Festivaltopic

Hier en bij vrienden van mij helemaal kansloos…

1 like

Wel via iemand anders maar zelf dit jaar weer helemaal niet door gekomen. Was ook gewoon weer met 30 min uitverkocht

1 like

erg he! zelfde hier…

@NotJealous gelukkig ga je wel!

Ik dacht ook waarom probeer ik het eigenlijk nog :sob:

Ik heb net een kaartje gekocht, dus ik ga ook :partying_face:

3 likes

Ughh heb ze net 3 weken :sob:

Thanks voor de tip! Heb gelijk een afspraak gemaakt.

1 like

Gratis tip: als je je oren al lang niet hebt laten uitspuiten is het misschien de moeite waard om dat voor je afspraak bij beter horen te laten doen. Ik moest 3x terug naar de huisarts voordat ze de doppen goed konden inmeten :smiling_face_with_tear:

1 like

je oren laten uitspuiten is toch niet iets wat je regelmatig zou moeten laten doen (als een soort onderhoudsbehandeling ofzo)?

2 likes

Nee maar je oren moeten helemaal schoon zijn om die doppen op te kunnen laten meten. Ik heb er nooit wat van gemerkt maar mijn oren waren blijkbaar vrij verstopt. Het was gewoon een tip want ik baalde behoorlijk toen bleek dat ze niks konden omdat ik eerst naar de huisarts moest

1 like

Naar welke festivals in Nederland ga jij dit jaar?
Ik krijg door dit zonnetje zo’n zin in de zomers en festivals :sunny:

• Paaspop
  • Dauwpop
  • Best Kept Secret
  • Pinkpop
  • Concert at Sea
  • Defqon
  • Down The Rabbit Hole
  • Awakenings
  • Zwarte Cross
  • Dominator
  • Dance Valley
  • Lowlands
  • Decibel
  • Pukkelpop
  • Into The Great Wide Open
  • Mysteryland
  • Appelpop
  • Into the Woods
  • Een ander festival in NL

0 stemmers

1 like

Ik ook! Kijk er zo naar uit.

2 likes

Mijn neef en zijn dochter komen deze zomer naar Nederland en hij heeft net voor hun en voor ons kaartjes gekocht voor Loveland als bedankje dat ze bij ons mogen slapen. Zo leuk! Ik had ze een aantal jaar geleden meegenomen naar Welcome to the Future en dat vonden ze zo leuk dat ze hun vakantie zo hebben geboekt dat we weer met z’n allen naar een festival kunnen gaan.

8 likes

Heb samen met een vriendin kaartjes gekocht voor de vrijdag van Jera. Toch nog Sum 41 zien voor ze er mee stoppen (en ice nine kills ook héél nice hahaha)

6 likes

Leuk!! Ik overweeg ook om een dagje te gaan maar alles wat ik wil zien is natuurlijk precies mooi evenredig verdeeld over alle dagen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik zou eigenlijk ook heel graag Frank Carter zien maar die is ook zaterdag :upside_down_face:. Ben wel benieuwd naar ‘t festival en naar de mensen de er op af komen!

2 likes

Ik ben nu al een paar jaar niet geweest maar vond het altijd een heel leuk en gezellig festival! Niet zo uitgebreid aangekleed en met zoveel randprogramma als een dtrh ofzo natuurlijk maar sfeer was altijd goed. Veel plezier alvast!

4 likes

Ik vind Jera één van de leukste festivals waar ik tot nu toe ben geweest, vooral door de chille sfeer en leuke mensen (ander type publiek dan de meeste festivals, ook niet zo gek vanwege het genre natuurlijk).

Maar inderdaad wat @Dazed zegt naast de muziek niet echt een bijzonder programma.

3 likes

Ohja ik ben helemaal niet van de belevingsfestivals en ga eigenlijk alleen als muzikaal interessante dingen zijn. Dus juist fijn dit :grimacing:!

Ja echt top! Ik had gisteren een afspraak, had gehoopt op gouden glitters. Maar helaas, het is zwart metallic geworden.

3 likes