Festivaltopic

Je hebt zo’n voorvak bij de alpha. Daar kun je vrij vroeg voor de show al in en daar kun je in de rij gaan staan. Of gewoon heel vroeg al op de heuvel bij de alpha gaan zitten, na de vorige show. Maar het voorvak is het beste. Daar laten ze ook maar een x aantal mensen in (hoewel ik vorige jaar bij Stromae wel bijna geplet werd daar dus niet tegen de barrier achter aan gaan staan)

2 likes

Dit. Plassen en bij de voorste vakken gaan staan. Wellicht zelfs al als voorgaand optreden nog bezig is, als je het echt niet wilt missen.

1 like

Ik begin nu eindelijk een beetje zin in Lowlands te krijgen. Was druk op werk de laatste weken en had een beetje zoiets van ‘heb ik als 40 jarige moeke wel zin in al die prikkels en slecht slapen enzo’. Maar het begint nu wel te kriebelen gelukkig :dancer:

2 likes

Ik heb zooooveeeel zin in lowlands!!! Kan niet wachten

1 like

Yes Alpha voorvak. Zo kwam mijn droom van 14-jarige ik uit door vooraan te staan bij de Arctic Monkeys❤️ Ik was er toen dus al wel 45min van tevoren gaan staan. Het vergt wat toewijding haha.

Voor Billie komt de Jeugd, ik denk dat die ook wel erg populair zijn? Hoe gaat dat dan in zijn werk loopt het vak na een optreden helemaal leeg. Haha ik ben echt een festival groentje

Meestal ben je na een optreden van een uur of langer wel een beetje moe of wil je iets eten of drinken of plassen dus tenzij je echt een die hard bent blijf je niet 2 rondes staan. En de tijd ertussen/van te voren is ook best saai

Maar kan natuurlijk wel voordat er nu tegenreacties komen!!

1 like

Vorig jaar bij Stromae mochten de mensen die er al stonden in de inner circle blijven staan.

4 likes

Oeh ik zie door jouw berichtje nu pas dat Killswitch Engage er staat! Nu ben ik een beetje jaloers, veel plezier!

4 likes

Haha ik zag het, ga er over nadenken iig!

2 likes

Deze zaterdag ons eerste festival sinds corona maar er wordt onweer en een hoosbui die de hele dag duurt verwacht. Zoooo niet leuk

1 like

Joh de voorspellingen zijn de afgelopen weken niet heel accuraat. Afgelopen weekend zou het ook eerst 30 worden, was het niet. Wie weet waait het over en wat ik vooral zie is tot de middag regen en s avonds wat bewolkt. :crossed_fingers:

1 like

Oh shit! Ik heb zaterdag ook een festival en ik dacht dat het mooi zou blijven. Hopelijk valt het mee, anders neem ik maar vast poncho’s mee.

Ik ga dit weekend naar Nirwana tuinfeest (niet kamperen) en ben heel benieuwd hoe dat is! Komen sowieso genoeg bands die ik ken maar ga met een vriendin die haast niks kent maar wel heel chill is.

Inpakstress slaat toe, over 5 uur gaat onze werkclub!

2 likes

Hier ook! Toch altijd weer meer spullen dan de bedoeling was

iemand update over de rij bij LL? voor de polsbandjestent

1 like

Is iemand hier ooit al eens bij nirwana tuinfeest geweest die wat kan zeggen over het parkeren daar? (Is dat gewoon op een veld en moet ik dus bang zijn voor regen/modder? Moet ik daar cash betalen?)

1 like

Wat kut dat de eettentjes op de campings weg zijn hè. Ik wil koffie maar niet 6 uur in de rij staan :cry:

1 like

Sta op 3 dus is me te ver lopen hahaha

2 likes