Ik wil Foals op LL
Heb ook geeeen idee waarmee ze dat een beetje kunnen vervangen.
ik vind ook dat de line up wel beter had gekund! Maar vind zelf vooral de zaterdag heel leuk en sowieso de gezelligheid eromheen, de camping etc, vermaak me ieder jaar echt heel erg
je kan trouwens altijd bij ons aansluiten als je daar behoefte aan zou hebben (niet dat ik geen wildvreemde ben maar toch )
Lief! Ik moet even kijken hoe en wat. Gaan nog meer mensen die ik ken en wellicht ga ik weer met vreemden.
Eerste bekendmaking van Lowlands deze week is James Blake, niet mijn ding hahaha
Groot, druk, ellendige voorzieningen maar een groot feest en het helemaal waard! Ik breng daar altijd meer tijd op de camping door dan op het terrein, zo gezellig en leuke feesten ‘s avonds maar ik vind het ook meer afzien dan andere festivals waar ik geweest ben
vooral het douchen vind ik echt een rampenplan daar, vaker wel dan niet een uur in de rij voor gestaan.
de wc’s daarentegen zijn wel top, goeie spoelwc’s.
Klopt, en vorig jaar vond ik dat er te weinig watervoorzieningen waren maar toen was het ook wel echt bloedheet
Zo decadent. Ik heb gisteren mijn Dour combiticket gekocht en omdat de Green Camping al uitverkocht was (boehoe, ging al 2 jaar en was grote fan, ook nog nooit uitverkocht geweest) slaap ik nu in een Festihut. Oh well, money well spent.
Ik heb alleen ervaring met de Solar camping, niet met andere festival campings maar ik vond de voorzieningen bij Solar niet perse kut (en ik haat kamperen) idd goeie spoelwc’s, douchen zo lang je wilt voor 1 muntje en toen ik om 5u namiddags ging douchen stond er ook geen rij meer
Ik vond de camping fantastisch qua entertainment en gezelligheid, je hoeft zowat niet meer naar het festivalterrein. Vandaar dat ik ook geen haast had met douchen
Ik heb net kaartje gekocht voor Pussy Lounge at the park
Solar camping is echt fantastisch! Ik douchte ‘s ochtends best vroeg en hoefde vaak maar 5 min. te wachten. Daarna weer even slapen en klaar!
Wss gaan wij dit jaar niet en vind dat toch wel echt heel erg zonde.
De hotels zijn echt heeel duur (vond ik, in vergelijking met de camping/village). Maar als je dat ervoor over hebt, waarom niet he!
hahaha Donnie komt naar Lowlands!
nogmaals 100x dank @monkeyslut voor het noemen van Parcels, sinds je zei dat ik er naar moest luisteren luister ik elke dag hahahaha
Gaat er nog iemand naar Brabants verbond zaterdag?
ja ik!!!
Ahh leuk! Ik zal even zwaaien als ik je herken!
Gelukt om den kaartje te scoren?
Ik heb te lang getwijfeld… maar beter ook eigenlijk haha
Zijn er hier trouwens mensen die naar Wildeburg gaan? Wij hebben eeeindelijk met de hele groep kaarten (aardig wat af geticketswapt), maar zijn nu compleet. En wilde het ook echt niet missen na vorig jaar, wat een feest!
Yeaahhh voor het eerst in jaren weer lekker warm op Paaspop
Nog mensen op DGTL?