kost op festivals een patatje mayo serieus 12 euro? Omg. Oke ik reken wel op 100 euro ofzo dan. Wil ook gewoon genieten en niet steeds moeten denken of ik nog wel wat eten of drinken kan kopen.

Wel echt schandalig dat t zo duur is trouwens

@pastelzwart op zoek naar de mannelijke beveiligers it is :sunglasses:

Nou misschien is het wel overdreven maar als een muntje 3 euro is en een frietje is 3 munten kijk ik daar niet gek van op eigenlijk

3 likes

Afgelopen zaterdag €110 met 2 personen.
Week er voor €140, ook met 2.

Weet niet of je een enorme drinker bent op festivals?

Friet met snack sowieso wel denk ik. Alleen een friet zal 1,5 munt zijn zoiets.
Natuurlijk kun je ook andere dingen eten maar avondeten is al snel 3-4 munten.
Gemiddeld festival is 10 euro voor 3 munten tegenwoordig

@growcookeatrepeat Er zijn inderdaad gewoon kluisjes op het terrein. Volgens mij kun je die ook al vooraf kopen, alleen even goed kijken want er zijn kluisjes zowel buiten als op het terrein. Vorig jaar stond een man voor mij in de rij en hij gaf zijn kluisjescode maar had voor de verkeerde plek een code gekocht. Een andere tip is iets van een kleedje / poncho meenemen. Je hebt op pinkpop veel gras om even op uit te rusten en dat is dan wel zo handig. Flesjes water waren vorig jaar ineens niet meer toegestaan, dus houd daar rekening mee. Als je een waterzak hebt kun je deze laten bijvullen, er zijn ook tappunten aanwezig waar je dit kunt doen. Vorig jaar kon je speciale pinkpop editie waterzakken kopen maar door het mega warme weer (35 graden) was daar een hele lange rij voor.

3 likes

Burna Boy vervangt Stromae op dtrh. Dit is zo’n goed leven.

12 likes

Omg ik kom hier nu achter
Wat fantastisch!

Oeeeh! 2x Burna dit jaar :grin:

2 likes

Leuk! Hij was er vorig jaar ook (edit: op LL) en was heel goed😍

1 like

Oh shit sorry je hebt gelijk, maar toen was ie dus wel goed hahaha!

Ja ik ben hier ZO blij mee!!

Ja echt een heerlijke verrassing! Ik had me echt al ingesteld op hooguit een “wel prima” vervanging haha

Ik weet niet of het verplicht is maar zeker bij heet weer heb ik wel vaker waterpunten gezien (edit: wel gewoon bij toiletten). Anders hebben ze zo de EHBO vol zitten

Hmmm pas vanaf 25 graden zie ik bij snel googlen. Was vorig jaar wel echt drama op Pinkpop in die hitte pff

Je kan ook zo’n waterzakje meenemen (of kopen op het festivalterrein). Vorig jaar waren er extra tappunten voor water op Pinkpop vanwege de hitte, dat water was gewoon drinkbaar. Vind die zakjes ideaal, hang je gewoon aan je broek of tas :ok_hand:t2:

2 likes

Jaaa ikke! De weersvoorspelling wordt ook steeds beter, heb er zo veel zin in!!!

1 like

Ohhhh nog een week tot BKS en ik ben echt HYPED :heart_eyes:

6 likes