Festivaltopic

Ik heb mss ook interesse in eentje

Fat Dog was zooo goed, had nog nooit in mn leven gemosht maar hier gewoon het hele optreden lang haha echt top

4 likes

Was ook mijn eerste keer!! Ging direct op m’n bek en toen durfde ik niet meer hahaha

2 likes

Ik heb er nog 5 dus heel graag! @Shaaar en @August hebben ondertussen hun tickets binnen dus voor wie twijfelde het is legit hoor :grimacing:

Edit : had de verkeerde getagd

5 likes

Ik wil echt al jaren naar Lowlands maar het lukt me nooit om een ticket te krijgen. Alleen heb geen vrienden die mee willen/kunnen haha. Alleen vind ik ook zo wat :smiling_face_with_tear:

1 like

Tickets staan nu op Ticketmaster voor ongeveer €300,-! Dus daar hoef je t niet voor te laten :wink:
Naar mij idee mij is t een prima festival om ook in je eentje heen te gaan! Dus als je graag wilt zou ik gewoon gaan!

2 likes

Ohja ik zie nu dat er meerdere tickets opstaan, ook op TicketSwap!

Nou ik denk er nog even over na. Vind een heel weekend in m’n eentje toch wel spannend :grimacing: (heb 3 weken alleen gereisd maar dat is toch anders :laughing:)

Ik moet zeggen dat alleen mij niet fantastisch lijkt. Ik ben twee keer naar zo’n groot festival gegana waarbij ik door omstandigheden redelijk vaak alleen op pad was. Hoewel ik het soms heerlijk vind in mijn eentje een rondje te lopen, merk ik uiteindelijk flink wat fomo naar vriendschappen te hebben als ik daar sta.
Als je geen behoefte hebt aan lekker samen dansen en kletsen is het wel goed te doen. Als je je best doet ontmoet je ook nog wat mensen!

4 likes

Wat me top lijkt is dat ik lekker zelf kan bepalen waar ik heen wil, waar ik wil staan etc. maar idd met een vriendin of een groepje samen herinneringen maken is toch ook wel super leuk!

1 like

Ik ben al een paar keer alleen naar meerdaags festival geweest (paar keer pinkpop en 1x Sizget) en ik vond het heerlijk. Dat zelf bepalen wat je gaat doen vond ik heel wat waard. En je hebt vaak op zulke festivals best makkelijk aanspraak, wat uiteraard anders is dan met vrienden er zijn, maar je kan dus wel altijd een praatje maken met iemand.

3 likes

Of koop mijn ticket @Theekransje :smirk:.
Ik was vorig jaar met een vriendin en we gingen heel veel afzonderlijk naar artiesten en theater toe. Ik ben zelf alleen niet zo makkelijk in aanspraak met vreemden, was ook 1 avond alleen gaan dansen want zij ging naar bed maar dat vond ik vooral ongemakkelijk. Dus ik vond het fijn dat ik die vriendin had naar terug te keren. Maargoed ik zou ook niet in m’n eentje naar een festival willen dus ik denk dat dat ook niet te vergelijken is.

1 like

Je zou ook low key binnenkort alleen naar een concert bij je in de buurt kunnen gaan, om te kijken of het iets voor je is. Als het niet bevalt kun je sneller naar huis, en je zit er niet gelijk een weekend aan vast.

Al denk ik wel dat je bij festivals sneller aanspraak hebt, vanwege de uitgebreide programmering. Bij muziek is het misschien moeilijker contact maken dan bij workshops of lezingen bijvoorbeeld. Volgens mij bestaan er ook ieder jaar appgroepen voor solo festivalgangers Lowlands.

Trouwens ik ga ook, wel met vrienden maar die ben ik ook soms kwijt. Als je er open voor staat kunnen we via dm misschien telefoonnummer uitwisselen. Weet niet of we dezelfde muzieksmaak hebben, maar misschien fijn om een back up te hebben? Al ken je mij natuurlijk ook niet.

1 like

Ik kom er net achter dat ik het weekend helemaal niet kan haha :smiling_face_with_tear: althans ik kan op vrijdag geen vrij nemen van werk ivm vakantie van collega’s. Maar super lief wel! šŸ«¶šŸ¼ en alleen een concert is wel een goed idee ja, lijkt me ook wel chill

3 likes

Oh, die brand bij Tomorrowland… wat heftig!

1 like

Jaa en wat ontzettend zonde van al die voorbereiding😱 benieuwd wat ze nu gaan doen wat betreft het festival

2 likes

Ik ga vanavond die kant op, ben heel benieuwd wat ik aan ga treffen. Ze mailden gisteravond al dat alles doorgaat en ze druk bezig zijn met een oplossing.

2 likes

Dominator iemand?

1 like

Ik ga zaterdag voor het eerst!

3 likes

Ja!! Vrijdag en zondag. Weer helemaal zin in

2 likes

Gaat er ook iemand naar Liquicity volgende week?