Ik denk (hoop) dat het ook de prijs is die mensen tegenhoudt en ze misschien wel een soort grens bereikt hebben.
Maar echt, Boef, Bilal, Lil Kleine, K3, ā¦
Helaas is de grootste groep afgehaakt omdat de camper tickets uitgekocht waren! Ik ben met 1 iemand over, maar we vonden het erg duur, dus we denken nog even na. Helemaal omdat het niet is uitverkocht en anders evt TicketSwap
Ik ben aan het twijfelen om alleen naar een festival te gaan (complex festival Maastricht). Is dat niet vreemd of saai? Ik zou niet weten hoe ik makkelijk contact met anderen kan leggen. In principe kan ik wel goed alleen dingen doen maar een festival is mss iets teveel van het goede
ik zou ook een overnachting ergens dichtbij moeten boeken want ik kom uit Belgiƫ
Ik vind festivals in mn eentje best wel fijn altijd! Lekker naar alle acts die je zelf het liefst wil zien zonder compromissen, besluiten om dingen te skippen omdat je even rust wil pakken zonder dat je dat af hoeft te stemmen⦠Contact met anderen vind ik op festivalcampings wel makkelijker dan op dagfestivals maar als je er behoefte aan hebt lukt dat echt wel denk ik, zeker in de rij voor de bar enzo
Gaan er mensen hier naar best kept secret? Ik had iets te lang gewacht met tickets kopen maar afgelopen week toch gelukt in de resale dus ik ga toch! Vind het echt een fijne lineup en hoewel ik best veel wil zien heb ik bijna geen clashes dus ik ben helemaal content, hoop alleen dat het meevalt met de regen morgen :ā)
Ik ga wel vaker alleen 1 dag naar een festival, maar dan ga ik specifiek voor bepaalde acts. Soms maak ik dan wel een toevallige connectie met mensen (2 jaar geleden op werchter bijv) maar soms ook helemaal niet en vind ik ook prima haha. Dus ligt denk ik aan je eigen wensen en verwachtingen
& @mikselke Dankjewel voor jullie reacties. Het klopt inderdaad dat je dan echt naar specifieke dingen kan gaan zien (wat ook mn doel is) en dat je dan geen rekening hoeft te houden met iemand. Dat is nl. het probleem, ik ken eigenlijk niemand die deze artiesten wil zien dus zelfs al zou er iemand meegaan om me een plezier te doen, dan zou ik me opgelaten voelen omdat het misschien niet echt hun ding is. Ik denk er nog even over na maar denk wel dat ik het ga doen ![]()
Ik ga dit weekend voor de eerste keer naar bks. Heeft iemand ervaring met staan op de camping en hoe laat je daar moet zijn voor nog een beetje een chill plekje?
Ik heb ervaring met dtrh en dat leert toch wel dat je daar al vrij vroeg moet zijn omdat je anders helemaal achteraan staat. Is dat hier ook zo, of is het wat relaxter?
Het is sowieso wel een stuk lopen van het festival terrein naar de camping maar zeeeeeeker geen dtrh. Het is een beetje een bos waar je in staat dus overal schaduw en vorig jaar was er op vrijdagmiddag echt nog plek zat voor koepeltentjes. Als je met een groep gaat of een gigantent hebt zou ik wel op tijd gaan. Ik ga ook, vond het vorig jaar zoān fijn festival. Sowieso dat dringen en hutje muntje zoals op dtrh daar totaal niet ervaren vorig jaar en toen was het heel mooi weer.
Het is over het algemeen wel een stuk relaxter in mijn ervaring, alleen is het dit jaar uitverkocht dus geen idee hoeveel drukker het gaat zijn. Bizar wel dat het uitverkocht is trouwens want het verkoopt nooit uit, vooral gezien dtrh en lowlands nog niet zijn uitverkocht. Zoveel zin in wel!!
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar jera on Air en heb er zoveel zin in! Snap echt niet dat ik daar nog nooit ben geweest want het is helemaal mijn line up.
Jawel gewoon doen!!! Leuk juist ![]()
Ik ga ook trouwens, de zaterdag! Jij?
Jaa ik ben er dus wie weet komen we elkaar weer tegen haha!
Vind het weer wel echt ontzettend ingewikkeld want niet zo warm dus nu snap ik gelijk niet meer wat ik aan kan doen ![]()
Mijn ervaring is dat het allemaal wel losloopt vaak, druppelt vrij geleidelijk binnen. Maar hoe eerder je komt, hoe dichter je bij het terrein kan staan
Jaa Jera is top!! Vind het echt jammer dat ik niet kan dit jaar. Heb je bepaalde artiesten waar je echt voor gaat?
@August Leuk! Ik vind het ook lastig met het weer inderdaad, denk maar gewoon veel laagjes?
En waar kijken jullie het meest naar uit? Ook @JaneDoe @Willy @backto505
Ik ben echt bejaard want ik ken 80% van het programma niet. Vooral zin in nieuwe dingen ontdekken. Ciders drinken, lekker chillen met live muziek. Jack white wil ik al jaren een keer zien dus leuk dat hij komt. Curtis Harding lijkt me mooi.
Leuk! Ik zou ook zaterdag gaan, voor Kƶlsch en Paul Kalkbrenner
Jaa 100% voor Rise against, dat was mān 1e concert ooit, 20 jaar geleden š„¹.
Maar ook heel veel zin in Politie Warnsveld en the Offspring. Ook in all time low maar heb hun setlist geluisterd en ik vind alle nieuwe nummers niet zo leuk ![]()
Geen ervaring met alleen gaan maar wel met Complex Festival, ik ben er vorig jaar geweest en vond het een heel leuk en gezellig festival dus zeker de moeite waard!
Ik wil Nick Cave al jaren zien, en verder Gorrilaz, Ztella, Hailey Williams, Nation of Language, Wolf Alice! En ben na wat inluisteren ook Aldous Harding, Radio free alice en getdown services nice gaan vinden. Jij?