Festivaltopic

Superleuk!! Ik ga morgen :sparkles:
Vind het wel sneu dat er zo veel regen is voorspeld… Ze hebben zo hun best gedaan voor dit jubileumjaar:(

2 likes

ja er lijkt iemand geïnfiltreerd te zijn daar met als doel dat festival kapot maken :joy:

4 likes

iemand uit de gemeente rotterdam vast en zeker

1 like

Oeh leuk @niceanijs en @marsepein, ik ga ook morgen!

Heb je het leuk (gehad) @Jackie ?

1 like

Leukkk!!

Wat gaan jullie aan doen? Ik voel me altijd underdressed hahaha

Ja same here. Ik doe een gebreide jurk aan en een hoed. Normaal ben ik niet zo van de glitters, maar misschien dat ik me morgen wel ergens laat bekliederen. Anders voel ik me zo normaal tussen al die paradijsvogels.

2 likes

Hmm ik ga denk ik vrij basic hoor. :stuck_out_tongue: Het moet alle weersomstandigheden kunnen doorstaan en twee lange fietstochten. En moet me er gewoon fijn in voelen. Doe een zwarte skinny aan met een zwarte body of zwarte crop top denk ik.

1 like

Prima festival outfit! De fietstocht is niet niks he… Ik hoop dat het een beetje droog blijft. De weersvoorspelling ziet er nu niet heel slecht uit voor morgen!

@niceanijs Klinkt leuk! Ik heb ook al mn glitters klaar liggen. Voel me wel altijd een typische millenial met glitters op mn toet, maar yolo. Love me some glitter.

Ik doe trouwens een fladderig jurkje van sissel edelbo aan!

5 likes

Ik ben benieuwd hoe jullie het hebben @niceanijs @Krabpaal en @Marsepein. Weer is prima!

Ik heb het ook super naar mn zin gehad gisteren, heerlijk plekje en allemaal lieve mensen. En zoveel te doen en te zien, tijd tekort!

1 like

Jaaa zo leuk!! Kijk nu al uit naar volgend jaar hahaha.
Veel rondgelopen, gedanst en mijn ogen uitgekeken. Volgend jaar maar meer best doen voor m’n outfit (zeg ik elk jaar maar oke).

4 likes

Jaa heb het ook heel leuk gehad! Heerlijk chill sfeertje, zoveel te zien en te doen ja, en het weer was ook echt prima!

@Marsepein @Jackie @niceanijs

2 likes

Noujaaa zo stom! Ik vind het juist leuk dat mensen zo lekker kleurrijk gekleed zijn. En ja er liepen wel wat “Ibiza” types rond, maar ik vond het meerendeel heel leuk gekleed!

3 likes

lol die kinderwagen

2 likes

gewoon weer exact hetzelfde als vorig jaar :joy:

3 likes

echt bizar, hoe kun je dit zo doen en ook gewoon nul leren van je eerdere fouten

Is er nog iemand op Milkshake toevallig?

Helaas niet :sob:

1 like

Oww… :frowning: Vanochtend stonden er superveel kaartjes op Ticketswap ineens! Maar nu nog 0 zie ik. :frowning:

Ja ik moest ook werken uiteindelijk dit weekend helaas! Dus volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen :wink: hoe was het?