Haha door deze refresh van het topic kom ik er achter dat ik vorige week mn afspraak vergeten ben. Er heeft ook niemand meer gebeld of gemaild. Oh well…
Oh leuk Draaimolen! Ben ik zelf in 2018 en 2019 geweest geloof ik, nav jouw bericht ging ik kijken of er nog kaartjes zijn maar de zaterdag is al uitverkocht zie ik (en kom de vrijdag terug van vakantie)
Vind hun ticketprijzen ook hoog trouwens, earlybirds voor zaterdag waren 73 euro ga je beide dagen?
Ik ga zelf naar toffler festival in Rotterdam en De Achtertuin in Bergschenhoek, misschien nog Ohm in Delft (allemaal 1 dag) maar ga liever nog naar iets in augustus of september zodat het beetje verspreid is
Ik vind Rotterdam Rave ook leuk maar dat is in/bij Ahoy dus dat gaan we niet doen
Ik ga dit jaar naar DTRH en Lowlands. Heb er nu al zin in, nog respectievelijk 89 en 131 dagen haha
BKS en Pukkelpop! Beide voor het eerst.
Oh en ik wil nog een dagje naar Awakenings maar mijn god dat is ook duur op zaterdag.
Ik ga naar Motel Mozaique dat is al over 2 weken, BKS voor het eerst, dtrh en Lowlands.
ITGWO!
Niemand naar Paaspop geweest? Heb echt zo genoten
Pinkpop en rock of rio in portugal
Play! Festival
Rebirth
Awakenings spring
Verknipt in de Arena
Decibel
Bauhauz en Circoloco
Ja was echt heerlijk! Vooral tussen de thunderbolt en jack op en neer gelopen
Jaa mooi hoe er dan bijna 20 tenten staan en je uiteindelijk er in een paar piekt, haha. Maar weer viel uiteindelijk echt mee, echt genoten
Play!
Defqon
Dominator
En ik hoop nog Decibel en wil ook nog wel eens bij Mysteryland om het hoekje kijken, nog nooit geweest.
Ahh vet, heb je kaarten voor Defqon! Ze waren zoo snel uitverkocht, heb er echt de pest over in dat ik te laat was. Wij gaan naar Ghosttown Outdoor, ook veel zin in!
Ah leuk we gaan naar dezelfde festivals dit jaar haha!
Nou alleen de vrijdags helaas. Hoop ze nog te scoren voor zaterdag op ticketswap. Dan lekker 2 dagen naar de ratten
Edit: kende Ghosttown outdoor niet. Leuk G-Town Madness!
Ben je vaker naar Play! geweest?
G town madness heeft een speciaal plekje in m’n hart!
Ja al 4 keer. 2 jaar geleden draaide hij daar ook!
Als je naar defqon zaterdag gaat hmu
Ik ga naar
Multigroove festival
Defqon
Vroeger was alles beter
Hardclassics
En nog een hier in de buurt. Wil eigenlijk ook wel dominator, maar jezus, ben geen 18 meer