Festivaltopic

Die kaarten van die presale zijn al op dacht ik?

Lief aangeboden, maar presale was vanochtend 11u.

2 likes

En @SleepingBeauty is een aparte presale voor ziggo vodafone klanten en kan nog gewoon 2 tickets kopen als ik de code invoer.

Ja i know! Ken iemand die ook ging proberen, maar die zei om 10 over 11 al dat t niet gelukt was. Dus ik ging ervan uit dat die presale toen uitverkocht was

Ja pre sale is ook al uitverkocht. Ik kan ook m’n code invoeren maar daarna kun je echt niet verder.

Ohhh helaas :frowning_face: had gekeken dat ik 2
kaarten kon selecteren maar niet verder gekeken, stom

En @Luipaard

2 likes

We stonden met 15 man (en meeste daarvan met meerdere apparaten) in de wachtrij voor lowlands kaartjes en hebben er 5 weten te bemachtigen :smiling_face_with_tear: beetje jammer

Edit woeps dit moest geen reactie op jou zijn @Enlightenment

Edit 2 toch een kaartje kunnen krijgen via via!! :heart:

Wij hebben er 8 kunnen krijgen. Nog 2 nodig, komt later hopelijk op ticketswap.

Ze staan nu al op marktplaats voor €450…

Gelukt met 2 kaartjes. Dat wordt de eerste keer Lowlands :tada:

5 likes

Nou via kennissen ook de laatste twee kaartjes kunnen regelen. Heel blij!

1 like

Bijna 6200 Lowlands-kaarten opnieuw in verkoop na onderschepping opkoop-bots
https://www.ad.nl/show/bijna-6200-lowlands-kaarten-opnieuw-in-verkoop-na-onderschepping-opkoop-bots~ad42402f/

Nog een kansje

Oeh thanks! Zal vast snel gaan maar ga het proberen

1 like

Pff helaas geen kaarten voor Into the great wide open kunnen kopen dit jaar :frowning: Heb al wel een campingticket (voor lange paal, dat wel helaas…) en een bootkaartje gekocht, fingers crossed dat er nog wat beschikbaar komt

1 like

Ahh ik wil eigenlijk echt wel graag naar Best Kept Secret, zitten echt toffe dingen tussen de line-up die ik ook nog niet eerder live heb gezien, maar ik heb allemaal vrienden die in het onderwijs werken en het valt natuurlijk niet in de schoolvakantie :angry: Hoop dat ik mensen meekrijg of ergens anders nog mensen vind om bij aan te haken

Ik ga dit jaar ook voor het eerst niet naar DTRH met m’n vriendengroep en nu was ik eigenlijk van plan om er te gaan hoepelen (ben daar een paar keer voor gevraagd eerdere jaren) maar blijkbaar doen ze dat aanstaand jaar niet meer :cry: Dus nu overweeg ik om te proberen om er op een andere manier te gaan werken/vrijwilligen maar volgens mij is heel veel al vol (als iemand tips heeft hou ik me aanbevolen!)

1 like

Ik ga dit jaar voor het eerst naar bks. Als je wil kun je je bij ons aansluiten?

Ah wat lief! Ik probeer het eerst nog even in mijn eigen kringen maar anders stuur ik je wel even een berichtje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb tickets gekocht voor Play! Festival :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ohhh dat is echt een super leuk feestje. Ben je al eens eerder geweest?

Nee nog nooit, maar hoor wel goede verhalen. En ik zag gisteren dat Armageddon Project komt en dat is wel een guilty pleasure. Naast de rest van de line-up die ook echt supervet is! Nu al zin in!

1 like

hier iemand gelukt voor into the woods? hier kansloos allemaal haha