Ik ga wss ook op zondag
Ahh ik wil ook!
Ik heb een zonnebril geknutseld voor Liquicity
Ik heb er echt zin in! Hoop dat de rij straks meevalt
Echt zoveel zin in Liquicity! Net alles ingepakt en nu op weg.
Hoe heeft iedereen het op Liquicity? Ik vond het echt mega leuk gisteren! Alleen jammer van de regen op het einde.
Ik was naar een ander festival, maar die regen op t einde viel mij ook wel tegen ja
was niet voorspeld, dus ik had mn jasje niet meegenomen het terrein op. Ik kreeg nog wel van iemand een poncho, dus dat was wel chill
Jaaa het was fantastisch!
Ik wil rustig aan beetje gaan voorbereiden op Lowlands. Wat zijn jullie aanraders qua artiesten en voorstellingen?
Was echt amazing. Mijn knieen en nek vonden het minder geslaagd. Rusko en Primate op de laatste dag hebben me helemaal gesloopt. Hoe vond jij het?
Ik vond het echt heel leuk! Mooi weer, leuke mensen en goeie muziek
Alleen jammer van de regen in de avond inderdaad!
Ik was dit jaar weer lekker overal en nergens, dus heb weinig volledige sets gezien. Ik vond denk ik [IVY] bij de Solar het leukst! Echt leuk dat ze in een best korte tijd zo groot is geworden en haar muziek is precies wat ik leuk vind. Een kennis van me draaide ook op de Nebula en dat was ook heel erg leuk (Rouleur, op zondag) en Black Sun Empire op zondagavond was ook goed, lekker harde afsluiter. Mijn onderrug kon het alleen niet meer aan haha. Mijn vriend zei al dat hij meer wil gaan sporten om volgend jaar meer te kunnen skanken. Lijkt me geen verkeerd idee
Ik was echt gesloopt aan het einde haha. Kan zelf helaas nog steeds niet skanken, ik vergeet het ‘tussenhupje’ elke keer. Ik ga binnenkort maar weer even oefenen ![]()
Je had naar de dnbstep workshop moeten komen op zondag!
Haha ja hè. Maar ik was dat alweer helemaal vergeten
Was ook nog gaar van zaterdag, dus deed het lekker rustig aan haha. Heb jij nog workshops gedaan?
Ik heb het laatste half uur van de dnbstep workshop gedaan en verder niks. Eigenlijk alsnog te weinig tijd die 3 dagen om alles te kunnen zien en doen.
Haha inderdaad. Er was nog zoveel te zien/doen wat ik niet gedaan heb. Ik vind het ook echt heel leuk om te zien dat het festival elk jaar evolueert. Toen ik in 2018 voor het eerst ging was het een beetje een leeg veld met wat stages en weinig eet-opties en nu is het super leuk aangekleed, zijn er heel veel dingen om te ontdekken en die food court is heel gezellig en het eten is ook echt heel lekker. Ik ga volgend jaar weer!
Ohhh ik ben al helemaal hyped voor Lowlands
jullie ook?
Jaa ik ook!
En ik wil graag tips over hoe jullie welke drank gaan meesmokkelen. Vorig jaar heb ik geprobeerd zo’n dop van een spafles af te weken maar dat werkt eigenlijk helemaal niet.
Ik ga voor het eerst sinds 19 jaar weer naar Lowlands haha wordt een lekkere cultuurshock denk ik ![]()
We hebben een gllamping tent geboekt (ja dat wordt wellicht als valsspelen gezien maar ik heb een baby van 3 maanden, geef nog borstvoeding en wil daar dus ook kolven dus ik gun mezelf deze luxe van toegang tot stroom en een beetje fatsoenlijk kunnen slapen) en ik ben héél benieuwd hoe ik het ga ervaren!
Je hoeft je niet te verdedigen voor je Glamping tent hoor, lekker van genieten toch. Heb het ook een paar jaar gedaan, maar dit jaar even geen zin om zoveel geld uit te geven dus nu gewoon maar weer op de normale camping. Zie alleen niet uit naar zelf weer alles het terrein op slepen😃
Eens hoor. 3 maanden pp en met borstvoeding had ik dat zeker ook gedaan.
Heb het btw ook niet pp en voedend gedaan, maar gewoon omdat ik 35+ ben destijds op pukkelpop. Nu is er geen glamping meer geloof ik, maar ik vond het super haha.
Enjoyy