Festivaltopic

Jaa ik ook!

En ik wil graag tips over hoe jullie welke drank gaan meesmokkelen. Vorig jaar heb ik geprobeerd zo’n dop van een spafles af te weken maar dat werkt eigenlijk helemaal niet.

2 likes

Ik ga voor het eerst sinds 19 jaar weer naar Lowlands haha wordt een lekkere cultuurshock denk ik :laughing:
We hebben een gllamping tent geboekt (ja dat wordt wellicht als valsspelen gezien maar ik heb een baby van 3 maanden, geef nog borstvoeding en wil daar dus ook kolven dus ik gun mezelf deze luxe van toegang tot stroom en een beetje fatsoenlijk kunnen slapen) en ik ben héél benieuwd hoe ik het ga ervaren!

5 likes

Je hoeft je niet te verdedigen voor je Glamping tent hoor, lekker van genieten toch. Heb het ook een paar jaar gedaan, maar dit jaar even geen zin om zoveel geld uit te geven dus nu gewoon maar weer op de normale camping. Zie alleen niet uit naar zelf weer alles het terrein op slepen😃

1 like

Eens hoor. 3 maanden pp en met borstvoeding had ik dat zeker ook gedaan.

Heb het btw ook niet pp en voedend gedaan, maar gewoon omdat ik 35+ ben destijds op pukkelpop. Nu is er geen glamping meer geloof ik, maar ik vond het super haha.

Enjoyy

2 likes

Ik ben bij ons niet in charge of de drank, maar volgens mij gaan ze wel proberen zo’n dop eraf te koken zodat die seal dicht blijft

1 like

Huh ik kan me helemaal niet herinneren dat ze zó streng zijn ? Qua controle. Volgens mij hebben wij altijd van tevoren al gemixt en is er nog nooit gekeken naar de seal

1 like

Ik deed altijd drank in m’n slaapzak rollen en dan in de hoes. Halen ze alles uit elkaar tegenwoordig?

2 likes

Oh wow, ze hebben zelfs scanners!

Ja zon vliegveld band

Wooow wat overdreven haha

Ik zag laatst op tiktok dat iemand zn drank begraven had en op het festival zelf had opgegraven :joy::joy::joy: vond ik ook een top idee
Edit:
Gevonden weer gieren
https://vm.tiktok.com/ZGdaMrtHa/

4 likes

Ik sta al aan de barricade voor kneecap zometeen 🥹. Zo’n in zin!!! Hopelijk lukt het daarna nog om een beetje vooraan te komen voor Idles op de mainstage

Ennnnn is gelukt :partying_face:

5 likes

Nou de gllamping is wel echt heel fijn, maar alsnog tering ver lopen van en naar het festival terrein. Heb me een pijn aan mijn benen en voeten haha (sowieso al van de hormonen en slaapgebrek met een kleine baby maar nu helemaal met al dat lopen :face_with_spiral_eyes:) Best een uitdaging met kolven de hele tijd maar vind het wel echt heerlijk om weer op een festival te zijn :smiling_face_with_three_hearts: Straks naar Papa Roach, en vond gistermiddag 4am kru heel tof! Qotsa een beetje matig met veel voor mij onbekende rustige nummers, en dan een paar uitschieters bij de bekendere gasgeef nummers.

8 likes

3FM mag het hele optreden van Chappell Roan live uitzenden! Super blij mee, nu met laptop in bed, het begint om 22.30u

6 likes

Ik keek best wel uit naar Molchat Doma maar damn wat staat het hard :sob: Ben maar 10 meter buiten de tent gaan staan :expressionless:

1 like

Waren er mensen op draaimolen? Ik heb zooo’n leuk weekend gehad kan niet slapen van het nagenieten haha

3 likes

Ja was tof he! Ik was er ook, maar nu weer werken. Pittig wel.

2 likes

Jaaaa was echt super. Was helaas wel op de vrijdag ipv zaterdag dit jaar. Volgend jaar (als het überhaupt dan nog kan doorgaan :((() weer op zaterdag!!

Vond forest rave tunnel en secret stage weer echt heel vet

1 like

Was die secret stage op de weg richting forest rave aan de rechterkant?? We hebben hier discussie over haha.

1 like

Zijn hier ook mensen die naar Le Guess Who gaan? Echt mijn favoriete festival

3 likes

Yesss! Ik ga helaas alleen vandaag. Wat heb jij al gezien/wil je nog zien?

1 like