Festivaltopic

7th sunday was mijn eerste grote festival en ik vond het zó leuk!
Nu ga ik kijken of ik naar Dance Valley kan met een vriendin, wel jammer dat ik maar 1 iemand heb die dit wilt doen. Ik zou graag naar meerdere willen, dus ik hoop echt dat ze graag wilt en ook kan!

Last minute een ticket gekocht voor BKS! En het wordt 27 graden :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

6 likes

Vandaag naar Intents :partying_face::partying_face: echt zin in

6 likes

Ik ook net! Wel maar voor een dag maar alsnog veel zin in :star_struck:

2 likes

Veel plezier! Ik ben ook benieuwd hoe je t vindt.

Kende het nog niet maar line-up ziet er goed uit! Top weertje ook

Gaat er nog iemand naar Jera on Air?

Ik zou met iemand naar bks gaan, maar die heeft afgezegd. Ik ga nu ff mijn opties na en nog wat rond vragen in mijn omgeving. En heel misschien ga ik alleen, maar dat weet ik niet zeker.

Vroeg mij af zijn er toevallig mensen die naar bks gaan en verblijven in het ibis hotel in Tilburg?

En @Luipaard het was echt meeeeega leuk!! Ik dacht van tevoren nog pfoe wel lang 12 uren, maar het was echt zo om. Leuke sfeer en het weer was echt perfect, niet te warm en niet te koud.

De groep waar we mee waren was ook super gezellig. En zo leuk om mn broertje helemaal los te zien gaan en te genieten.

Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

10 likes

Wat wordt je volgende feest :stuck_out_tongue_winking_eye:?

31 inmiddels al kill me :smiling_face_with_tear:

Ik voel me totaal niet meer comfortabel bij deze temperaturen en de weinig kleding die ik hiervoor aan moet hahah ellende

2 likes

Ah leuk, klinkt goed! Op naar het volgende festival idd :crazy_face:

Was je uiteindelijk ook tevreden met je outfit en verdere voorbereiding?

Hebben jullie ervaring met naar het festivalterrein van Strafwerk komen? Ze zitten op het Havenpark in Amsterdam. Een shuttle kost 11 euro pp, maar misschien weten jullie wel een betere oplossing. Ik zou het liefste een ov fiets pakken, maar ik weet niet hoe snel die op zijn.

1 like

Ik wil heel graag naar bks alleen ik kan waarschijnlijk niet last minute iemand vinden om mee te gaan*. En dan kan ik nu ook niet gaan, maar ene kant denk ik waarom ga ik niet alleen. Twijfel nog wel! Het zal dan gaan om 2 dagen (vrij/za) en ik slaap in een hotel in de buurt.

Maar vroeg mij af, aan mensen die ervaring hebben met solo naar een festival gaan, hebben jullie tips, adviezen of bemoedigende woorden? Hoor het graag!

*ik zou met iemand gaan maar die heeft dus afgezegd :smiling_face_with_tear:

Ik ben ook alleen! In ieder geval de vrijdag. Dus als je dan wil meeten dan mag je pb’en :smile:

2 likes

Ja ik moet mij nog verdiepen. Eerste keer bks dat ik de line-up wat minder goed ken. Maar sowieso Tinariwenn :heart:. Ga dinsdag even meer verdiepen en dan weet ik ook of ik echt alleen ga of niet. Heb nog een optie openstaan.

@Chief oh tof en lief! Als ik alleen ga lijkt het mij sowieso leuk om even te meeten. Mocht ik alleen gaan dan stuur je een berichtje :grin:

1 like

Ja heb zeker wel wat aan jullie tips gehad ook :smile:. Ben nog aan het nagenieten en nu denk ik ook echt: waarom heb ik dit niet eerder gedaan?! Vooral vanwege de sfeer, die was zo top. Iedereen is lekker vrolijk en lief voor elkaar.

Op een gegeven moment had ik een beetje dipje (ik vond het nog steeds leuk hoor, maar had eventjes iets minder energie zeg maar :stuck_out_tongue_winking_eye: ) dus ik was gewoon een beetje aan het chillen. Meerdere mensen die dan naar je toe komen en vragen of je je goed voelt en of je een slokje drinken wil ofzo. En dan ook mensen die ik niet eens kende.

Daar was ik echt positief door verrast. Ook niemand die geirriteerd raakt als je er even langs moet of per ongeluk iemand aanstoot ofzo.

10 likes

Ja goeie sfeer altijd en heel veel leuke mensen!
Ik maak ook altijd wel wat nieuwe ‘vrienden’ soms voor een uurtje en soms ga je ze nog veel vaker zien en tegenkomen.

Ik vind t helemaal leuk dat je het zo leuk hebt gehad! En je kan nog prima heel veel jaren gaan, want als er vijftigers (of ouder) op zo’n feest staan vindt iedereen dat ook weer fantastisch :joy:

5 likes

Ik wil mijn tent echt opzetten naast de Lunar

2 likes