Festivaltopic

Ik hoor er echt alleen maar goeie verhalen over, heb er echt zin in! Ik wilde al heen en toen zag ik de line up en werd ik helemaal enthousiast :smiling_face_with_three_hearts: Promo en Armageddon project :astonished:

1 like

Ken jij niet iemand die een zaterdagkaart verkoopt :grimacing: ?
En ja ga Dominator, ik bedoel je bent ook nog geen 80.

Hardclassics wou ik ook heen maar is ff afhankelijk van wanneer ik op vakantie ga. Dus maybe ga ik die ook nog.

Nee wij zoeken zelf ook nog minimaal 1 kaart :sweat_smile: maar mochten er in die zoektocht meer langskomen, dan hoor je het!

Dominator is precies de week tussen vwab en hardclassics, dus denk wel dat het voor mij verstandiger is die over te slaan :nerd_face: is ook weer zo takke ver weg.

roadburn, BKS, graspop, lowlands!

1 like

Ik heb bijna dezelfde festival line up maar ga naar Super charged ipv Hard classics en waarschijnlijk Ground zero om de zomer af te sluiten :money_with_wings: zo zin zin

Leuk, ik ga ook naar Multigroove Festival, veel zin in!

1 like

Leuk!! Ik ga waarschijnlijk ook daarheen @Luipaard

Oh leukkkk

Op dit moment is de kans dat ik ook naar dominator ga denk ik 60/70% haha we neigen er iig wel naar

@MevrouwMand ga je ook naar multi?

Oh jazeker. Early hardstyle + early hardcore op één feest :drooling_face:

Morgen toevallig nog iemand op supersized?

4 likes

Leukkkkk ik voel een FF meeting aankomen @MevrouwMand @Luipaard @DaintyDream @Zonnestraaltje :clap:

En @Luipaard goedzo haha

2 likes

Ja ik voel ook een meeting :sunglasses: gezel!

1 like

Leuk!!

1 like

Mijn gebeden zijn gehoord er zijn weer groepscampingplekken voor dtrh en ik hoef dus niet meer te stressen om het idee dat we op vrijdagochtend moeten zoeken naar een oké plek

3 likes

Verkoopt er heeel toevallig iemand hier een ticket voor Subcultuur Hemelvaart in Nijmegen morgen? 🫶🏼

Ik ga aankomende zaterdag naar mn eerste festival van het seizoen en ik heb er zoooooo veel zin in gaat helemaal nergens over. Het was vorig jaar ook super leuk dus de verwachtingen zijn hoog gespannen. Lekker de hele dag dansen, ga er in mn eentje heen dus lekker mn eigen plan, maandag erna nog vrij wat een droom :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Ik ben morgen ook vrij dus ik ga ook full on in de voorpret-modus

Gaat om toffler festival trouwens

13 likes

Veel plezier! Toffler festival is erg leuk, ik kan helaas dit weekend niet :sun_with_face:

1 like

Leuk ik ga ook! Hopen op nog wel iets beter weer dan vandaag… :sun_with_face:

Alles wat vandaag valt valt morgen niet :partying_face: ik ga gewoon in korte broek hoor, krijg het toch wel warm van het dansen en tussen de mensen staan

1 like

Ik ben op zoek naar 2 zaterdagtickets voor Draaimolen op 7 september. Als iemand z’n kaartjes weg doet, pleassssse hit me up :grimacing:

1 like

Ik ga straks naar Play! en heb kledingstress. Want regen, zon, warm, koud?

1 like