Oh ja verschrikkelijk maar ben ook bang dat je op 9-21 kan rekenen. Ik heb een jaar kassa op die manier gehad, om te janken.
Ben nu wel benieuwd wie jij bent als we bij dezelfde sportschool zitten haaha
Oh ja verschrikkelijk maar ben ook bang dat je op 9-21 kan rekenen. Ik heb een jaar kassa op die manier gehad, om te janken.
Ben nu wel benieuwd wie jij bent als we bij dezelfde sportschool zitten haaha
Yes de food line up, wishlist maken
Bij mij is de app bijgewerkt, maar alsnog zie ik geen food line up. Meer mensen die dit hebben??
Ik ben donderdag team brandgang vrijhouden op de campings!
Ik had tickets voor pukkelpop volgende week, maar helaas kan ik niet meer gaan . Ik baal er zo van, maar ik hoop dat ik via de doorverkoopoptie van de site er nog vanaf kom.
Oh heerlijk, dit deed ik vorig jaar op camping 5 ofzo, hilarisch en vooral gezellig!
Je tagt mij niet maar ik vind dit ook top. Ik luister sowieso wel graag naar wat āheftigereā d&b dus dit past dan ook wel
Ja ik post er eigenlijk nooit over want ik ga niet naar feestjes. Maar het is wel mn favoriete genre
Oh had er nog niet van gehoord maar klinkt echt heel nice! Thanks voor de tip! Ga jij (of andere mensen) naar Liquicity winter?
Ja ik vind dit ook leuk! Zie al een aantal nummers in de lijst die ik al had geliked.
Ik vind 4x4 af en toe wel lekker, maar het is absoluut niet mān fave, het tempo is het gewoon niet helemaal voor mij. Als een dj zoān 4x4 tune tussendoor in een set gooit denk ik regelmatig meh, anti climax.
Het afgelopen jaar ben ik helemaal into jungle, jumpup en rollers na jaaaarenlang neurofunk meid te zijn geweest haha. En ook steeds meer garage/UK bass!
Ja love dit ook echt helemaal
voor covid werkte ik ook altijd achter de bar op ll, vond dat echt fantastisch haha. Zijn ook echt zat mensen die aan je vragen of je na je dienst mee komt feesten
En andere ll festivalgangers; hoe vroeg moet je nu precies gaan als je gewoon een op een camping wil staan met 4 tenten bij elkaar? Hoef niet per se op een bepaalde camping te staan, alleen samen.
4x4 dnb is nieuw voor mij ken dat nog niet zal eens een nummer luisteren en kijken of ik het wat vind
Edit: blijkbaar staan er al 7 nummers wat ik geliked heb al in de playlist
Wij gingen vorig jaar donderdagochtend, stonden rond 09:00 in de rij bij de entree en we hadden moeite om een plek te vinden na de brug voor onze 4 tenten en een partytent. Dus ik zou wel zo vroeg mogelijk gaan. Voor de brug was het denk ik geen probleem geweest.
rij voor de bandjes of de file? thanks iig!
Als je het op camping 1-4 wil moet je wel echt daar staan als de deuren open gaan denk ik, ligt er ook een beetje aan hoe groot je tenten zijn. Als het je niet uit maakt welke camping kan je ook nog wel later aankomen, daar is donderdag sowieso nog wel plek
Voor de bandjes!
Volgens mij camping 2 of 3! Er was een groep Amsterdammers die voor 40 man plek moesten vrijhouden en die hebben een stuk aan ons afgestaan gelukkig. Was sowieso een beetje dubieus omdat de mensen die plek moesten vrijhouden geen tenten mee hadden haha.
Wij kwamen vorig jaar tussen 8 en 8.30 aan met de auto, toen stond het al helemaal vast op de wegen er naartoe, al vroeger dan eerdere jaren. Uiteindelijk met 3 normale tentjes een prima plek op camping 3 kunnen vinden maar veel plek was er niet meer. De meeste mensen lopen richting camping 2 en 3, op de campings voor de brug ga je sowieso makkelijk een groep tenten kwijt kunnen als je rond 8/10 uur aansluit in de auto file denk ik hoor.
Dit jaar gaan we wel eerder zodat we iets meer keus hebben in waar we onze tentjes neer zetten. Hopelijk staan we wat verder vooraan in de file zodat we uiteindelijk ook verder vooraan bij de polsbandjes moeten wachten, want dat stuk vind ik altijd echt de hel