Festivaltopic

Hier ook een mega kledingcrisis want het is wel echt beduidend koeler dan andere jaren. Voordeel: niet je tent uit gebrand worden :smiling_face_with_three_hearts: en ik ben eigenlijk ook best comfortabel in een lange broek haha

2 likes

Ohh wat leuk en wat schattig dat ze zo excited is! Voor de zondag wil ik sowieso Pip Blom, Warhaus, The Haunted Youth, Amyl and the Sniffers, Tamino en PJ Harvey zien, en ik ben ook wel benieuwd naar Ada Oda, Hiqpy, Sprints, Teqmun en Naone dus als het lukt ga ik daar ook even kijken. Paris Paloma en Dorian Electra moet ik jammer genoeg missen vanwege overlap ):

2 likes

Ga allemaal Mannequin Pussy zien mensen!! Echt amazinggg

2 likes

Okee, mocht je nog naar bks gaan, neem een korte broek mee. Ik mis de mijne nu heel erg.

2 likes

Nou mijn avontuur is van korte duur, ik ben niet fit dus ga niet, wel een vriendin blij gemaakt met mn kaartje. Veel plezier iedereen!

Oh leuk ! Is het een fijn festival ? Nog nooit geweest maar er komen zooooveel dj’s die ik wil zien. Wie wil jij zien ?

We wonen in Belgiƫ dus best ver. Ik ben aan het kijken voor een hotel / airbnb.

Ik kan moeilijk inschatten waar de inkom is, en er dus op wandelafstand openbaar vervoer is, en nog beschikbaar is ook.

2 likes

Weet niet of ik in de nacht nog ga willen fietsen om eerlijk te zijn. Maar op zich is dit best wel een goed idee eigenlijk…

Leuk dat je gaat! Ik ga een heel weekend en ben vorig jaar ook geweest. Vind het een leuke locatie want je kan lekker chillen aan het meer en het is makkelijk bereikbaar. Wij zijn vorig jaar met tram 7 gekomen, maar je kan ook met de pendel- of gewone bus gaan. Terug was wat voller maar toen hebben we een Uber gepakt.
Als je in Google Maps zoekt op Zwembad Sloterparkbad kan je misschien even kijken wat handig is voor hotel!

1 like

Echt genoten van BKS dit weekend. Ik denk m’n nieuwe favoriete festival!

Welke acts vonden jullie het leukst? Voor mij waren het Altin Gün, The Haunted Youth, Ki/Ki, Merol, Justice en verder leuke feestjes meegepakt bij Coney Island, Secret en Floor. Vandaag nog even nagenieten!

5 likes

Hoe was het, en vooral: hoe vond je moeder het? :blush:

2 likes

Ik vond het ook megafijn! Was m’n eerste keer maar ik wil volgende keer weer denk ik.

Heel veel dingen gezien die ik tof vond maar PJ Harvey vond ik echt het allervetst, en andere highlights waren Upchuck, Ki/Ki, Ratboys, Cherry Glazerr, Tramhaus, Yhwh Nailgun, Lambrini Girls, Bambii, Tamino, Amyl and the Sniffers en Justice.

En zoveel geluk met het weer! Heb gewoon alle dagen gezwommen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb m’n kaartje voor volgend jaar ook binnen :partying_face:

Qua drukte vond ik het echt een verademing tov LL en DTRH. Zeker bij de douches en wc’s op de camping.

1 like

Gaat er nog iemand naar Pinkpop dit weekend?

Jaaaaa
Eerste keer

1 like

Aah leuk, ook op de camping? Alvast heel veel plezier.

Yes, maar wel alleen de zondag. Mn vader wil Ed Sheeran graag een keer zien, dus vroeg ie of ik mee wilde. Dus nu mn eigen regel dat ik of een weekend ga of niet ga gebroken

3 likes

Alleen op zondag vanwege de line-up en wilde al heel lang ed sheeran zien nadat dat vorig jaar niet doorging

3 likes

en nog mensen naar graspop? :slight_smile: ik ga vandaag

1 like

Kaartjes gekocht voor Play! Festival in augustus. Afgelopen keer voor het eerst geweest, en we gaan gewoon weer :dancer:

1 like

Lago lago dit weekend en het wordt zulk mooi weer. De preps zijn al begonnen 🩵

1 like