Heb ik ook wel eens gedacht maar denk het eigenlijk niet. Die reviews zijn vaak ook echt slecht geredigeerd, taalfouten en verkeerd gespelde namen enzo en soms voelen ze ook echt alsof ze geschreven zijn door iemand die even 10 minuten bij een show is wezen kijken, dus ik heb meer het idee dat ze gewoon niet echt genoeg mensen hebben om van zoveel shows verslag te doen ofzo?
Ze hebben inderdaad geld te weinig voor fatsoenlijke verslaggeving, dat is al jaren een probleem
Het is altijd wel mijn favoriete irritainment 's ochtends op een festival om de 3voor12 recensies van de dag ervoor te lezen, het is altijd precies het tegenovergestelde van wat ik zelf vond.
Hahaha ja fair, en dan lekker met iedereen waarmee je was erop haten
maar voor de LL gangers/degenen die meekeken op tv, wat waren jullie hoogtepunten? voor mij jessie ware, nothing but thieves, foals en loyle carner!
Absoluut Loyle Carner! Vond het feestje en de tranen bij NNO ook heel bijzonder, en Coloray b2b Ineffekt
Kennyhoopla, Sierra Ferrell, Turnstile, Heilung
Oja en Noord Nederlands Orkest en King Gizzard and the Lizzard Wizzard
Is het gelukt?
Ja ik stond best dichtbij, het was echt geweldig!
Merol, Elmer, Charlotte de Witte, Rema
Heilung vond ik heel bijzonder en creatief!
Job Jobse vond ik ook vet maar het was niet te doen zo druk in de Bravo toen
Dit jaar domineerden de vrouwen op de lijst:
S10, Merol, Wende, Charlotte en Sophie
Verder heb ik niet de hele show van Loyle Carner gezien, maar die was ook erg goed en ik werd ook wel blij van Bicep.
Voor de rest veel dingen gemist die ik wilde zien as usual, maar wel weer een hele fijne LL gehad.
Ik ga komend weekend voor het eerst naar Rock En Seine in Parijs. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de line-up vond ik wel nice. Iemand ooit geweest?
ja wmb gooien ze alle techno van lowlands af👹
en verkopen ze weer 10-15.000 kaarten minder
niet normaal de drukte
En beter brengen ze daarvoor in de plaats ook weer wat meer alternatieve/rock/metalbands terug zoals vroeger
Nog nooit geweest maar toffe lineup inderdaad, veel plezier alvast!
Gaan er toevallig nog mensen naar Loose Ends aanstaand weekend?
Jahaa ik!! Vorig jaar geweest en was echt top. Boot en camping zijn idd drama, wellicht dat er op lange paal nog plek is?
Volgens mij mogen tickets trouwens niet via ticketswap verkocht worden… kan trouwens zijn dat wij nog 1 kaartje over hebben, als je evt interesse hebt wil ik dat wel voor je navragen!
Zijn er nog mensen die zaterdag ook naar Lief gaan?
Ik ben onderweg naar Sun&Bass in Sardinië. Ben benieuwd hoeveel ik kan gaan meepakken van de feestjes. Net naar de gate gelopen en nu al kapot .
Gaan er toevallig mensen naar liquicity family day volgende week zaterdag?