Ja Idles!
En ik pak altijd Noord Nederlands orkest mee
Uhm skapunck, activistische muziek, zoals nofx, social distortion, catch22, pravini, goldfinger, maar ook muziek waar ik lekker op kan dansen zoals Olivia rodrigo, lizzo, tiesto. En dan ook nog ongeveer heel deze playlist. https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DXdKMCnEhDnDL?si=c_oUh2q1SvKl2dTAZNdNcQ&pi=pkus8Wv4TjK0J en alle top40 vind ik ook leuk. Djs vind ik over het algemeen niet heel tof, behalve Black sun empire (en als ik echt ver ben). Dus daar kan ik me goed vermaken maar daar mag ik gewoon belanden zegmaar.
Ik had ook bedacht dat theater enzo me heel leuk leek. Ga zelf ook graag naar theater toe.
Nog Pukkelpop gangers hier?
Yes! Jaarlijkse traditie alvast maandag en dinsdag verlof aanvragen
Ja ik vond het echt geweldig. Echt heimwee naar afgelopen weekend. En eindelijk gladde paling gezien, was echt een groot feest
Yes The Streets op LL, laatste keer dat ze er waren was ik op de campercamping aan t werk
Ik had al gerekend op afzegging QOTSA maar toch sund
Aanstaand weekend naar Blijdorp en ik heb hier zoooo veel zin in! Op een of andere manier kies ik altijd voor festivals in Amsterdam of verder en nu kan ik daarna heerlijk op de fiets weer terug naar huis toe gaan. Gaan er nog meer mensen naar Blijdorp?
I love gladde paling. Een keer per ongeluk binnen gelopen in the Swamp op DTRH en kan niet wachten hem weer een keer te spotten
Ik heb dus impulsief tickets voor Lowlands gekocht haha, heeeel lang geleden dat ik daar geweest ben
Jaa ook veel zin in!
Altijd heerlijk met t fietsje weer naar huis kunnen ipv in die TL-verlichting van de trein en sowieso altijd wel gezellig Blijdorp!
Ja hierboven had ik paar wkn geleden berichtje geplaatst, ik ga ook!
Zin in, idd lekker thuis wedstrijd
Heeft iemand ervaring met de groepscamping plekken op Lowlands? Kan je zelf een plek kiezen of krijg je iets toegewezen? Ik vind het zelf zonde om heel vroeg weg te gaan omdat we zoān plek hebben, maar mijn vrienden zijn heel erg aan het stressen en bang dat we alsnog achter op de groepscamping eindigen
Hoe zit het met de campings op LL überhaupt? Wij kunnen pas vrijdagochtend gaan, zijn we dan fucked?
We zijn met zijn drieƫn en 1 tent! Dus dat zal wel heel erg veel schelen haha
As zaterdag Play! Festival. Ik had er zoveel zin in, toch jammer van de scheur in mn enkelband
We gaan wel maar op krukken
Camping 1-4 zou ik dan niet eens meer proberen. Maar op camping 5 en 6 zijn dan nog wel plekken vrij denk ik.
Voorgaande jaren konden we donderdag rond een uur of 16 i.i.g. niks geschikts meer vinden voor een groep tenten op 1-4. Dus ik vermoed dat het in de ochtend wel echt behoorlijk volgebouwd is.
Maar wellicht dat mensen die de laatste jaren op 1-4 hebben gestaan iets nuttigs kunnen zeggen, misschien meer achterop de campings? Op zich zou je zeggen dat een tentje er wel tussen moet kunnen, maar ik zou het zelf niet aandurven.
Mensen die op LL gaan vrijwilligen ook? Ben dit jaar voor t eerst de hoofdcoƶrdinator voor mijn club en begin er nu zenuwachtig van te worden
Ja er werd me ook aangeraden om naar camping 0 te lopen. Wel ver, maar altijd plek en dichter bij terrein
Hebben we ook al een keer gestaan, ver maar daarna wel erg fijne plek, want dichter bij het terrein.
Ga je naar Lowlands?
- Ja
- Nee
0 stemmers