Festivaltopic

Dit jaar weer werken op lowlands en we mogen nu eens op de donderdag 🥹🥹🥹 zo blij!

4 likes

Ik heb een tube glitters van de solow en die is echt wel fijn! Niks is leuker dan bij allemaal mensen glitters smeren haha

3 likes

Ga je een heel weekend?
Weet dat Luipaard een dag gaat.

1 like

Hier ook een defqon1 ganger! Wel alleen op de vrijdag dit jaar

3 likes

Haha ja een dag is zat! :older_woman:

@Zitzak ga jij eigenlijk nog? Jij was vorig jaar op zondag toch?

4 likes

Ja ben afgelopen jaren eigenlijk altijd wel gegaan maar vond het de laatste paar keer mwah. Dus ik sla een jaartje over

2 likes

Gewoon een keertje proberen, heel weekend :skull:

Is er trouwens op donderdag al een feestje op DTRH? Net zoals op Lowlands?

Ik heb heeel veel zin in Jacob Banks (:hot_face:), Paolo Nutini, Fred Again, Confidence Man, Sofi Tukker, en Froukje (ja no shame ben een fangirl, heb haar dan al 3 keer gezien dit jaar hahah)

4 likes

Nee wilde wel een heel weekend maar we gaan nu 1 dag. Hopelijk volgend jaar :rocket:

1 like

Terrein is niet open op donderdag, feestje kan je wel maken op de camping

1 like

Jij slaapt toch het hele festival door😂, kan je dat ene nachtje ook wel missen toch

1 like

Hahahahahaha weet je zeker dat je niet gewoon lekker thuis gaat slapen :joy:

1 like

Over al dan niet feestjes op donderdag vs slapen gesproken op donderdag bij DTRH :smirk: ik vroeg me af of iemand nog een tip heeft voor een chille (festival)slaapzak. Het liefst niet al te groot maar daarnaast ben ik echt een koukleum haha, dus als iemand de gouden tip heeft die zich op het snijvlak van deze 2 punten bevindt hoor ik het graag!

1 like

Wat mij heeft gered (en wat ik ook meer hoor) is slapen op een matje ipv een luchtbed. de lucht in dat bed koelt namelijk af en daardoor wordt jij ook koud. Uiteraard zijn er megaverschillen in slaapzakken hoor maar dit was bij mij wel een eyeopener na vijftien jaar koukleumen en fleece onesies dragen op de lowlands camping

Als je zo’n isolatiedeken of een dikke paardendeken onder je matje of luchtbed legt wordt het nog beter

Ja, snap ik dan wel idd! Ik ben ook heel lang niet geweest omdat ik het in 2012 of 2013 ofzo ook mwah vond. Maar vorig jaar toch wel weer leuk genoeg om dit jaar weer te gaa :tada:

3 likes

De after van de donderdag was top! Heerlijke early hardstyle klappers :hot_face:

2 likes

Decathlon!
Ik haat die mummieversies, raak daarin altijd verstrikt en het ligt toch nooit om mijn hoofd als capuchon, maar ze hebben ook gewoon een normale vorm en die is lekker zacht en prima qua temperatuur nu.
En wat helpt: yogamatje onder je slaapmatje/luchtbed. En je hebt van die lakenzakken, volgens mij bij decathlon, maar anders kan je ook een overtrek voor 1 persoonsdekbed meenemen. Dan lig je dus daar in en in je slaapzak maar qua gewicht extra is het niet zoveel.

Oja zoekt iemand nog een kaartje voor dtrh? Zo ja; dm me!

Ben zo benieuwd of Burna Boy trouwens gewoon komt :smile:

Iemand wel eens op Bomboclat geweest in Belgie? Is het wat? Heel goedkoop festival en qua muziek lijkt het me wel leuk, maar geen idee of het echt prut is.

1 like

Het weer gaat er steeds slechter uitzien hè volgende week :sweat: m’n outfits zijn allemaal voor warm weer

6 likes