Ugh ik word hier zo zenuwachtig van haha. Wij komen rond 10/11 uur aan denk ik en we willen op camping 5 of 6 staan. Dat moet toch wel te doen zijn? š«
Denk het wel hoor, makkelijk.
Ja dat kan sowieso wel! Uiteindelijk is er echt voor iedereen plek haha. Alleen 2/3 is het gewoon mega snel vol
Dit jaar moeten wij 8 tenten bij 2 campers kwijtš« Ik denk dat we gezeik gaan krijgen maar ik lig veilig in mn camper haha. Gelukkig komt wel iedereen pas op vrijdag dus het is niet meteen een mega kamp.
En ik snap het gemekker om de line-up niet. Mijn blokkenschema is al helemaal vol gepland haha.
Voor het eerst sinds tijden niet naar Lowlands, begin toch wel fomo te krijgen. Zag dat er nog veel tickets op ticketmaster staan ook, denk dat ik toch maar even in de gaten ga houden hoe laag die prijzen gaan. Wel echt lullig dat die doorverkoop donderdagavond sluit
Er worden in de comments op insta veel kaartjes voor de normale prijs aangeboden.
Ik snap het niet trouwens, is het elk jaar zo dat mensen niet van hun kaarten af komen?
volgens mij lukte het de andere jaren voor een groot deel wel, maar vooral nog gedurende donderdag, vrijdag en zaterdag. Een vriendin van me heeft ooit op zaterdag voor een prikkie nog kaarten overgenomen. Nu is het wat meer paniekvoetballen of het lukt om ze in 2 dagen kwijt te raken. En er zullen er mogelijk minder verkocht worden tov hoeveel er worden aangeboden, omdat men elkaar qua verkoopprijzen minder opdrijft dan op Ticketswap.
@hummus ja ik denk dat dit nieuwe systeem er wel mee te maken heeft nu, maar ik kan me ook jaren herinneren dat het echt strijden was om een last minute ticket en je dan echt veel meer betaalde dan de originele prijs. Op dit moment is het goedkoopste ticket op ticketmaster 220, ben benieuwd of dat nog veel gaat zakken als mensen hun ticket niet kwijt kunnen
Ik vergeet steeds dat ik morgen al ga⦠zo maar kleren klaarleggen en er achter komen hoeveel ik nog moet wassen
Mag je dan ook overal staan waar je wil?
Nee camping 4
Ik ben ontzettende fan van Billie. Weet iemand hoe ik het moet aanpakken als ik vooraan wil staan? Dit is voor mij de eerste keer Lowlands
Niet verkeerd! En heerlijk om dat op je gemakje te kunnen doen allemaal.
Vorig jaar kwamen wij donderdagmiddag aan. Zijn toen in de bosjes beland tussen camping 3 en 4. Eigenlijk was dat fantastisch want je werd niet uit je tent gebrand en had alle ruimte. Toch wil ik dit jaar even kijken wat er mogelijk is als je al rond 08.30/09.00 uur aankomt.
Je hebt zoān voorvak bij de alpha. Daar kun je vrij vroeg voor de show al in en daar kun je in de rij gaan staan. Of gewoon heel vroeg al op de heuvel bij de alpha gaan zitten, na de vorige show. Maar het voorvak is het beste. Daar laten ze ook maar een x aantal mensen in (hoewel ik vorige jaar bij Stromae wel bijna geplet werd daar dus niet tegen de barrier achter aan gaan staan)
Dit. Plassen en bij de voorste vakken gaan staan. Wellicht zelfs al als voorgaand optreden nog bezig is, als je het echt niet wilt missen.
Ik begin nu eindelijk een beetje zin in Lowlands te krijgen. Was druk op werk de laatste weken en had een beetje zoiets van āheb ik als 40 jarige moeke wel zin in al die prikkels en slecht slapen enzoā. Maar het begint nu wel te kriebelen gelukkig
Ik heb zooooveeeel zin in lowlands!!! Kan niet wachten
Yes Alpha voorvak. Zo kwam mijn droom van 14-jarige ik uit door vooraan te staan bij de Arctic Monkeysā¤ļø Ik was er toen dus al wel 45min van tevoren gaan staan. Het vergt wat toewijding haha.
Voor Billie komt de Jeugd, ik denk dat die ook wel erg populair zijn? Hoe gaat dat dan in zijn werk loopt het vak na een optreden helemaal leeg. Haha ik ben echt een festival groentje
Meestal ben je na een optreden van een uur of langer wel een beetje moe of wil je iets eten of drinken of plassen dus tenzij je echt een die hard bent blijf je niet 2 rondes staan. En de tijd ertussen/van te voren is ook best saai
Maar kan natuurlijk wel voordat er nu tegenreacties komen!!