Festivaltopic

Ja nu alleen maar regen :sob: hopelijk veranderd het nog

3 likes

Poeh, ik hoop zo dat dit weer nog doorschuift. Wat kouder dan nu, geen probleem. Maar alsjeblieft niet zoveel regen. :frowning:

Wat nemen jullie eigenlijk mee aan eten voor op de camping?

2 likes

Ahh, goede tips, dankjewel!

Ik ben ook huiverig voor de weersvoorspelling, hopelijk trekt het nog wat bij in de aankomende dagen…

@Vans ik neem meestal nootjes, kant en klare noodles of pasta in een cup, liga/eierkoek en broodjes die niet al te snel droog worden (krentenbollen oid) mee.

3 likes

En dan haal je ergens heet water vandaan ofzo?

4 likes

Ragout??

Oooh! Haha dat is echt top inderdaad.

Op een bolletje

8 likes

4.39??? is dat echt

De gewone balletjes zijn 5 euro voor een blik :tired_face:

2 likes

Meestal ging ik met mensen die zelf gaspitje en pannetje meehadden haha dus dan had ik geluk! Dit jaar weet ik nog niet, er gaan allerlei willekeurige vrienden van me heen maar niet echt één groep, dus even aankijken of anders lieve buren vragen om een beetje kokend water.

2 likes

Vraagje voor de DTRH kenners: kun je donderdagavond op de camping eten kopen?

1 like

Ja volgens mij pizza en pasta dit jaar

2 likes

Poehhh kledingcrisis voor dit weekend!!! Wordt het koud? Nat? Warm? Zonnig? :sweat_smile:
Wel blij met de toevoeging van Benny Sings.

1 like

Ik heb gisteren de keuze gemaakt voor mezelf: het wordt warm. Spijkerjas mee en die kan overal wel overheen.

2 likes

Lastig he! Ik heb echt van alles ingepakt, korte mouwen/lange mouwen, kort spijkerbroekje, jurkje, jumpsuit en toch maar een warme lange legging. En 2 truien en 1 vestje :woozy_face:

2 likes

Ja denk dat ik ook zoiets doe! Dan maar wat meer sjouwen :grimacing: en hopen dat niet alles nat regent.

Hoe het er nu uitziet alleen zaterdag regen. Ik denk vrijdag en zondag korte broek en zaterdag lange luchtige broek en een poncho maar

1 like

Ik had helemaal zin om m’n bikini in te pakken en daarmee weer een nieuwe outfit te kunnen maken met een kort broekje, maar ik denk dat ik het maar niet ga meenemen helaas. Denk dat ik maar een extra lange broek meeneem en naast een jasje nog een blazer. Beste is om in laagjes te werken zodat je altijd goed zit. Vind 20+ graden wel echt prima als de zon een beetje schijnt :pray:

1 like

Ik ga naar een festival aan het strand dit weekend, niet echt strandweer dit weekend :sweat_smile: Nouja, met lange broek ook leuk

2 likes

Ik ga ook naar DTRH :smiley:
Maar hoe nemen jullie alles mee, ik heb nu al een koffer vol en dan heb ik nog helemaal geen eten/drank. Kijk wel op tegen de reis daar naar toe hahah.