Ik weet niet hoe het terrein bij DTRH is, maar op Lowlands heb ik heel veel koffers met afgebroken wielen gezien op weg naar de camping. Ik nam altijd een backpack mee en een bolderkar voor eten, drinken en kampeerspullen.
Bolderkar met kampeerspullen voor mij en m’n vriend, ik nog een losse boodschappentrolley en rugzak. En dan waarschijnlijk nog plaats te kort
Oh, good to know mijn vriend zei ik kan jouw koffer toch gewoon rollen dus dan neem ik die mee. Maar ik neem bij nader inzien dan liever een aantal weekendtassen mee
Ik heb een bolderkar ook! Echt een goede investering geweest. Maar heenweg met eten is altijd sjouwen, en heb altijd een beetje een hekel aan mijn leven dan. But worth it
Ik heb ook kledingcrisis. Ik weiger eigenlijk geen shorts mee te nemen ik doe ze verdorie aan zondag kan denk ik wel! Qua schoenen nikes en dr martens voor de zaterdag (en zondag als het nog modderig is). Verder 2 lange broeken en wat tops, een dun sportjack en een trui. Mijn bikini laat ik maar thuis dit jaar haha
Heb je geen grote rugzak? Dan heb je lekker je handen vrij!
Jaa backpack is een goede, maar die ligt nog bij mijn moeder. Nouja, hopen dat de koffer het volhoudt!!
Weet iemand of het ver lopen is van de parkeerplaats en of er ergens een trap zit die ik op en af moet? Ik ga waarschijnlijk alleen met de auto maar dat is dan niet te doen met mijn kar haha. Er zijn ook problemen nu met de treinverbinding
Weet je het zeker? Ik heb juist bij festivals, zeker als je in de menigte staat, snel warm en vind vanaf 20 graden perfext voor korte broek. Komt zoveel warmte van mensen af enzo
Er is geen trap die je op of af moet! Hoe ver het lopen is, is heel erg afhankelijk van waar je precies gaat staan (en dus ook een beetje van hoelaat je komt) dus durf ik niets over te zeggen.
Hebben jullie nog tips over wat chille plekken zijn om te staan op de camping? Dit is mijn tweede keer en vorige keer ben ik aangesloten bij een tentenkamp dat al stond dus hoefde er toen niet over na te denken, dus advies is welkom.
Ik ben wel heel blij met de gewijzigde weersverwachting!
Gewijzigde weersverwachting?!
Ik ging net kijken maar het is nog steeds ruk. Vrijdag ziet er goed uit maar zaterdag reeeegen blehhh.
En ik heb geen goede laarzen
Als je op tijd aankomt valt de loopafstand reuze mee.
Ik ga zo inpakken voor dtrh. Ik dacht een regenjas en spijkerjas mee en dan 2 truien. En dan verder shirts met korte of geen mouwen, dan kun je laagjes uit. En ik neem 1 korte broek mee en dan 1 extra lange broek mee.
Neem ook een extra dekentje mee, had het vorig jaar snachts heel koud.
Gaat er ook nog iemand naar rock Werchter? Wij gaan weer met onze vrienden en slapen traditiegetrouw weer op c3.
Heee wat leuk dat je ook gaat!
Jaaa, gezellig! Kunnen een drankje doen
Oeeh ik krijg al helemaal gezellig kriebels van jullie inpak verhalen! Ik ga zelf volgend weekend naar Wildeburg. Iemand nog een tip voor een beetje fatsoenlijke koeltas maar die niet meteen een vermogen kost?
Dit weekend voor het eerst naar Madnes, ben benieuwd! M’n vriend moet optreden en ik mocht mee
Oooh veel plezier! Ik baal dat dat meestal tegelijk met dtrh is, Madnes is zo leuk ook!
Ik ga ook voor het eerst! Echt zoveel zin in!
Vind het wel moeilijk in te pakken, warme kleding, korte broek, sportkleding!