Nee ik kijk thuis mee haha, het is zo goed!
Ik woon in zuid limburg en jeetje wat een fors onweersgebied zitten we in.
Hopelijk is alles en iedeen oke op de camping!
Ik kan mij ook echt voorstellen dat daar een alternatief geboden is geworden of zelfs een (milde) evacuatie als ik het weer zo buiten zie.
Ah ik ga hen op Rock Werchter zien, kijk ik zó naar uit ![]()
Ik vond het wel een beetje eng in m’n tent! Maar viel uiteindelijk allemaal mee
Was ‘t overdag nog te doen in de hitte? ![]()
Gelukkig dat het uiteindelijk meeviel.
Hopelijk heb je een heel leuk weekend gehad!
Nee
het was echt afzien hahaha, heb echt moeten kiezen waar ik m’n kracht ging sparen en waar ik kon dansen.
@TheOne ja heel leuk! Nu afsluiten met Foo Fighters ![]()
Ik ben gister naar Pinkpop geweest (dagticket voor the Cure) en op de terugweg was het weer echt zoooo heftig!!! Medelijden met de mensen op de camping.
Was mijn eerste keer groot festival, vond t heel vet en indrukwekkend maar vond t wel heel vermoeiend!
Zoo blij dat Foo Fighters uitgezonden wordt ![]()
Had kaartjes voor vandaag maar door omstandigheden moeten verkopen dus zo kunnen we er toch beetje bij zijn
Wij gaan (voor het eerst) naar Concert At Sea deze week. Ik lees in de FAQ dat je geen campingstoel of krukje mag meenemen, ik baal hier van want ik ben 33 weken zwanger en had er eigenlijk wel op gerekend. Heeft iemand een idee hoe streng ze zijn aan de ingang? Of andere tips om het als zwangere vol te houden? Ik wil het sowieso rustig aan doen en maar tegen de avond gaan.
Ticket verkopen.
Nou idd. Lijkt me echt de hel. Het wordt 35 graden en volgens mij is er 0 schaduw op dat terrein.
@Hans_Kazan @Willy Thanks, jullie waren de wake-upcall die ik even nodig had. Hoe hard ik ook baal, ik ga niet.
Super balen je laatste festival zo voor de baby maar wel verstandig besluit denk ik. ![]()
Ook meer mensen met dagtickets voor Defqon hier?
Yes voor zaterdag, stom dat de dagtickets gecanceld zijn. Ik baal, heb er wel vaker gestaan met 36 graden
Ja ik baal ook dat het net dit weekend zo terrorwarm is. Ik had tickets voor de vrijdag.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik er wel wat tegenop keek om in de hitte van bijna 40 graden tussen alle mensen te staan.
Ja same. Ben hier eigenlijk een beetje gelaten over, niet heel boos of heel teleurgesteld ofzo. Want ik zag er wel echttt tegenop om in die hitte te staan.
Hier hetzelfde, ik baal wel maar ik snap het ook wel. Ik maak me nog steeds wel zorgen om de weekendgasten ook. Hoop dat iedereen een beetje op zichzelf let
Ja ik ook. Code rood kwam ook pas laat, dus ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan doen morgen. Walibi is ook al dicht. Hoop echt dat het meevalt allemaal.