Festivaltopic

hahaha Donnie komt naar Lowlands!

nogmaals 100x dank @monkeyslut voor het noemen van Parcels, sinds je zei dat ik er naar moest luisteren luister ik elke dag hahahaha

3 likes

Ah leuk om te horen! :smiley:

Ik vind Donnie een lullo, z’n muziek vind ik wel leuk. Ben verder nog niet heel erg te spreken over de nieuw toegevoegde artiesten maar het zegt me gewoon weinig dus ik moet gewoon nog even wat muziek gaan luisteren denk ik.

Gaat er nog iemand naar Brabants verbond zaterdag?

ja ik!!!

1 like

Ahh leuk! Ik zal even zwaaien als ik je herken!

Gelukt om den kaartje te scoren?
Ik heb te lang getwijfeld
 maar beter ook eigenlijk haha

Zijn er hier trouwens mensen die naar Wildeburg gaan? Wij hebben eeeindelijk met de hele groep kaarten (aardig wat af geticketswapt), maar zijn nu compleet. En wilde het ook echt niet missen na vorig jaar, wat een feest!

Yesss Modeselektor op Lowlands! Eerste van de nieuw toegevoegde namen die ik wat vind.

Kan niet wachten tot het festivalseizoen start :ok_woman:

7 likes

Yeaahhh voor het eerst in jaren weer lekker warm op Paaspop :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Haha het zegt mij (wederom) niets :woman_shrugging:t3:

Oh ja die ken ik wel! Maar dat is het dan ook (en niet zo mijn smaak :face_with_hand_over_mouth:).

Nog mensen op DGTL?

1 like

Ik was gister op de dag editie van awakenings! Was een mooi feestje.

Ja, ik! Heb je het leuk gehad?

1 like

Ik was er ook! Hoe vonden jullie het?

Ik was er ook! Vond disclosure verrassend leuk en daarna lekker disco bij Motorcity drum ensemble dus toen was mijn dag al geslaagd.

1 like

Ik vond eigenlijk alles wat ik hoorde echt top! Amélie Lens staat me het meest bij en Laurent Garnier, maar die had ik al vaker gehoord.

Ik was er ook! Amelie Lens en Henrik Schwarz waren m’n favorieten. Ik kon alleen m’n plek niet echt vinden gisteren? Ik vond veel net niet waardoor we continu heen en weer liepen. Uiteindelijk veel in Generator gestaan. Nee, viel een beetje tegen ofzo. Ik had het idee dat het terrein ook anders was ingedeeld, het voelde ZO druk op sommige punten

Ik heb echt een topdag gehad, maar zou niet weten wie ik eigenlijk allemaal heb gehoord. Hobbelde gewoon achter de groep aan en overal lekker lopen stampen :stuck_out_tongue: wel veel in generator gestaan want daar draaiden ze wat harder.
Vond het terrein trouwens wel een beetje onoverzichtelijk maar verder was het een goede dag!

Ja het terrein was kleiner dan normaal! Mijn vriend en ik zijn tot nu toe elke editie geweest :speak_no_evil: en waar die grote tent stond (module?) is normaal een loopbrug waar nog meer terrein is, dat ontbrak nu. Waarschijnlijk hebben ze geen vergunning gekregen voor die loodsen waardoor alles nu meer gepropt stond. Plus het zonnetje waardoor iedereen buiten stond ipv binnen