Festivaltopic

Niet meer nodig, maar thanks!

1 like

Kom nu toch in de verleiding om weer eens een dag naar Pinkpop te gaan vanwege Foo Fighters. Vond PP nooit zo leuk/gezellig als andere festivals en het is een klote eind rijden voor ons maar ik moet FF echt een keer gaan zien. Op zondag staan ook White Lies en Royel Otis dus dat maakt de moeite al wel waard qua prijs vind ik.

1 like

Fat dog is tof en komt en op zondag en ik moet zeggen: Bente verbaasde me ook heel positief op Pukkelpop dit jaar en dat is totaal mijn muziek niet.

Ik vind Pinkpop zelf niet leuk (meer) maar denk dat die zondag wel uitverkocht raakt. Dus ik zou er niet te lang over twijfelen.

1 like

Oef deze line up!!! Heeft iemand presale link toevallig

Denk ook dat het snel gaat maar heb mn vriend al kunnen overtuigen! Zelfs voorbarig al een hotel even verderop in DLD geboekt omdat ik geen zin heb om heen en weer te rijden.

1 like

bks is nu in de presale! ik heb een zondagkaartje (gorillaz!) gefixt

1 like

Ik wilde dit jaar eens minder geld uitgeven aan festivals maar alle line ups zijn zo LEUK! ik wil sowieso naar Paaspop en BKS maar nu komt Lowlands ook nog met een knaller van een line up

1 like

Ik ga zaterdag Lowlands kaarten proberen te scoren! Weet iemand hoeveel tentjes je officieel naast een camper mag zetten? Vrienden gaan met een camper en ik zou met een tentje ernaast gaan, maar nu wil er nog iemand mee met eigen tent

Officieel geen idee, maar wel eens met twee naast een relatief kleine camper gestaan en dat paste net (met nog wat ruimte om ertussen te chillen).

1 like

Ik ga ook naar Paaspop! Vooral voor Scooter en Sean Paul maar het is echt een koortsdroom van een feestline-up haha. Zo bijvoorbeeld ook het genre ‘dwergenmetal’ ontdekt en nu al zin in het optreden van Wind Rose. Heeeel veel zin in april :smiley:

2 likes

Ook veel zin in Paaspop, line up is niet altijd boeiend maar is gewoon een gezellig thuis festival. Wel zin in Sean Paul maar dan zal de tent wel snel vol en dicht zijn

Als we willen dat festivals blijven bestaan wil ik toch iedereen ontmoedigen om last minute een kaartje te kopen.

1 like

Nou ik hoop het want ik wil dit jaar eindelijk eens gaan (ik roep het al jaren haha). En idd de voorpret is leuk!

1 like

Aaah na 14 jaar weer naar Lowlands. Heb er helemaal zin in al.

2 likes

Is de lowlands hype over? Het is nog niet uitverkocht en er is niet eens een digitale wachtrij

1 like

Ik zag het ook idd, denk dat het niet meer zo populair is. Of mensen wachten tot de line up bekend is, of beslissen last minute of ze gaan of niet.

Ik denk dat het heel prima is dat Lowlands weer eens even een realitycheck krijgt. Dat was in 2015 en 2016 ook zo, na jaren hype was het ineens niet meer uitverkocht. Net als toen vind ik dat ze de laatste periode echt laks zijn geworden. Dus hopelijk is dit weer even een vliegwiel voor komende edities, ben benieuwd.
Word zelf ook niet warm of koud van de line-up tot nu toe, dus ik koop waarschijnlijk weer vlak van tevoren een kaartje op TicketSwap.

3 likes

Er was wel een digitale wachtrij toen ik kaartjes kocht, had 20k mensen voor me. Maar verbaasde mij er ook over dat het niet uitverkocht is.

Beetje random dit, maar via ticketmaster is het vaak goedkoper en gaat er een veel groter bedrag naar de verkoper, en betaal je zelf minder. Bij ticketswap is het procentueel bepaalt obv de verkoopprijs dus met een ticket van 300 euro betaalt de verkoper 30 euro en jij ook 30 euro (ofzo), en bij ticketmaster is dat 8 euro in totaal.

Ik wil dit jaar naar jera on air, m’n vriendin moet nog vrij krijgen (onderwijs) maar ik vind de lineup zo heerlijk, precies Groezrock zoals vroeger maar dan in Nederland.

2 likes

Oh ja das een goed punt! En via Ticketmaster zelf weet je zeker dat je kaartje geldig is bovendien

1 like