Festivaltopic

Ja klinkt wel beter inderdaad, denk dat het gewoon bks wordt!

Zijn ook weer nieuwe namen voor BKS maar ik ken er letterlijk geen een :sweat_smile: iemand nog leuke tips die ik moet luisteren?

Ja 't hele weekend. Altijd standaard feestje met m’n halve stad :stuck_out_tongue:

Ik vind helemaal niet wat je muzieksmaak is, maar ik vind zelf Toro y Moi heeeel tof! (En Elias Mazian en David Vunk, maar dat zijn meer dj’s)

1 like

Wow! Ik ging voor de lol eens kijken naar line-up van BKS en ik ken bijna niks van wat er gaat komen. Nu voel ik me echt even heel oud haha. Vroeger kende ik bijna alle bands uit de line-up van festivals.

2 likes

Ja ik heb precies hetzelfde! Ik voel me ook oud, wie zijn al die artiesten?? Het is dus tijd om weer nieuwe artiesten te ontdekken.

2 likes

Die schaduw klinkt echt perfect, net als minder mensen in hun mooiste outfit. Bij Pinkpop vind ik het gebrek aan schaduw dus echt heel vervelend. Ik hoop ooit nog een keer naar DTRH, BKS en Lowlands te gaan.

nu al zin in de Zwarte Cross! en mss nog naar Milkshake de week erna.

als iemand mij kan helpen aan een cross zaterdag kaart hou ik mij aanbevolen!

Ik ben vooral benieuwd hoeveel tickets ze verkopen dit jaar.

Dan mogen ze wel wat extra campings regelen haha!

Haha ik zat op 7 en die was zelfs onwijs druk! Ik heb er ook weer mega zin in! Misschien dat we dit jaar zo’n groepscamping ticket gaan kopen. Lijkt me wel heel chill

Die groepscampings zijn op camping 1 toch? Wij hadden ook gekeken maar het merendeel van de groep wilde voor dat geld ook “naar binnen gedragen worden”. Geef ook eigenlijk liever dat extra geld uit aan eten en drinken haha

1 like

Bij zo’n groepscamping ticket krijg je een plek van 10x10m2 op camping 1, ook krijg je dan een 12-persoons picknicktafel en een partytent. Het is zo’n 40 euro per persoon als je met 12 bent.
@Taichung Ach ik heb het reguliere ticket al gekocht en als ik dan volgende maand 40 euro moet lappen voor zo’n groepsticket voel ik daar niets van. Maar ik werk ook full-time, dus ik kan me voorstellen dat een ander het te veel geld zal vinden.

Vorig jaar hebben we echt uren gezocht naar een plek waar we met z’n allen konden staan en dat was ook wel balen toen we niets konden vinden. Dus dan heb ik het er dit jaar zeker voor over! Wij kwamen donderdagmiddag al aan overigens.

Ja true! Snap het ook wel hoor. Bij ons gaat altijd een deel al op donderdagochtend met alle tenten, mega chill! De rest doet dan het eten en drinken.
Inmiddels ben ik best een pro in tenten opzetten daardoor haha

1 like

Ohja dat is ook wel een goeie! Misschien moeten wij dat ook maar doen als de rest het niet eens is met zo’n groepsticket. De vriendin waarmee ik ga wil sowieso vroeg en ik vind dat ook prima. We gaan ook niet over de brug dit jaar, was zo’n gedoe met spullen slepen. En dat extra stukje lopen is ook te verwaarlozen.

Lowlands ticket in de pocket :sunglasses:

4 likes

Is camping 5 dan het stukje vanaf de ingang richting camping 6 en 7? Daar wilden onze vrienden niet staan haha.

Krijg je 100m2?

Ik ga dit jaar voor de 2e keer, was in 2017 ook en ik vond de drukte echt een enorm nadeel. Ik kwam op donderdagavond maar alles stond al zooo vol dus wij stonden op camping 6. Echt een pokkeeind lopen, helemaal als je naar de alpha moest. Zie wel een beetje op tegen de drukte en vond het allemaal zo massaal, dat heeft wel veel invloed gehad op mijn ervaring. Kan me er dit jaar wat beter op instellen dus hopelijk valt het me mee, anders is dit mijn laatste keer Lowlands denk ik.

Ja! 10 bij 10 meter haha. Echt wel heel chill. Het is dus bedoeld voor 12 personen, maar minder mag ook. Je hebt gewoon één vaste prijs van €489 voor die plek.

Yes naar Awakenings. De zaterdag.

2 likes