Festivaltopic

Zeker! Ga je een weekend naar Defqon?

3 likes

Neeeee hahah alleen zaterdag is wel genoeg voor mij :joy:

2 likes

Ohhh dit hoop ik, want onze halve groep heeft dus geen pendelbusticket nog. Maar lijkt me wel toch, hoe komen mensen anders daar?

1 like

Nee dat kan gewoon nog hoor. Op de site zijn ze 12,50 en in de bus 17,50

1 like

Veel plezier!!

1 like

Ik ben nu onderweg vanuit Rdam met de trein. Spot al aardig wat festivalgangers. Gezellig! Geloof nog steeds niet dat ik gewoon ga in mijn eentje. Voel mij zo cool haha

24 likes

Echt tof dat je gewoon gaat! Veel plezier :smile:

1 like

Volgens mij zitten wij dan in dezelfde trein haha. Veel plezier!

1 like

Ik heb tickets voor awakenings gehaald!

1 like

Mensen van bks. Hebben jullie nog leuke eet tips? Keuze is weer reuze. Ik ben vandaag een stuk vroeger dan gisteren dus meer eetmomenten :plate_with_cutlery:

1 like

ik wil vandaag de okonomiyaki eten want die zag er echt vet goed uit

heb gisteren alleen loaded fries gegeten met vega kapsalon en die was ook heel goed

2 likes

Ik had gisteren een Asian tempeh bowl van Roll or Bowl en die was heel lekker! Had alleen nog wel honger daarna.

1 like

Ik had die vorig jaar en vond dat wel echt lekker. Ga vandaag ook weer even langs denk!

1 like

Jaa deze is super lekker! En karma kabab ook.

2 likes

Bks: Mocht iemand nog interesse hebben in een pendelbus terug naar Tilburg Centraal. Ik heb nog zo bandje over die je kan gebruiken om gebruik te maken van de pendelbus. Dm, mocht je interesse hebben (gratis)

Ik had trouwens de veggie Dimsum gisteren als late night snack. Waren ook echt heel lekker!

De gyoza’s op best kept waren ook echt amazing :heart_eyes:

2 likes

Ik heb nog een Pinkpop ticket over. Iemand nog belang bij? Wil hem wel weg doen voor de helft van het geld. Ik kan niet heen ivm zwangerschap en raak ‘m niet kwijt :sob: / verkocht!

3 likes

Ik vond de gewone heeeel erg tegenvallen eigenlijk, veel te droge saaie frietjes

1 like

Lukt het niet als je het voor een paar euro onder de laagste prijs op Ticketswap zet? Zo heb ik er 2 verkocht 1,5 week geleden toen er 2x zoveel tickets online stonden dan vandaag

1 like