Festivaltopic

Voor welke dag?

Hele weekend + camping

Ik heb ze dus supersnel verkocht via ticketswap toen ik gewoon een paar euro onder de laagste prijs ging zitten. Worden momenteel 92 kaarten aangeboden en er zoeken nog 1700 mensen dus dat zou echt wel moeten lukken.

1 like

Ja het is mij ondertussen in de loop van de ochtend al gelukt om de kaart te verkopen! :partying_face:

2 likes

Ik zal nog even een recap geven over mijn solo (2 dagen) ervaring op Best Kept Secret:

recap

Mijn relatie is uit sinds januari. En met hem ging ik dus ook eerder naar bks. Dus in het begin had ik het heel even moeilijk, want opeens had ik allemaal herinneringen en was ik alleen. Maar toen ik op het festivalterrein was ging ik gelijk een biertje halen en wat lekkers. En dat hielp zeker! Ik ken bks goed en daardoor voelde ik mezelf snel ‘thuis’. De sfeer is altijd heel goed! En er lopen meer mensen rond die (even) alleen dwalen over het festivalterrein. Ook had ik extra sigaretten mee, want dat is ook een manier om te socializen op een festival. Ik heb leuke mensen ontmoet, maar heb mezelf ook vermaakt.

Soms vond ik het wel lastig en voelde ik mij alleen, omdat ik niks kon delen met iemand. Je spreekt leuke mensen, maar dat is natuurlijk anders dan een vriend(in). Dus die aanwezigheid miste ik wel soms. Soms waren de innergesprek met mezelf zo intens :laughing:

Hoogtepunt van het festival was trouwens de karaokebar bij de cocktailbar van Wild(er). Dat was zo leuk!! Echt een feestje en je kon daar heel makkelijk aansluiten als solo festivalganger.

Meeste zorgen maakte ik om de reis tussen hotel en festivalterrein. En dat waren terechte zorgen, want dat was wel echt kut in mijn eentje!! Eerste avond verdwaalt met de fiets. En de volgende dag moest ik zo lang wachten op een bus. Op die momenten voelde ik mij wel echt heel alleen.

Eindbeoordeling: Ik weet niet of ik het nog een keer zou doen. Het was prima alleen, maar met iemand die ik ken had ik het denk wel leuker gehad. Maar anderzijds zou het mij niks verbazen als ik toch nog een x een festival solo doet, maar misschien dan één dag. Moet wel zeggen dat ik bks dit jaar ook vond tegenvallen. Dus misschien speelde dat ook wel mee.

Qua optredens vond ik Caroline Polachek erg tof! Kende haar nog niet en heb genoten bij Tinariwen. Stond bij de laatste zo wat vooraan en de sfeer was echt zo leuk!!

32 likes

:bulb: Graspop heeft een hele goede livestream op de website.

2 likes

Heb echt pinkpop fomo :smiling_face_with_tear:

Op NPO extra is Frenna nu live, staat ineens Lil Kleine ook op het podium :woozy_face: dat verzacht mijn fomo wel een beetje haha

1 like

Ik heb ook echt fomo, zit nu wat dingen terug te kijken en baal zo van mezelf en mn zogenaamd verstandige keuzes.

Kreeg vandaag ook paar keer de vraag of ik daar niet had moeten zijn

Wij hebben tickets voor Strafwerk, eerste festival weer sinds Corona, vind het echt een beetje spannend gewoon? Voel me ineens veel te oud :sweat_smile::joy:

Weet ook echt niet wat ik dan aan moet trekken en ergens lijkt het me heerlijk om een keer lekker over de top te gaan met glitters en dingen haha maar haal je dat ĂŒberhaupt?

2 likes

Leuk, ik ga ook heen! Glitters kun je kopen bij make up winkels zoals boozyshop.

1 like

Ik ga werken op liquicity festival dus kunnen jullie allemaal muntjes/pasjes bij mij komen kopen :star_struck:

8 likes

Gisteren Pinkpop dag 2 :star_struck: hoogtepunten voor mij waren The Driver Era, The Script en QOTSA!

Ik vond Robbie tegenvallen :pensive: was enorm moe en moest nog lang reizen dus ben halverwege de act weggegaan.

Nee nog niet. En we slapen op de crewcamping

Strafwerk heeft echt een goede lineup vind ik! Dus wordt vast leuk, vooral met glitters :star_struck:

2 likes

Ik kijk Pinkpop op NPO3 en jeeeeetje wat was The Script vals :joy::joy::joy::joy: GĂȘnant

2 likes

Haha, zit het ook net te kijken. Echt niet normaal.

3 likes

Nou en Johnny Depp op het podium zien staan zingen is ook erg vervreemdend haha. Wtf joh

1 like

Haha wat??

Die zit blijkbaar in een band

1 like

Echt een rariteitenkabinet zo te zien, met Alice Cooper :joy:

2 likes