Ik heb deze en die is prima! Bolderkar opvouwbaar – Human Nature | ANWB Webwinkel
Hij was vorig jaar alleen nog wel wat goedkoper, ik heb er toen 55 euro voor betaald.
Ik heb deze en die is prima! Bolderkar opvouwbaar – Human Nature | ANWB Webwinkel
Hij was vorig jaar alleen nog wel wat goedkoper, ik heb er toen 55 euro voor betaald.
Ja die heb ik ook! Echt een topding, flink aan inflatie onderhevig haha, ik had hem in 2018 voor 30 euro
Hahah nee echt? Ik heb nu de factuur opgezocht en eind augustus vorig jaar was hij officieel wel 130 euro, maar afgeprijsd naar 60, en had nog de nieuwsbrief korting van 5e.
@Max thx! lees ook goeie reviews, iemand heeft hem al 7 jaar . Dan moet hij het grindpad op Lowlands ook wel overleven! Ik ga hem bestellen
Jaa zeker! Hij is hier al meermaals mee geweest naar Lowlands, ben wel blij dat we hem niet meer de trap op hoeven te tillen haha. Dat was wel een gruwelijke kutklus.
@Max Ja echt! Toen ook met een aanbieding voor anwb leden, dus misschien was de verkoopprijs toen iets van 60.
door die trap zijn ook veel wielen gesneuveld denk ik, hoe sommige mensen met hun kar de trap af gingen . Wij lopen normaal gewoon 2x naar de auto zodat we de eerste keer niet met zware spullen in de rij hoeven te staan, maar met een kar zou helemaal fijn zijn: tent opzetten en zitten!
Nee heb ik niet duimen dat het droog blijft
Ja ik word sowieso gebracht dus parkeren is gelukkig geen probleem maar dankjewel voor het meedenken!
Ah nee? Ik moet zeggen dat ik de organisatie van Liquicity zomer nooit zo top vind, terwijl de losse feesten echt heel goed georganiseerd zijn. Hopelijk valt het dit weekend een beetje mee met de regen.
Als je een kamp ziet met allemaal gekleurde wekkers, doe dan even de gr van mij!!
Zouden er misschien mensen zijn gekomen die helemaal geen donderdagticket hadden?
Ik heb er in ieder geval veel zin in maar ben wel een beetje nerveus hoe het gaat zijn.
Late reactie maar jaaaaa wat een drama was gisteravond, holy shit. Ze hebben het aantal donderdagmensen echt zoooo onderschat. Wij hebben gisteravond 2u in de rij gestaan (met veel te veel spullen) en konden toen als allerlaatste op de camping aansluiten bij onze groep (30+ man). Dankzij 2 Engelsen die hun tent verschoven voor ons. Alles in het stikonker opgezet op veel te klein stukje grond, engelsen gaven ons nog rum ook Ik sta nu Lunar, over 40 min Serum frontrow!!! Ik heb een Souped Up shirt aan samen met vriend
Hi! Ik kan je helaas geen dm sturen, maar heb zeker interesse!
Jammer dat ik dit jaar niet naar liquicity festival kon heb een paar foto’s en video’s gezien dat ik dacht ik wil daar ook zijn
Naja over 2 weken ga ik wel naar NOX on the beach, iemand die er ook heen gaat?
Ik ga vrijdag naar Landjuweel, geen idee wat ik kan verwachten, door 2 kids en Corona 3 jaar niet weggeweest, wordt kutweer, kan alleen maar meevallen🤣
Ja ik heb deze afgelopen jaar in de melkweg gezien en echt leuk zijn ze! De andere dingen waar ik graag heen wil: first aid kit, bombay bicycle club, foals, l’imperatrice
Ik vond het ook fantastisch en idd heel leuk om jou een paar keer gezien te hebben! Mijn favoriete set was ook Serum. Heb minstens de helft van die set helemaal vooraan gestaan en er stonden best veel meisjes dus er was echt de hele tijd een fotograaf in de weer. Vgm is alles ook gefilmd dus dat wordt nog wat als de set online komt
Serum had ook een paar bijlen van ons gevangen en meegenomen naar Tomorrowland waar ie zondag moest draaien hahaha. Zaterdag vond ik wel lastig om goed in te komen, Levela Classics setje vond ik ook superleuk maar na 25 min wel weggegaan door de drukte. 2 vriendinnen van mij die normaal nooit naar dnb dingen gaan waren ook een dagje gekomen en hebben wel echt de tijd van hun leven gehad, die willen volgend jaar nu ook het hele weekend. De regen/windstorm was echt ziek heftig en gooide wel beetje roet in het eten, vond het vooral kut dat je niet chill rond kon lopen of ergens zitten, was echt urenlang gebonden aan dezelfde plek. Wc’s waren ook echt drama, die doorspoelbare waren fijn maar de rijen waren echt absurd. En het daarna niet lekker kunnen afteren omdat alle partytenten op de camping moesten worden afgebroken. Iedereen was maar vrij vroeg naar z’n tent of beetje doelloos ergens aan het staan ipv met elkaar als groep zijn. Toch nog beetje kunnen genieten van Break, beste zaterdagset vond ik.
Zondag echt de tijd van mijn leven gehad, vond dat echt de leukste de dag. In de ochtend/begin middag uren bij de foodcourt gezeten, gezopen en gewacht tot storm voorbij was. Daarna waren de vibes en het gezamenlijke fuck it/overlevingsgevoel na de storm zoooo goed en de zon werd echt aanbeden gewoon haha. Vriend kon zijn doorweekte koffer gelukkig ook vergeten. Vooral heel goed gegaan op SPY en Andy C, echt iedereen ging uit z’n plaat. Daarna nog beetje silent disco en tot diep in de nacht geafterd op de camping. Ik heb het wel het hele weekend te bont gemaakt, ik voelde me maandagochtend zó verschrikkelijk dat ik bijna naar de ehbo ben gegaan en vervolgens hele weg naar huis gekotst. Ben nu nog steeds brak. Maargoed, eigen schuld Al met al echt fantastisch gehad.
Benieuwd hoe het gaat vinden! Ik ga zaterdag. Veel zin in alle creativiteit in muziek, aankleding en outfits
Thanks! De zin begint nu volop te komen, joeeee! Jij ook veel plezier!
Ik zie dit wel vaker op festivals helaas, is dit niet om een massale leegloop bij de andere podia te voorkomen?