Festivaltopic

@kali ik heb vannacht een free tekno feestje bezocht! Onwijs leuk feestje, chille mensen! En ook nog eens heel dichtbij. We hebben even kennis gemaakt met de organisatoren en zitten nu ook in de app groep, wellicht more to come :tada:

6 likes

Haha ja, kwartiertje rijden van huis…

1 like

Ik ben 2 keer naar Draaimolen geweest en het is èèn van de weinige festivals waarvoor ik in een treinreis van een uur over heb en dat zegt heel wat bij mij haha, heb altijd zo’n hekel aan een treinreis na een festival. Volgens mij was het ook mn eerste festival alleen dus sowieso een beetje speciaal en het was super leuk, leuk publiek en een gevarieerde line up met ook veel ruimte voor (in ieder geval voor mij) wat meer onbekende namen

6 likes

Ik heb zoveel fomo voor draaimolen haha, al m’n vrienden gaan en slapen in een huisje in de buurt maar ik kan niet :cry:

Heb je het ook fijn gehad? 🪩

1 like

Heel! Heb ontzettend genoten. Het werk was prima en het festival fantastisch. En Froukje, I’m You en Patrick Watson :orange_heart:

Omdat het ineens zo plotseling herfstweer is en ik nu alweer uitkijk naar het mooie weer en festivals heb ik gisteren op de valreep presale tickets voor Best Kept Secret gekocht :smile: Weer wat om naar uit te kijken en de voorspellingen van de lineup te volgen

6 likes

Het was echt fantastisch! Heb zoooo genoten. Kan niet wachten tot volgend jaar

1 like

Wat was/is de wereld op een festival toch mooier/leuker!

2 likes

iemand nog op into the woods (geweest) dit weekend?

Wil iemand 3 gratis kaartjes voor into the woods ade a.s. vrijdag?

Ik misschien wel, maar moet eerst even kijken of ik vrij kan krijgen (moet werken maar wil ADE niet missen)

Gratis? Zijn ze zo moeilijk te verkopen?

1 like

Als je ze nog over hebt ben ik geinteresseerd!

Nee heb ze last minute gewonnen maar heb al plannen.

@avocado heb er nog 2!

Omg wat leuk! Zou ze graag overnemen :blush:

2 likes

Ik ga morgen naar Four Tet (ADE)! Moet nog wel een beetje zin kweken haha

3 likes

Is er iemand bij avian bass xxl vanavond? Ik ga alleen dus zou leuk zijn om dansmaatjes te vinden

Het was fantastisch!!!

15 likes

Ik was gisteren op een neuro feestje en het was echt zo leuk! Echt lekker gedanst!

Edit: oeps een antwoord op jou haha. Maar wat leuk dat jij het ook zo leuk had! Wat voor muziek was het? Ik vind ‘bass’ altijd een beetje vaag als term, maar meestal wel leuk haha.

1 like