Ik kende burnaboy ook niet! Hoorde wel dat het heel leuk was. Maar ik was idd ook bij the blaze en overmono, was ook heel vet
Klinkt als een heel tof festival! Ik had nog niet eerder gehoord van MadNes maar die gaat op het lijstje voor volgend jaar.
Ik heb gister hele dag fred again geluisterd en nu in de trein naar werk weer aan het raven met m’n koptelefoon haha. Vond het zooo vet
Ik heb zo veel zin in Wildeburg! Ben de laatste 2 keer niet geweest.
Zie er wel echt een beetje tegenop om te Kamperen maar ik ga in een eigen tentje en mijn katers kunnen nogal heftig zijn dus ik hoop dat ik niet zaterdag helemaal verpruts door alleen maar te kotsen en hoofdpijn
voorraad AA en ORS mee. moet goedkomen
AA als in dat drankje?
yes! sportdrankjes helpen enorm, zijn immers gemaakt om extreme uitdroging en afbraak spieren te gaan
wel drinken voor je naar bed gaat, net als de ORS
Ja AA is echt top met een kater vind ik
haha ooh ik heb hier helemaal niet op gereageerd, maar was ook helemaal chaotisch door het festival. Maar was zo’n fantastisch festival, de artiesten maar ook het publiek wat er rond liep was zo leuk
Zondag ga ik naar awakenings en ik hoop zo erg dat het weer niet al te slecht gaat zijn. Zo zin om hard te gaan op Amelie Lens!
Het dansje was op Pills volgens mij mocht dat helpen, maar heb geen filmpje
Wow dit ziet er echt heel relaxt uit. Dat groepje mannen op links ook met diezelfde outfits haha
Hahaha ja ik zag het, heerlijk. 80% is hier sowieso Brits dus heel veel extra, gekke en leuke outfits
Awakenings is gecancelt
Ondanks mn gebroken enkel besloten dat ik toch een dagje Liquicity ga doen in mn rolstoel. Kan wel janken dat ik niet kan dansen.
Wil ik heel graag heen, maar heb nog niemand gevonden om mee te gaan
Ik ga zaterdag!
Volgens mij niet! Of een verdwaald stopcontact ofzo
Ik ben op zoek naar een stevige opvouwbare boldekar, eentje waar niet na 10 minuten de wielen al af liggen. Heeft iemand een kar die nog leeft na het festival? Wil er best wat aan uitgeven want het zou het leven zo veel makkelijker maken en echt spierpijn schelen