Ha dit heb ik eerder gelezen… Zit je ook op festileaks?
Ik sta bij de koffie bij de x ray/armadillow, maar ook nog geen shifts bekend. Er gaan zoveel mensen mee voor bar en kassa dat je vast niet helemaal alleen blijft.
Via welke organisatie ben je? Vroeger waren de barshifts niet zo ingewikkeld haha, waren twee of drie opties maar.
Ik werk op camping, maar voor t eerst ook veel verschillende shifts voor onze club. En weinig info nog, jullie ook via een gek systeem moeten inschrijven? Eerst konden we zelf van alles regelen en nu ist via een app
Via SOLID, die hebben altijd vrij gebrekkige communicatie. Ben nu een beetje bang dat ik gewoon van 9 tot 21 moet werken, maar dat lijkt me eigenlijk sterk.
Poldbandjes was altijd m’n lievelings!
Ik ga iets op camping 1 tm 6 doen, maar we hebben ook miva camping, runners en reserve. Maar goed we zijn met een flinke club met veel van de vriendengroep. En dit jaar voor t eerst de woensdag al aan komen! Erg veel zin in.
We delen dezelfde voornaam volgens mij, heb je op insta. Op een of andere manier kom ik altjd wel bekenden tegen dus vind dat t maar moet lukken. Wij rijden rond 19 aan met de bus
Jaa ik deel mn diensten wel even
Vorig jaar had ik elke dag 10-15, ben beneiuwd dit jaar
Oh ja verschrikkelijk maar ben ook bang dat je op 9-21 kan rekenen. Ik heb een jaar kassa op die manier gehad, om te janken.
Ben nu wel benieuwd wie jij bent als we bij dezelfde sportschool zitten haaha
Yes de food line up, wishlist maken ![]()
Bij mij is de app bijgewerkt, maar alsnog zie ik geen food line up. Meer mensen die dit hebben??
Ik ben donderdag team brandgang vrijhouden op de campings!
Ik had tickets voor pukkelpop volgende week, maar helaas kan ik niet meer gaan
. Ik baal er zo van, maar ik hoop dat ik via de doorverkoopoptie van de site er nog vanaf kom.
Oh heerlijk, dit deed ik vorig jaar op camping 5 ofzo, hilarisch en vooral gezellig!
Je tagt mij niet maar ik vind dit ook top. Ik luister sowieso wel graag naar wat ‘heftigere’ d&b dus dit past dan ook wel
Ja ik post er eigenlijk nooit over want ik ga niet naar feestjes. Maar het is wel mn favoriete genre
Oh had er nog niet van gehoord maar klinkt echt heel nice! Thanks voor de tip! Ga jij (of andere mensen) naar Liquicity winter?
Ja ik vind dit ook leuk! Zie al een aantal nummers in de lijst die ik al had geliked.
Ik vind 4x4 af en toe wel lekker, maar het is absoluut niet m’n fave, het tempo is het gewoon niet helemaal voor mij. Als een dj zo’n 4x4 tune tussendoor in een set gooit denk ik regelmatig meh, anti climax.
Het afgelopen jaar ben ik helemaal into jungle, jumpup en rollers na jaaaarenlang neurofunk meid te zijn geweest haha. En ook steeds meer garage/UK bass!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja love dit ook echt helemaal
voor covid werkte ik ook altijd achter de bar op ll, vond dat echt fantastisch haha. Zijn ook echt zat mensen die aan je vragen of je na je dienst mee komt feesten ![]()
En andere ll festivalgangers; hoe vroeg moet je nu precies gaan als je gewoon een op een camping wil staan met 4 tenten bij elkaar? Hoef niet per se op een bepaalde camping te staan, alleen samen.