Festivaltopic

Haha hier ook kledingstress, weet ook echt niet wat ik aanmoet.

1 like

Hier ook, heb nu een jurk met lange mouwen en doe wel laarzen aan want modder. Maarja, als de zon uitkomt is het vast warm…

Hier gaat het precies tussen 13 en 15 nog even flink regenen, ik doe maar mn regenpak aan op de fiets ernaartoe haha. Hopelijk op een droog moment naar binnen en dan snel een tent in. Ik denk dat de meeste mensen die regen afwachten dus ik verwacht nog niet zo’n drukte
Ik neem zelf maar een tweede paar sneakers mee en wel korte broek aan, ik was net buiten en vond het klam warm

Hier emporium en kleding stress :dancer:t3:. Ik vind eigenlijk niks wat ik heb leuk met lange mouwen of een lange broek. Dus denk toch maar gewoon een jurkje met van die hoge zwarte laarzen en het hopelijk warm krijgen met dansen.

1 like

Het is best warm vind ik Ik doe korte mouwen iig en jas of trui mee. Gaan we meeten vandaag :smile: ?

Ik heb de keuze gemaakt, jurk, panty en een glitterjasje :v:t2:

2 likes

Haha dat word m niet meer! Zit in de auto terug hahaha…
Helemaal kapot gedanst en onder de modder :tada:

Iemand ervaring met Ticketswap? Ik heb een kaartje gekocht voor een festival dat op 6 sep begint, maar ik heb een zaterdagticket dus 7 sep. Bij mijn ticket in Ticketswap staat 6 september. Het ticket is nog niet beschikbaar om eoa reden dus kan het niet op het ticket zelf controleren. Staat er 6 sep omdat het festival dan begint?

1 like

Maar waar haal je vandaan dat het een ticket voor 7 is? Want normaal staat daar wel gewoon de juiste datum

2 likes

Staat het niet in je bevestigingsmail?

1 like

Ik heb dit niet eerder meegemaakt maar je ticket is wel leidend, dat wordt gescand aan de deur

2 likes

Ik kreeg een alert dat er een ticket voor de zaterdag te koop stond! En toen stond er dus ineens 6 sep ipv 7. Maar in de bevestigingsmail staat de juiste datum @Alpacamybags :grimacing: kreeg al bijna paniek

3 likes

Hoe vond je het??
Het was onze eerste keer maar man, wat een feestje! Die sfeer in de tent, fantastisch :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ga deze zomer voor de eerste keer naar loveland !

Ik vroeg me af wat er praktisch is kwa verblijf en vervoer. We zouden een hotel nemen, maar vroeg me af of dit praktisch is kwa openbaar vervoer.

Heeft er iemand pratische tips ?

Heb een kaartje voor de zondag van Werchter :heart_eyes:. Loterij van ticketswap werkte ineens niet meer. Systeemfout aan hun kant dus ze reserveerden het volgende kaartje voor me en dat kon ik dan binnen een uur afrekenen :sob:. Zo blij mee, geluk bij een ongeluk

5 likes

Ik ga ook heen!

Meestal nemen wij de Shuttlebus vanaf Amsterdam Sloterdijk. Ik woon zelf in Zaandam, dus is prima te doen, ik weet niet hoe ver jij ervan af woont…

ik ga dit weekend naar best kept secret, zoveel zin in
en het weer lijkt ook alles mee te vallen

ben alleen een klein beetje bang dat het 's nachts heel koud gaat zijn en twijfel of een trui warm genoeg is

5 likes

Kijken of je in de buurt kan zitten in een hotel met fietsverhuur? Of bij station met ov fiets. Je moet vaak wel op tijd zijn voor een ov fiets.

Ik ga ook en vind het zo lastig qua kleding. Heb voor de avond trui en spijkerjas.
Gisteren nog een extra isoleermatje gekocht voor onder mijn luchtbed.

Wel heel veel zin in, is mijn eerste keer bks, dus heel benieuwd naar hoe alles eruit ziet.

4 likes

Ik heb een ticket gekregen van mn werk voor best kept morgen. Maar ik ga dan dus alleen. Echt spannend maar ook wel leuk

18 likes