Festivaltopic

Ik was net bij Julianna Barwick, dat was zooo mooi, ik moest huilen. Zo mooi in die kerk. Ik ga nu naar de space lady. Verder niet echt een plan, maar dat is ook juist leuk vind ik, lekker nieuwe dingen ontdekken en random zalen inlopen. En jij?

3 likes

Ohh wauw, dat heb ik gemist helaas! Ik vond Devendra Banhart echt fantastisch, verder vond ik Luisa Almaguer wel tof.

Eerste namen DTRH zijn bekend :rabbit: heb er alweer helemaal zin in

3 likes

Heeft er iemand toevallig een code voor presale tickets voor dtrh?

Ik heb er nog een, twijfelde maar koop nog even geen tickets nu. Heb je 'm nog nodig?

1 like

Niet meer nodig, maar thanks!

1 like

Kom nu toch in de verleiding om weer eens een dag naar Pinkpop te gaan vanwege Foo Fighters. Vond PP nooit zo leuk/gezellig als andere festivals en het is een klote eind rijden voor ons maar ik moet FF echt een keer gaan zien. Op zondag staan ook White Lies en Royel Otis dus dat maakt de moeite al wel waard qua prijs vind ik.

1 like

Fat dog is tof en komt en op zondag en ik moet zeggen: Bente verbaasde me ook heel positief op Pukkelpop dit jaar en dat is totaal mijn muziek niet.

Ik vind Pinkpop zelf niet leuk (meer) maar denk dat die zondag wel uitverkocht raakt. Dus ik zou er niet te lang over twijfelen.

1 like

Oef deze line up!!! Heeft iemand presale link toevallig

Denk ook dat het snel gaat maar heb mn vriend al kunnen overtuigen! Zelfs voorbarig al een hotel even verderop in DLD geboekt omdat ik geen zin heb om heen en weer te rijden.

1 like

bks is nu in de presale! ik heb een zondagkaartje (gorillaz!) gefixt

1 like