Vond het echt top, weer viel me alles mee, sfeer was goed. Moet elk jaar weer lachen want op dag 1 denk ik steeds ‘dit doe ik nooit nooit meer, waarom ben ik hier weer’ en nu lig ik sad in bed en denk ik dat ik volgend jaar gewoon weer ga.
Dtrh was echt leuk! Veel nieuwe muziek ontdekt. Ze hadden wel even een disclaimer kunnen geven aan de hooikoorts mensen over dat stro overal😅
Ik vond het opvallend dat elke headliner een set van 2 uur had, lijkt een nieuwe trend? Ben benieuwd of dat ook op LL gaat zijn.
Ik vond dtrh beetje tegenvallen qua muziek dit jaar helaas. En die harde wind zaterdag was ook niet chill. Maar voor volgend jaar koop ik toch sowieso weer een kaartje want vind het festival zelf wel heel leuk.
Jaaa hoe was dit? Hoop dat ze in de aankomende tijd nog eens zo’n soort set gaan doen want ik was hier wel graag bijgeweest
Had ik ook. Dit was mijn eerste jaar DTRH en het heeft niet echt een indruk op me gemaakt. Ik vond alles een beetje medium. De sfeer, de mensen, de muziek. Dus voor mij was dit ook meteen de laatste keer.
Ik ben zondagavond al naar huis gegaan omdat ik vergeten was om op maandag vrij te nemen. En eerst baalde ik daar een beetje van. Maar ik was echt blij dat ik op zondag al vertrok.
Erg veel zin in Lowlands. Dit jaar weer werken op de donderdag wel nog een beetje stress ivm dingen regelen voor alle vrijwilligers vanuit t poppodium. Maar erg zin om alles.mee te blèren bij de sugababes
nog een hier! matig hoor
en las vandaag ook dat ze nog meer bezoekers willen gaan toelaten, doeihoei
Ja dit echt 100%. Voor mij was dat de reden om dit jaar niet te gaan, ondanks dat ik het wel altijd heeel leuk heb gehad
Ik had dit na de vorige DTRH ook (behalve dat ik niemand in Nijmegen ken dus dat scheelt) en de lineup was dit jaar ook iets minder mijn ding dus ben ipv DTRH voor het eerst naar BKS gegaan dit jaar en vind dat echt een aanrader! Net een slagje kleiner/minder massaal, heel relaxte sfeer, de headliners waren een beetje mid maar verder echt een heel leuke lineup, gaf me echt weer een beetje het gevoel van DTRH jaren geleden. Dus wellicht een goede vervanger voor volgend jaar?
Ik vind BKS inderdaad het leukste festival qua sfeer, terrein en de mensen die er zijn. Dit jaar ben ik voor het eerst DTRH gegaan omdat ik de lineup veel beter vond dan die van BKS en ik heb het wel super naar m’n zin gehad! Maar snap wel wat jullie bedoelen qua drukte en onbeschofte mensen. Ben vooral s nachts eerder afgehaakt daardoor.
Ik ga weer vrijwilligen op ITGWO! Meer mensen hier die dat gaan doen? Zag dat Froukje komt
Jaaa! Op het productiekantoor.
Wat leuk! Wie weet tot dan:) ik weet m’n functie nog niet
Ohhh leuk! Via wat heb je je daarvoor opgegeven?
Ahh zie nu dat je dat al voor mei moest doen. Iets om te onthouden voor volgend jaar. Lijkt me super leuk!
Waaaat?! Waar lees je dit? Dit zijn juist twee van de acts waardoor ik wilde gaan…
Van QOTSA was op insta al te lezen dat Josh voor ‘emergency surgery’ oid naar de VS moest. Weekje terug ofzo?
Ben zo hyped voor Liquicity!
Ik ga dit jaar voor het eerst in 18 jaar weer naar Lowlands! M’n vorige keer was ik 13.
Er komt echt helemaal niks wat ik wil zien, maar dat is bij de meeste festivals zo, en ik wil het gewoon naar m’n zin hebben. Had eigenlijk tickets voor dat 1e coronajaar, dus stond nog op m’n bucketlist.
Ik vind het altijd heel leuk om van die festival outfits te scoren vooraf, heb dus al een hoop croptops gescoord. Nu even hopen dat het weer goed genoeg is.
Ga naar IDLES. Very good very nice live . Lekker boze Britse muziek