En het ergste wat kan gebeuren is dat je het niet leuk vindt in je eentje. Dan heb je het in ieder geval een keer geprobeerd en er van geleerd!
Hey! Als je wilt mag je me een prive bericht sturen. Misschien wil ik wel mee als we een beetje overeen komen qua feest stijl
Ik ga regelmatig alleen naar feestjes en ik vind het echt prima! Heb me één keer echt heel alleen gevoeld, toen ben ik na een uur ofzo maar weer weggegaan, maar verder vind ik het echt prima. En wat @Druppels ook zegt: het ergste dat er kan gebeuren is dat je het niet leuk vindt. Stel je vindt het niets, dan ga je gewoon weer weg.
Wat zijn jullie festivalplannen?
Veel van de line-ups zijn nu wel bekend
Ik ga zaterdag in ieder geval proberen kaartjes voor Lowlands te kopen.
Ik ook! En dit jaar weer naar BKS (hoewel ik niet overdonderd ben van de lineup)
same!
BKS, hopelijk LL. En een dagje Paaspop.
Ik ga weer naar Liquicity! Verder nog geen plannen.
Lagolago
Bosburcht
Wildeburg
Familiair
3 meerdaagse festivals in 1,5 maand. Geen idee hoe ik het ga doen
Toch maar weer LL proberen. In onze groep waren wat twijfels of we niet een keer iets anders willen, want de sfeer is wel behoorlijk veranderd in de afgelopen jaren. Dus zijn we een beetje gaan rondkijken, maar op heel veel data konden een aantal niet, en we vinden het wel gezellig om met zoveel mogelijk mensen te gaan. En er zijn er ook een paar in de groep behoorlijk gehecht aan LL. Dus nu toch maar LL proberen en indien geen tickets is BKS het alternatief.
oh en roadburn
Aarghh ik wil in de LL presale maar als ik wil inloggen in de Ticketmaster app krijg ik telkens te zien your browning activity has been paused, we’ve detected unusual behavoir on either your network or your browser.
Ik heb echt niets geks gedaan en als ik deze melding Google zie ik dat veel mensen er last van hebben en het mogelijk iets met iOS te maken heeft. Ik heb de app al opnieuw gedownload, heb wifi uitgezet, niks helpt. Ik kan wel via m’n laptop tickets kopen maar uiteindelijk moet je natuurlijk wel op je mobiel je tickets kunnen laten scannen in de app.
Als je op je laptop gewoon inlogd op je account krijg je ze gewoon weer te zien in de app toch?
Zou ik mogen vragen waar je de presale kan vinden? Ik heb geen mail oid gehad
Dat hoop ik dan! Ik dacht dat je ook moest inloggen om je tickets te kunnen zien.
Alsnog wel irritant dat ik niet via 2 apparaten in de wachtrij kan.
Het is de Vodafone presale.
O vandaar, dan weet ik het ook niet zeker.
Helaas geen ziggo of vodafone, vorig jaar was de normale sale in 20 minuten weg. Gewoon veel geluk hebben denk ik maar
Het is me gelukt in de presale!! Lekker!
Ik zou zorgen dat je om 10:45 klaar zit in de digitale wachtruimte. Hoe eerder je daar in zit Joe beter is mijn ervaring
Beetje vroeg misschien, maar heeft iemand een idee hoe/waar je je aan kunt melden als vrijwilliger voor Down the rabbit hole of Lowlands?
Ik werk via het poppodium waar ik vrijwillig. Aanmelden is nog niet aan de orde, nu nog vooral inventariseren qua eventuele aantallen