Ik kom er dus nu net pas achter dat dat een man is
Leuk , ik werk er ook!
Tbh viel dat in het veld niet op haha.
Wij zijn vroegtijdig bij de peppers gaan pleiten. Echt weinig interactie en regen; dus wij zijn al op de camping.
Wel echt een fijn weekend gehad
Maar echt! Nu vind ik hem al niet de sterkste zanger en is ie wel vaker niet goed bij stem, naar gister was echt slecht.
Zit nu naar de Peppers te kijken en wat is die gitarist goed!
Ik ga morgen richting Zwitserland want daar start donderdag het Burning Mountain festival! We gaan onderweg twee nachtjes ergens in Duitsland kamperen. Ik ben vier keer op Psy-fi (Leeuwarden) geweest maar dat ging vorig jaar ineens niet door en dit jaar hebben ze niets bekend gemaakt over een nieuwe editie/uberhaupt het voortbestaan van het festival dus vandaar dat we nu naar een ander psy-trance festival gaan
Ben super benieuwd.
Ik ben de afgelopen jaren 2x naar een concert van The Script geweest en het was bij beide concerten na een paar nummers niet meer zuiver. Lijkt wel alsof hij het conditioneel niet aan kan. Daarnaast was dit natuurlijk het eerste optreden buiten Ierland om zonder hun gitarist/bandlid die is overleden. Dat lijkt me heel heftig als je altijd met zân drieĂ«n The Script hebt gevormd en dat dat ineens niet meer is.
Ja eens met dit inderdaad. Ik vind hun concerten heel gezellig en leuk, maar ze zijn niet persĂ© heel goed idd. Ik vind het gewoon hele leuke gasten en het was als tiener altijd mân lievelingsband dus ik heb nog steeds een enorme zwak voor ze haha.
Voor diegenen die ook naar DTRH gaan, wat zijn jullie must sees? Ik ben zelf enthousiast over natuurlijk de headliners, verder zou ik graag willen zien Warhaus, Obongjayar, Jacob Banks, Weval, Joey Bada$$, Romy, Nick Mulvey, Sticks, Jacob Collier, 070 Shake, The Blaze, Naaz, Sleaford Mods, Ben Howard, La Femme. Jullie nog tips??
Oh ja leuk om te zien waar iedereen heen wil!
Ik wil sowieso graag naar Froukje, The Murder Capital, Warhaus, Tramhaus, Agar Agar, Heartworms, Altin GĂŒn, Ethel Cain, Selah Sue, Death Grips, Idles, Ramkot, Shygirl, Lander & Adriaan (maar overlap met Shygirl), Bob Vylan en La Femme! En verder heb ik her en der nog wat namen waar ik wel benieuwd naar ben om even te gaan kijken als ik verder niks te doen heb (oa Joey Bada$$, Working Menâs Club, Overmono, Elephant, King Princess), en ik zal vast ook nog wel door vrienden meegesleept worden naar dingen die ik niet ken Oh en ik wil ook even goed Left of the Dial in de gaten houden want die doen dus ook één live act per dag die ze kort van tevoren bekend maken en in Rotterdam hebben zij altijd echt een leuke programmering!
Fred again⊠ofcourse en ik zag dat Burna Boy komt ipv Stromae, maar is maar de vraag of hij komt opdagen
Ik ga zelf helaas niet!
Ik ben heel benieuwd naar The Whitest Boy Alive want heb ze nog nooit live gezien verder vind ik zoân beetje heel de line up leuk dus word nog lastig kiezen
Phoenix!!! Dat is echt een hele leuke band, eind vorig jaar nog in paradiso gezien.
Ik heb er echt zin in!! Sowieso Ben Howard , Black Mamba, Burna boy, Fred Again, Froukje, Jacob Banks, Kids with buns, Palace, Phoenix, Paolo Nutini, Philou Louzolo, Romy, Selah Sue, The Blaze en Warhaus. En dan heb ik nog dingen die ik niet per se hoef te zien, maar als ik het wel zie is het wel leuk zoals Joey Badass en King Princess en vast nog wat meer. Ik ga sowieso nog wat luisteren maar Ben Howard, Fred Again en Romy wil ik niet missen
weet jij of er bij via jouw werk nog mensen gezocht worden?
mijn standaardbaan bij de beste koffietent van Uuuu gaat helaas niet door bij dtrh maar ik en een vriendin willen wel graag
Ik ken echt niet iedereen van mân lijstje ofzo hoor. Sommige heb ik uit de playlist zelf misschien een of een paar nummers gehoord en wil ik checken. Meeste muziek ken ik van Burna Boy, Fred Again en Joey Bada$$ denk ik
Tips van hier ga ik sws ook nog luisteren en als het me aanspreekt gooi ik het in die app van hun dan is het op het moment zelf makkelijker kiezen waar ik heen wil haha
Thank you net nog last minute sollicitaties uitgedaan voor bar en een ander bedrijf dat van alles doet
Ik ben ook heel benieuwd naar de set van Kléo!
Gaat er nog iemand naar defQon ?
Ja jwz!
Ben ook wel benieuwd of er nog meer gaan
Ja zoveel zin in!