Festivaltopic

ik ga ook naar bks! moet alles nog even goed inluisteren maar wil sowieso naar de staat, sir chloe, oscar & the wolf, sophie straat, black country new road, japanese breakfast, alvvays en/of arlo parks (grrrr waarom staan die tegelijk)

maar vind het ook wel leuk om geen plan te hebben en gewoon wel te zien waar ik uitkom en leuke bandjes te ontdekken

over alleen naar een festival gaan: dat heb ik laatst gedaan tijdens roadburn en het was fantastisch! heel chill om je eigen plan te kunnen trekken, veeeel leuke mensen ontmoet (mijn strategie is daarin toch nog altijd social smoking haha echt suf maar het werkt wel) en kwam ook wel wat mensen tegen die ik kende waar ik een tijdje mee ben opgetrokken

vond het vooral spannend vooraf maar toen ik er eenmaal was was het superleuk, doen dus!

1 like

Leuk, ik ga ook op zaterdag!

3 likes

@pastelzwart @Crystalfire zie jullie allebei bij Lunar :sunglasses: zin an!!!

2 likes

Ik ook zooooveel zin in! Ik ga ook donderdagavond al :blush: Voor de set van Serum vrijdagavond heeft mijn vriend voor onze groep 20 opblaasbare hakbijlen gekocht om daarmee frontrow te staan (reference naar Lumberjack :joy:)

Maar eerst zit ik 3 t/m 13 juli in Kroatiƫ voor Hospitality On The Beach :palm_tree: Wordt mijn eerste buitenland festival. Heb ook al een kaartje voor het eerste festival van DnB Allstars in Londen in september, ik denk wel de grootste en ziekste line-up die ik ooit heb gezien voor een eendaags festival.

Hoe gaat dit passen in 1 dag?

5 likes

@Batalash en @Luipaard gaan jullie ook naar Hardclassics?

Ahh ik heb ook zin om naar een dnb festival te gaan!

3 likes

Leuk!! Ja vind de sfeer ook zo fijn op bks. Dus denk dat dat ook goed komt.

@Fukaeri
Ik vind dat ook zo lekker bij bks. Gewoon rondlopen en nieuwe acts ontdekken. Vind het ook fijn dat het niet zo mega festival is. Dus je kan makkelijk tenten langs gaan en tussendoor lekker chillen.

En thanks voor het delen van je ervaring! Ik geloof ook dat het goed komt. Wel spannend, maar voordeel is dat ik vaker ben geweest op bks. Dus dan voelt het toch een beetje vertrouwd.

Het is voor 99,9% dat ik ga en ook voor 99,9% dat ik alleen ga. Voor vrijdag heb ik een fiets gehuurd om vanaf ibis hotel tilburg naar het festivalterrein te rijden. En zaterdag neem ik een pendelbus heen en waarschijnlijk taxi terug. Moet nog even kijken. Waren alleen fietsen beschikbaar op vrijdag nog en pendelbus ticket alleen zaterdag. Had graag vrijdag ook een pendelbus willen pakken. Dan zou ik een kwartiertje fietsen naar het cs en dan de pendelbus pakken. Ik vind het namelijk wel spannend om terug te fietsen in de avond/nacht.

Ik heb er trouwens zin in! Maar ben nog helemaal niet echt voorbereid. Kan morgen pas inpakken en dan hoop ik er tussen 14-16uur te zijn.

2 likes

Oh shit ik moet ook nog een pendelbus voor vrijdag, dacht dat het niet meer kon via de website omdat ik te laat was. En dat ik dus in de bus nog wel een ticket kon kopen. Maar ze zijn dus echt al vol? :sob:

Edit: ik ga het even navragen bij die maatschappij die de bussen regelt. Zou wel heel zuur zijn

1 like

Ik denk dat je misschien wel op locatie nog kan kopen, maar dat weet ik niet zeker

Wil je laten weten als je meer weet?

2 likes

ik slaap ook in tilly en heb mijn hoop gevestigd op een ov-fiets :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

2 likes

Ik snap trouwens niet wat ik mee mag nemen naar festival terrein. Ik lees wel de logisch spullen, maar ze hebben toch ook normaal zo regel met hoeveel ml vloeistof mee mag. Ik kan het nergens duidelijk vinden. Misschien kijk ik erover heen. Ik wil graag weten hoeveel zonnebrand ik mee kan nemen en of ik een bodymist mini kan meenemen (en anders doe ik een leeg spuitflesje mee voor water).

Oh mensen nog tips, ideeƫn hoe je makkelijk je fiets terug kan vinden voor de terugweg? :sweat_smile:

Oh ik heb hier niet eens over nagedacht eigenlijk. Ik kan me niet voorstellen dat je met dit weer geen zonnebrandcrĆØme mee mag nemen :melting_face: Ik denk zelfs dat ze niet moeilijk gaan doen over flesjes water om mee te nemen. Een paar jaar terug was het ook zo warm, toen mocht je ook je eigen waterfles meenemen, en waren er allemaal waterpunten op het festival ook!

Ik heb er zin innnnn (maar wat doe ik aan :hot_face:)

denk dat dat allebei gewoon mag

4 likes

Vind wel irritant dat alles Engels is. Ik lees dat minder snel door, maar top! Thanks voor het delen.

Ik had dus ooit zo klein spuitflesje mee met water, maar ik moest dat toen wel lege toen ik het terrein op wilde gaan. Vandaar ik mij ook afvraag wat de regels zijn omtrent vloeistof. Denk indd dat ze met zonnebrand niet heel moeilijk zijn.

1 like

@Loempia heb een mail terug gekregen dat ze het voor vrijdag weer open hebben gezet!

1 like

Super! Gelijk geregeld! :grin:

JA! En ik ga daarvoor eerst nog naar Free en Defqon, maar ik heb al een partij zin in Hardclassics :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Jij gaat zeker ook? :tada:

2 likes

Let me know als het niet lukt, een vriendin van mij werkt in de stalling van ns en heeft misschien nog wel een extra ovfiets thuis oid

ah fijn, thanks!

1 like