Festivaltopic

Wow sick! Dat is echt veel ruimte haha

1 like

Ah ik hopelijk ook, vond alleen de bus heen en terug zoooo kutā€¦ misschien toch een cheap hotelletje in de buurt zoeken.

Wel al tickets voor Electronic Family, stukje dichterbij haha

1 like

Ahh beter. Ja heen en terug is voor ons al met al een uur van deur totā€¦ koeienhek annex ingang hahahha

Lowlands is uitverkocht!

2 likes

Omg ik wilde gisterenavond tickets kopen, lukte toen niet. En daarna was het uitverkocht. Dikke pech. Regelen dan wss later nog wel tickets. Iets meer betalen is geen probleem, maar gisteren stonden ze alweer voor bizarre prijzen op TS,

Precies ja! Nou doeiiii, dat wordt ā€˜m niet hoor. Over een tijdje lukt het sowieso toch wel voor een veel redelijkere prijs. Paniekvoetbal nu van iedereen haha. Gelukkig hoef ik er maar 2 dus dat is goed te doen.

1 like

Vrienden van mij is dat ook gelukt, dus fingers crossed haha! Put daar mā€™n hoop maar uit.

1 like

Meestal kun je de laatste dagen wel kaartjes voor een normale prijs kopen, van mensen die ziek zijn ofzo.

Maar zo stom dat die prijzen nu zo hoog liggen. Die 20% klopt nu ook niet altijd meer op Ticketswap. Collega had van de week een kaartje originele prijs 18 euro voor 50 op ticketswap gekocht en zag later pas originele prijs. Na bellen krijgt ze het geld terug gestort, maar moet toch niet kunnen?

Ben ik me een partij blij dat we deze week nog kaartjes besteld hebben. Nooit verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn eigenlijk. Heb er zin in, word mijn eerste jaar Lowlands (:

Nou ja ticketswap vraagt de originele prijs wel om die 20% marge te bepalen, maar daar zit helemaal geen controle op (neem ik aan). Je kan invullen wat je wilt bij de originele prijs, ze kunnen niet elke afbeelding nalopen dus dat is op vertrouwen en daar maken veel mensen misbruik van.

1 like

Twee jaar terug had ik de vrijdag zelf nog een kaartje geregeld voor 175 euro. Was wel een dagtaak er eentje te fixen toen maar het is dus niet onmogelijk

1 like

Ik ga dit jaar voor het eerst naar sziget en heb meteen aan het begin al kaarten gekocht. Nu is de line up compleet en het valt me best tegen eigenlijkā€¦

Ik ga zelf voor de derde keer komend jaar en zelfs al vind je de line-up niet zo, sziget is een super leuke ervaring in het algemeen! Er is genoeg te zien en te doen op het eiland en er hangt een hele fijne sfeer.

1 like

NĆ©t optijd Awakenings tickets voor zaterdag gescoord.

1 like

mijn combiticket voor Pukkelpop binnen. Yay nu al zin in de festivalzomer!

1 like

Oh ja dat denk ik ook hoor! Lowlands ga ik ook altijd voor de sfeer heen en niet echt voor de line up. Maar had toch wat andere artiesten verwacht ofzo

Ik ga niet maar ik zie er echt wel leuke dingen tussen staan! Mijn aanrader: ga naar Parcels! Echt het leukste optreden dat ik ooit heb gezien. Heb ze al 2x gezien en ga ze dit jaar op LL weer zien haha.

4 likes

Ja! Ik heb Parcels vorig jaar ook gezien en vond dat ook echt een supervet optreden! Lekker dansen!

2 likes

ik luister het nu; heeeeeeel tof. Krijg helemaal zin om in het zonnetje te zitten op de Alpha heuvel nu. Duurt laaaaaaang

1 like

Straks de bekendmaking van de pinkpop line up :partying_face: iemand hier die ook een weekend gaat?

1 like