Festivaltopic

mijn combiticket voor Pukkelpop binnen. Yay nu al zin in de festivalzomer!

1 like

Oh ja dat denk ik ook hoor! Lowlands ga ik ook altijd voor de sfeer heen en niet echt voor de line up. Maar had toch wat andere artiesten verwacht ofzo

Ik ga niet maar ik zie er echt wel leuke dingen tussen staan! Mijn aanrader: ga naar Parcels! Echt het leukste optreden dat ik ooit heb gezien. Heb ze al 2x gezien en ga ze dit jaar op LL weer zien haha.

4 likes

Ja! Ik heb Parcels vorig jaar ook gezien en vond dat ook echt een supervet optreden! Lekker dansen!

2 likes

ik luister het nu; heeeeeeel tof. Krijg helemaal zin om in het zonnetje te zitten op de Alpha heuvel nu. Duurt laaaaaaang

1 like

Straks de bekendmaking van de pinkpop line up :partying_face: iemand hier die ook een weekend gaat?

1 like

vorig jaar begon de voorverkoop op 1 mei. succes alvast :rofl:

Ik ben pas 1 keer geweest, haha! Dus weet niet hoe het vroeger was…

Jazeker! Ik ga naar Electronic Family, Nest, Subcultuur en misschien Drift. Die laatste 3 zijn kleinere festivals hier in de buurt. Verder nog 7th Sunday en misschien Emporium maar dat is niet specifiek techno.

En jij?

1 like

Ja ik vind Awakenings ook te veel toeristen, ik ben van 2012 tm 2014 geweest volgens mij maar toen hoefde het voor mij niet meer. Op zich zijn toeristen niet erg, DGTL is m’n favoriet en daar lopen en ook genoeg rond, maar ik vind de sfeer bij Awakenings er anders door. Wat jij zegt over hun staat @Wonderland vind ik ook erg herkenbaar

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Paradigm! We maken er een weekendje van, want ik kom uit Rotterdam.

2 likes

de hele line up van Pinkpop is bekend en er zitten eigenlijk wel hele leuke dingen tussen, elke dag wel meerdere hahaha

Ik twijfel. Vind de line-up best aardig, maar wel veel dat ik al eens gezien heb. En waarschijnlijk moet ik weer alleen (ja, of met wildvreemden), dus dat maakt de twijfel groter.

Ik wil Foals op LL

1 like

Nieuwe album is chill he? Ze komen op DTRH :grin:

Op welke artiesten hopen jullie nog?

2 likes

Heb ook geeeen idee waarmee ze dat een beetje kunnen vervangen.

1 like

ik vind ook dat de line up wel beter had gekund! Maar vind zelf vooral de zaterdag heel leuk en sowieso de gezelligheid eromheen, de camping etc, vermaak me ieder jaar echt heel erg

je kan trouwens altijd bij ons aansluiten als je daar behoefte aan zou hebben (niet dat ik geen wildvreemde ben maar toch :stuck_out_tongue:)

:blush:Lief! Ik moet even kijken hoe en wat. Gaan nog meer mensen die ik ken en wellicht ga ik weer met vreemden.

1 like

Eerste bekendmaking van Lowlands deze week is James Blake, niet mijn ding hahaha

Naast DGTL ook maar besloten dat ik naar Solar ga! Iemand ervaring met de camping?

Groot, druk, ellendige voorzieningen maar een groot feest en het helemaal waard! Ik breng daar altijd meer tijd op de camping door dan op het terrein, zo gezellig en leuke feesten ‘s avonds maar ik vind het ook meer afzien dan andere festivals waar ik geweest ben

2 likes

vooral het douchen vind ik echt een rampenplan daar, vaker wel dan niet een uur in de rij voor gestaan.

de wc’s daarentegen zijn wel top, goeie spoelwc’s.