Festivaltopic

Ik ga voor het eerst naar dtrh! Heeft iemand toevallig ervaring met de afstand parkeerplaatsen naar het rabbit ressort/de tipitenten? Vind het zo lastig met inpakken hoeveel te sjouwen is… En omg we gaan op luxe, dit hebben we kado gekregen van een van de vriendinnen met wie we gaan die zin had in een surprise voor ons, hoe dan:-)! Heb er heeeeeel veel zin in!

2 likes

Hele goede outfit!!
Gaan we nog een FF meet doen? :sunglasses:

6 likes

Hier ook mijn eerste DTRH🙌🏻 Zo veel zin in morgen! Terrein ziet er zo gezellig uit.

We staan wel ver weg met de tent maar een loopje snachts is ook wel lekker😅

4 likes

Oeh ik lees dat de campings al heel vol staan :see_no_evil: ze gooien toch nog wel wat open vandaag. Kom vanmiddag pas aan.

Veel plezier allemaal!!!

Wat was het koud vannacht :sob:

2 likes

Als je niet met een hele groep komt kun je echt nog wel ergens een tentje tussen zetten. Probeer er alleen rekening mee te houden dat je hem niet op een aflopend stukje neerzet in verband met de regen.

Vorig jaar hadden ze op vrijdag ook nog een heel stuk open gezet, dus komt vast wel goed.
Ik ben nu onderweg, zin in!

1 like

Pfff vreselijk!

Leuk! Zullen we vandaag meeten?

Leuk je look! Maar gaan die sneakers dat overleven? :sob: ik ga dus altijd op de meest oude lelijke schoenen omdat ik bang ben ze te verpesten

1 like

Jaaa, lijkt me nog steeds leuk! Hoe laat en waar?

1 like

Okay tip van Flip: haar elastiekje aan je tasje en dan kan je je bekers bewaren :v:t2:

Ik draag het hele weekend een paars Susan Bijl tasje en een regenboog waaier. :grin: Dus zeg vooral hoi als je me ziet!

4 likes

Leuk! Wij (@Chili en ik) gaan om half 7 naar confidence man, daarna even omkleden en dan savonds naar agar agar en Fred again. Zullen we ergens tussen confidence man en agar agar afspreken?

3 likes

Ik vond fred again zooo vet!

6 likes

Ik had verwacht dat het een lichte teleurstelling zou zijn net zoals Disclosure vorig jaar. Maar wat was dat een toffe set zeg! Wat een opbouw :heart:

3 likes

Jaaa die was onverwacht het leukste optreden vond ik!

2 likes

Working Mens Club was ook heeeel tof! En Sofi Tukker ook!

Ik ben wel benieuwd of de susan tas een goed herkenningspunt was haha

1 like

Haha dat dacht ik maar ik heb er wel 200 ofzo geteld😂

1 like

Zit het er weer bijna op :sob: Fred again en sofi tukker waren top!

3 likes