Mocht er nog iemand een parkeerticket voor DTRH hebben, hoor ik dat graag! Forummagie please do your thing
Morgen! Wel pas vanaf Silverstein ong.
Vorig jaar had een vriend per ongeluk 8 (ipv 1) parkeertickets gekocht, niet meer kwijt geraakt. Damn, dit jaar was leuker geweest haha
Ik ben ook op zoek naar een parkeerticket voor DTRH, in de omgeving kun je ook niet parkeren dus dat is wel balen. Ik dacht anders dan parkeer ik wel ergens anders en dan loop ik heen en weer…
Ik ga dit weekend naar Paradise City in BE, echt men favoriete festival sinds enkele jaren. De mensen en de sfeer zijn allemaal leuk! En het is uitgeroepen tot het meest ecologische festival!
Heb zoveel zin in dtrh! Maar merk wel dat ik tegen de reis op zie met die volle pendelbussen. Ga ook heel kritisch inpakken nu.
Ik ga dit weekend naar Madnes op het strand van Ameland, en dat festival valt of staat wel echt met lekker weer en de voorspellingen zijn nog niet heel super… Merk dat ik er daardoor nog niet mega veel zin in heb, weer te verregenen in mn tentje.
Heeft iemand tips voor de meest geluiddempende oordoppen om mee te slapen? Die niet uitvallen. Gebruik nu altijd die wax Ohropax in het gele doosje. Opzich prima, maar als er nog betere zijn hoor ik graag.
Ik gebruik deze:
Je hebt hier ook een speciale slaap variant van maar die viel bij mij juist snel uit. Ik hou het bij de party variant.
pluggerz! en dan die met plastic uiteinde, die kun je dan even extra aanzetten. Denk dat er weinig oordoppen zijn die echt alles tegenhouden maar ik ben hier wel fan van.
Loop
Ik vind deze top:
https://www.etos.nl/producten/ohropax-color-oordoppen-112116235.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyo60BhBiEiwAHmVLJanOSnDBfjzk8jxag1AGjnTxkOu_pxWLXMJnkSFYpaLJCqj0pObIBRoCnEQQAvD_BwE
Heb ze nu een paar weken in gebruik en ze blijven zo goed zitten en dempen ook heel goed!
Ik vind de loop experience echt heel goed
Ik heb ook de quiets maar die vind ik minder goed dempen.
Je krijgt daar allemaal maten dopjes bij zodat je ze goed passend kan maken
Fijne tips allemaal! Ga ze eens goed bekijken
Ik zag dat de Alpine partyplugs al genoemd werden, maar ik vind zelf de SleepDeep van Alpine heel fijn. Die verkopen ze in verschillende maten, ook een soort ‘testverpakking’ met zowel S als L zodat je je juiste maat kan vinden (maar dan zit je dus wel met een te groot of klein formaat die je over hebt haha). Ik heb zelf altijd S.
Ik heb net IDLES gezien op Werchter en het was echt zo fucking geweldig
Wie gaat er naar Blijdorp festival??
Ben echt al jaren niet geweest dus heb er wel zin in!!
Nu hopen op goed weer
Aan de Down the rabbit hole gangers: hoe was het? Het weer viel uiteindelijk ook best mee in vergelijking met de verwachting of niet? (Leek zo op google iig)
Misschien last minute nog! De vorige keer dat ik er was (2022) vond ik het eigenlijk echt veel te druk voor de locatie, dus riep toen dat ik niet meer zou gaan haha. Maar is zo lekker dichtbij