Festivaltopic

Haha zo’n slecht geregelde organisatie daar jezus. Ik twijfelde om dit jaar te gaan, maar na alle ellende van vorig jaar + het feit dat kaartjes 25 euro duurder waren geworden haakte ik toch af. Vorig jaar kwamen de persoon met wie ik was en ik speciaal voor Chronixx en Mavado en we kwamen er op het festival zelf toen achter dat die allebei niet kwamen (al was Chronixx toen vgm wel een dag eerder aangekondigd) :skull: Zo kut en slecht.

1 like

Haha same. Kwam eigenlijk ook speciaal voor Chronixx en zag een plaatje op de instagrampagina van het festival met de line-up en daar stond Chronixx ineens niet meer tussen. Dus daar kwam een reactie op met de vraag of hij nog kwam en toen zeiden ze van niet. Hadden ze dat niet even zelf kunnen melden :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

O jaaa, zo ging dat idd. Echt zo erg dat zoiets GEVRAAGD moet worden en niet wordt medegedeeld door de organisatie zelf. Wat als niemand ernaar had gevraagd haha :skull: Schandalig. Btw ook veel artiesten die veel te laat waren vorig jaar, was ook mooi kut. Vond de sfeer op het festival wel heel leuk vorig jaar, lekker open en het was toen ook mooi weer. Lijkt me toch heel anders in Ahoy!

Nu hopen dat Chronixx een keer een tour aankondigt, wil hem al zo lang een keer live zien!!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Vond het echt superleuk!

1 like

Ik ga morgen voor het eerst naar Dekmantel, heel benieuwd! Ik ga al zo lang alleen maar naar DnB events, wil ook eens iets anders proberen.

2 likes

Ben echt helemaal weggewaaid op Castlefest vandaag. Andere hier die gegaan zijn?

Ik wil de food line up van Lowlands, prioriteiten…
En meer info over m’n shift op donderdag

Ik zag mensen op insta ook al vragen om de food plattegrond. Wat is het ding daarmee? Ik ga nl ook naar lowlands (wordt m’n 3e keer) en naar mijn idee zijn het steeds dezelfde foodtrucks? Of zie ik dan echt iets over het hoofd :sweat_smile:?

1 like

Ieder jaar wel steeds iets nieuws. En ik wil weten of ik m’n ultieme ontbijt (ramen) kan halen

Ja al gedaan haha. Vergeet steeds dat volgende week al is omdat ik me hier naar mijn idee normaal al eerder over aan t verlekkeren ben en omdat ik nog niet weet wat precies m’n shift gaat zijn op de donderdag. Iets op 1 vd campings iig

2 likes

Ik wil de pannenkoekentent weer :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Ik ga werken op Lowlands, maar heb geen vrienden weten te overtuigen. Ga ook meteen de volle 4 dagen. En weet wel dat ik het leuk ga hebben want ben vorig jaar alleen naar Sziget geweest en dat was echt het leukste ooit, maar toch is het jammer dat je de voorpret niet kan delen en ook wel een beetje spannend. Meer mensen die achter de bar staan bij Lowlands?

1 like

Heb nog geen shifts gekregen! Maar mag volgens mij wel voorkeur doorgeven, dus dat zal deze week wel komen. Heb best een lijstje van wat ik hoop mee te pakken!
Bicep, Nothing but Thieves, Loyle Carner, Florence + The Machine, M83, Franc Moody en DJVT sowieso, maar heb express niet zelf tickets gekocht omdat ik niet enorm enthousiast werd van de line-up.
Wil misschien ook nog naar Joost, want dat vond ik op LL2019 heel leuk. DJVT ga ik ook al heen in november, dus geen must. Billie Eilish vond ik in 2019 echt heel matig, dus die skip ik misschien.

1 like

Ha dit heb ik eerder gelezen… Zit je ook op festileaks?

Ik sta bij de koffie bij de x ray/armadillow, maar ook nog geen shifts bekend. Er gaan zoveel mensen mee voor bar en kassa dat je vast niet helemaal alleen blijft.
Via welke organisatie ben je? Vroeger waren de barshifts niet zo ingewikkeld haha, waren twee of drie opties maar.

1 like

Ik werk op camping, maar voor t eerst ook veel verschillende shifts voor onze club. En weinig info nog, jullie ook via een gek systeem moeten inschrijven? Eerst konden we zelf van alles regelen en nu ist via een app

1 like

Via SOLID, die hebben altijd vrij gebrekkige communicatie. Ben nu een beetje bang dat ik gewoon van 9 tot 21 moet werken, maar dat lijkt me eigenlijk sterk.

Poldbandjes was altijd m’n lievelings!
Ik ga iets op camping 1 tm 6 doen, maar we hebben ook miva camping, runners en reserve. Maar goed we zijn met een flinke club met veel van de vriendengroep. En dit jaar voor t eerst de woensdag al aan komen! Erg veel zin in.

We delen dezelfde voornaam volgens mij, heb je op insta. Op een of andere manier kom ik altjd wel bekenden tegen dus vind dat t maar moet lukken. Wij rijden rond 19 aan met de bus

1 like

Jaa ik deel mn diensten wel even
Vorig jaar had ik elke dag 10-15, ben beneiuwd dit jaar

1 like