Festivaltopic

Ja ik, waar en wanneer moet je staan?
Ik ga woensdagavond al, maar we moeten nu op camping 6 staan en mogen niet meer op camping 4 helaas.

Wij donderdag en hebben gekozen voor dat deel op 6 omdat we anders te veel moeite moeten doen😅 jullie werken dan donderdagochtend? Wij donderdagavond, ook al erg blij mee want gewoon alles kunnen zien

Ja ochtend inderdaad, hoeven we niks te missen

3 likes

Iemand hier wel eens bij een Teknival/Tekno feestje geweest?
Ik was gisteren bij Play! en daar werd een lekkere tekno set gedraaid en nu wil ik naar een tekno feestje.
In een ver ver verleden ben ik naar dutchtek geweest, maar toen was ik echt heel jong. En nu wil ik zoiets nog eens doen.

1 like

Ja dat vervoer is wel een ding. Het is idd vaak ver weg en ik ben niet perse een type dat de hele nacht doorhaalt om vervolgens brak te gaan auto rijden. Daarnaast vind ik festival kamperen ook niet tof haha!
WORM ken ik alleen van de prspct feestjes, maar die kan ik wel even checken.
Jammer dat het zo’n negatief beeld heeft want ik vind de illegale feestjes vaak echt wel tof!

1 like

Ik ga accreditatiebalie doen!

1 like

Mijn god hier was ik al afgehaakt hoor. Klinkt heel heftig.

7 likes

Dit klinkt afschuwelijk :joy:

8 likes

1 woord: wow. Wat een heftige festival ervaring zeg haha.

4 likes

Wow wat heftig! Ik lees op Reddit ook dat mega veel mensen heel erg ziek geworden zijn. Heb jij daar geen last van gehad?

1 like

Huh ze schrijft toch dat zowel haar vriend als zij zelf ziek geweest zijn?

6 likes

Oh wauw dan kan ik niet lezen.

2 likes

Holy moly wat een verhaal! Klinkt echt heeel intens. Ook wel echt heftig van het overmatige drugsgebruik, vooral als zoveel mensen zichzelf in gevaar brengen.

2 likes

Op naar dagje Landjuweel!

1 like

Helemaal geen Lowlands-posts dit jaar? Ik vond de sfeer wel heel goed, line up wel ok, niet spectaculair, lekker gegeten, al met al prima tevreden!

1 like

Yesss ik was er! Mn favo’s waren Justice, Soulwax en Idles. En zo intens genoten van de Ikea Dromland. Vond de sfeer dit jaar leuker dan vorig jaar maar ga denk ik volgend jaar pas kaartje kopen als er headliner bij zit waar ik heel erg naar uit kijk. Leuke muziek gezien maar niet het kaliber van andere jaren vond ik persoonlijk.

4 likes

Ik denk dat Ozora slachtoffer van zijn eigen succes aan het worden is. Boom (in Portugal) is misschien wat commerciëler, maar vond ik een iets gezelligere vibe hebben dan Ozora.

1 like

Het was m’n 1e x lowlands als volwassene, laatste x was 18 jaar terug toen ik 13 was en ik heb zo intens genoten.
Ik was maar met 1 vriendin en we wilden bijna niks zien (froukje, goldband) maar dat maakte het juist zo fijn. Sochtends bij de tent dronken we koffie en luisterden we de artiesten waarover we in het krantje lazen. Dan stelden we een programma samen en dan gingen we daar heen, of niet als chillen leuker was.
Ik heb 4 theatervoorstellingen gezien. Plantage van onze voorouders wilden we al eerder heen, heel blij mee dat we die nu gezien hebben. En siegfried und Joy was geweldig, echt tranen in m’n ogen van het lachen gehad.
Noord Nederlands orkest vond ik het beste. Jonna Fraser zette echt een ziek feest neer en reanny was een superleuke ontdekking waar ik sowieso meer van ga luisteren.
Het eten was echt heel lekker en als ik rond half 1 m’n tanden stond te poetsen was ik bij lange na niet de enige.
Het was echt veel leuker dan ik had verwacht! Juist door die diversiteit in programma (wat ook de reden was dat ik erheen wilde). Ik hoop dat we volgend jaar weer gaan!

20 likes

Heb ook genoten van Lowlands en het programma! Overdag superveel gezien, veel meer dan andere keren. En inderdaad lekker veel variatie. ‘S nachts vond ik wel wat minder, veel te druk op het terrein en in de tenten dan. En op zondag ook wat grimmig. Dus volgende keer ga ik ook lekker rond 1 uur m’n tanden poetsen haha en dan nog meer overdag genieten.

3 likes

Ik heb echt genoten van Lowlands joh!! Vond dat ze dit jaar nog meer fijne chill plekjes hadden en ben echt weinig op de camping geweest. Heerlijk vertoeven op het terrein

Maar voor de mensen bij goldband: wat was dat??? Je zag ze met de seconden steeds meer aftakelen tijdens hun performance. Op een gegeven moment zag ik Boaz zijn ogen gewoon hè-le-maal wegrollen??? Ik vond dat echt bizar om te zien, toen ging het zonnebrilletje heel snel op. Andere die dat ook opviel?

Daarnaast rekte ze echt het laatste (onbekende/unreleased?) nummer met 10 minuten ofzo en stopte ze ook nog 7 minuten te vroeg.

Dit was echt niet best man haha, terwijl ze wel leuk begonnen

2 likes