Festivaltopic

Paolo Nutini :heart_eyes:
Verder vond ik het allemaal niet zo indrukwekkend :frowning:

1 like

Genea live band vond ik top!!

5 likes

vind ik nog een lage schatting hahahaha

jaaa thanks dat ik zo last minute mee kon!!

1 like

Wat een heerlijk festival was Madnes zeg! Buitenspelen voor volwassen! (letterlijk, ik heb nog zand in mn haren van het apenkooien op het strand) Echt van genoten, vond de sfeer ook echt top, en het viel me op dat tijdens optredens bijna niemand met zn telefoon bezig was, maar gewoon ‘in het moment’. Volgend jaar weer haha!

Wel echt drama met de boten, terugweg 3u moeten wachten op de veerdienst :sweat_smile:

5 likes

Ik was zo blij met m’n nieuwe op maat gemaakte oordoppen trouwens. Vond dat de muziek overal echt hard stond. Of ik ben gewoon een oud wijf aan het worden.

Haha nee dit vind ik ook. Ken ook niemand die zonder oordoppen een tent in gaat tijdens een festival, dat is echt zelfkastijding. Als ze het gewoon ieeets zachter zouden zetten zou het probleem opgelost zijn lijkt me? :’)

Altin Gün, Nu Genea Live band (wat een feestje was dat gisteren), Sofi Tukker, The Whitest Boy Alive, Phoenix

Bij Fred again ben ik weg gegaan, vond er geen zak aan maar het is ook gewoon niet mijn muziek :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vond het ook weer heel erg leuk! Veel gedanst en lekker gegeten en ook heel goed gepit (overal blauwe plekken nu) :sparkles:

Favorieten waren Tramhaus, Death Grips, IDLES, Shygirl en Bob Vylan! Ik vond Warhaus en Altin Gun en Froukje ook fijn, en ook nog heel goed gedanst op de Sidderaal set in de Steamer.

En ik keek net even op mn stappenteller en vrijdag, zaterdag en zondag bij elkaar opgeteld heb ik ruim 55km gelopen :grimacing:

4 likes

Ik zit op 89 maar dat kan toch haast niet? Ik denk dat ie dansen ook meeneemt

1 like

Haha wow ik zit ook op 64,5 km :joy: ik vond Phoenix ook superleuk @Wonderland, zo tof hoe blij de zanger was met het publiek en hoe iedereen mee deed.

Ben ook echt zooo moe vandaag, pfoeh

5 likes

Ik ben ook zooo moe, maar het was heel leuk!
Zoveel gelopen en zoveel leuke dingen gezien!

Vond gisteren een hele leuke dag met Paolo, La Femme, Phoenix en Sofi Tukker.

Wij hadden zaterdag overdag dienst bij polsbandjes en qua weer was dat helemaal prima. Thanks voor het regelen @anon50301661 !

2 likes

Waar waren jullie allemaal tijdens Burna Boy? Verbaast me dat niemand die noemt, vond dat zooooo leuk

8 likes

Prioriteiten wel

1 like

Ik ging door jullie ook even mijn kilometers checken. Solid 75 haha wtf

Paolo Nutini was zo goed. Wat een heerlijke afsluiter

Ik was zodanig kapot na Death Grips en Idles dat ik daarna nergens meer heen ben geweest die avond :grimacing: wel veel goede dingen over gehoord van andere mensen inderdaad!

1 like

Ik was er maar even maar vond het zo leuk!! Heerlijke muziek en fijne sfeer was er

1 like

Niemand van mijn groepje wilde naar Burna Boy en ik wilde niet alleen gaan. Spijt van want hoorde dat het een vette show was

Jaa Burna boy was echt zo goed :grin: ik denk vooral boomers die niet blij waren met deze vervanger. Hoorde ook iemand burna omschrijven als reaggaton lol :joy::joy:

Ik zag ook een jongen met een ketting met veenmol erop, was dat iemands vriend? :smiling_face_with_tear:

5 likes