Festivaltopic

Vorig jaar bij Stromae mochten de mensen die er al stonden in de inner circle blijven staan.

4 likes

Oeh ik zie door jouw berichtje nu pas dat Killswitch Engage er staat! Nu ben ik een beetje jaloers, veel plezier!

4 likes

Haha ik zag het, ga er over nadenken iig!

2 likes

Deze zaterdag ons eerste festival sinds corona maar er wordt onweer en een hoosbui die de hele dag duurt verwacht. Zoooo niet leuk

1 like

Joh de voorspellingen zijn de afgelopen weken niet heel accuraat. Afgelopen weekend zou het ook eerst 30 worden, was het niet. Wie weet waait het over en wat ik vooral zie is tot de middag regen en s avonds wat bewolkt. :crossed_fingers:

1 like

Oh shit! Ik heb zaterdag ook een festival en ik dacht dat het mooi zou blijven. Hopelijk valt het mee, anders neem ik maar vast poncho’s mee.

Ik ga dit weekend naar Nirwana tuinfeest (niet kamperen) en ben heel benieuwd hoe dat is! Komen sowieso genoeg bands die ik ken maar ga met een vriendin die haast niks kent maar wel heel chill is.

Inpakstress slaat toe, over 5 uur gaat onze werkclub!

2 likes

Hier ook! Toch altijd weer meer spullen dan de bedoeling was

iemand update over de rij bij LL? voor de polsbandjestent

1 like

Is iemand hier ooit al eens bij nirwana tuinfeest geweest die wat kan zeggen over het parkeren daar? (Is dat gewoon op een veld en moet ik dus bang zijn voor regen/modder? Moet ik daar cash betalen?)

1 like

Wat kut dat de eettentjes op de campings weg zijn hè. Ik wil koffie maar niet 6 uur in de rij staan :cry:

1 like

Sta op 3 dus is me te ver lopen hahaha

2 likes

ik snap de hype over jeugd van tegenwoordig echt niet haha, vond het bijzonder slecht zelfs

5 likes

Ik vond ze altijd leuk, maar het was idd echt slecht? Vjeze fur zag er (zelfs voor zijn doen) ook slecht uit.

3 likes

ja vind het ook een redelijke disrespect van oa 3voor12 voor alle andere artiesten dat ze jvt de beste act noemen hahaha? (al hebben die vaker rare takes maar goed)

1 like

Die hebben de laatste twee jaar zo goed als alleen maar rare takes lol

kan er nog steeds niet met m’n hoofd bij dat ze IDLES dit jaar op dtrh een alpha male band noemden???

2 likes

ja goed punt eigenlijk lees ik ze ook alleen maar voor irritainment

1 like

Ja ik vind het echt kut want ze zijn eigenlijk de enige die een beetje consistent de grote festivals verslaan en vroeger las ik echt graag alles mee, maar nu erger ik me de helft van de tijd kapot

1 like

vraag me bijna af of ze het bewust doen om zo meer traffic te creëren?