Festivaltopic

Heb je toevallig de setlist van The Offspring geluisterd? Ik twijfel of ik daarvoor zal gaan want Americana was m’n jeugd, maar geen idee of ze daar nog veel van spelen - en steeds te lui om dat uit te zoeken. :smiling_face_with_tear: Het is maar een half uurtje fietsen voor mij dus wel laagdrempelig om er “eventjes” heen gaan.

1 like

Jaaaa ik ook voor Paul🥰

Ja! Spelen ze 4 liedjes van. En van Americana spelen ze er ook 4. Ik ken alleen het album supercharged niet. De playlist heet supercharged tour op Spotify en duurt 59 minuten

2 likes

??

Ahh ja dat is extra tof dan! Ik kan me mijn eerste keer Rise Against ook nog heel goed herinneren, op m’n allereerste festival waar ik zonder m’n ouders heen was. Politie Warnsveld is ook leuk ja! En nieuwe all time low ken ik ook totaaal niet, echt zo’n band waar ik voor de nostalgie heen zou gaan maar dat schiet niet echt op als ze vooral nieuw werk spelen natuurlijk.
(Mocht je nog een ongevraagde tip willen en ze nog niet kennen: Alexisonfire! Enorm fijne band en live ook heel erg goed)

@backto505 Jaa Nick Cave is echt wel tof ook live! Hayley Williams heb ik maandag in de Paradiso gezien en dat was echt enorm goed dus ik sta zaterdag gewoon weer vooraan denk ik :grin:

Verder voor mij ook Gorillaz en Aldous Harding, en heel veel zin in/benieuwd naar NewDad, Elmer, Model/Actriz, Blood Incantation, Jack White, Merol, Madra Salach, Grote Geelstaart, Sef, Tropical Fuckstorm, Tramhaus, Kumo 99, Dame Area, Wies, Sophie Straat, Sylvie Kreusch, Skullcrusher, Another Country $$$$, Ethel Cain, C’est qui, Mac deMarco en Joey Valence & Brae. En dan heb ik ook nog een hele lijst met dingen die ik niet echt ken maar me misschien wel leuk lijken dus ik kom het weekend prima door denk ik haha

3 likes

Jaaa wat leuk!!

Ice nine kills is heel gaaf, live ook leuk om te zien als je van beetje raar en gorey houdt

Leuk!! Jera is echt m’n favo festival. Ga je het hele weekend?

Ik ga ook weer eens naar Jera! Ben alleen wel bang voor hoe massaal het nu is 🥹

4 likes

Ja het hele weekend! We staan op een campercamping met ontbijt erbij (wel nerveus over want ik ben vegetariër, maar had er wel over gebeld).
@mikselke nice ik had al 1 nummer van ze gefavoriet maar ga vandaag hun setlist ook luisteren!
@Pinkbeliever politie Warnsveld is echt een heel leuke vrolijke Nederlandstalige band :heart_eyes:
@Xiomara ik zei ook tegen m’n man van ja die en die band komen en toen zei die ook wow dat zijn echt grote namen voor Jera. Gelukkig was mijn laatste festival Lowlands, dus dat scheelt qua vergelijking. Daarvoor ging ik tot het stopte bijna jaarlijks naar Groezrock en dat mis ik nog steeds heel erg. Was qua lineup vergelijkbaar met Jera.

4 likes

Ow echt?! Ik ken het op een andere manier, haha.

Ik ga volgende week 5 dagen naar Graspop en ik ben zooo benieuwd. Eerste keer dat ik ga, en de eerste keer dat ik zo lang op een camping ga staan. Vind de lineup ook mega vet.

5 likes

Zijn er nog mensen op bks?

1 like

Gaat er nog iemand naar Pinkpop? Ik vind dat niet het leukste festival maar de line-up van dit jaar vind ik zooooo vet (Foo Fighters, IDLES, Fat Dog, Editors, Franz Ferdinand, Hang Youth, Wet Leg, Yungblud). Ik kan alleen pas vrijdag na werk gaan dus hoop dat er nog ergens een plekje op de camping is, haha. En we hebben nog geen tickets, hopelijk worden ze nog wat goedkoper op de resale.

Ik vind Pinkpop sowieso al een tijd niet meer zo sfeervol maar echt een 0/10 would not recommend met bloedverziekend heet weer. Nergens schaduw, slechte watervoorziening. Of het moet ineens héél anders zijn maar dat is volgens mij niet zo :frowning:

1 like

Nee heb dat een keer eerder gehad ook met zulk weer, toen was het slecht geregeld. Ze zeggen wel dat ze nu meer schaduwplekken hebben gemaakt, maar ja.

3 likes

Ik vond de watervoorziening vorig jaar prima geregeld, schaduw daarentegen was zo ongeveer afwezig tot 18 uur. :woozy_face:

1 like

Ik kan het alleen vergelijken met vier jaar geleden maar ik vind de schaduwplekken op Pinkpop nu wel echt beter geregeld! Vind het terrein sowieso geüpgraded, er lijkt wat meer te doen te zijn.

3 likes

The cure :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Fantastisch :smiling_face_with_three_hearts: Ben je daar?