Festivaltopic

Ja die brug, regelmatig vervloekt maar miste 'm nu ineens!! Het voelde echt druk, maar zal ook idd met het weer te maken hebben gehad, was ook zo warm in sommige tenten (modular)

Vond de aanlegplek van de pont trouwens wel veeeel beter!!

1 like

Haha ik dacht slim te zijn en het gewone rustigere pontje naar ndsm te pakken maar wij moesten dus helemaal om de loodsen heen lopen haha.

1 like

Was de zondag ook naar DGTL en vond het heel leuk! Het lekkere weer zal meegespeeld hebben, gelijk alle muziek die ik normaal wat te “blij” vind klinkt prima in de zon. Daardoor zonde eigenlijk om binnen te staan in die donkere hallen waar ik de muziek leuker vond :stuck_out_tongue: Vond Amelie Lens top en Carista (met Elias Mazian later) ook leuk. Om een bepaalde tijd was echt alles wat ik wilde zien tegelijk en daarna heb ik ook steeds maar een beetje rondjes gelopen eigenlijk. Twijfelde over een korte broek maar dat had makkelijk gekund :dizzy_face:

Ik was de zaterdag naar DGTL. Ook heerlijke muziek, maar miste ook het oude terrein een beetje. Wel echt fun in de sun gehad.

Gaat iemand morgen naar Loveland?

https://www.bndestem.nl/show/verrassing-duncan-laurence-staat-op-pinkpop~a751278b/ ah vind dit echt zo tof!! ken ook maar 1 nummer van hem maar maakt niet uit :stuck_out_tongue:

4 likes

Mensen die naar Free your mind gaan?:grin:

Een vriendin en ik twijfelen al een tijdje om naar pinkpop te gaan, maar vinden een dagkaart behoorlijk duur. Nu twijfelen we om een heel weekend te gaan, want relatief goedkoper. Is het een beetje leuk/fijn op de camping? En welke raden jullie aan? Ik ben een week sziget glamping gewend :see_no_evil:

Ik heb op camping D gestaan geloof ik, moker lang lopen, veel herrie en vieze dixies op campingterrein in de volle zon. Is wel al aantal jaar geleden dus geen idee hoe het nu is. Ook veel modder toen.
Pluspunt: genoeg ruimte voor groepjes tenten, georganiseerd tent opzetten en mega chill relatief goedkoop ontbijt op de camping.

1 like

Meer mensen die naar BKS gaan dit weekend? Ik zie net dat het zondag 29 graden wordt :fearful:

Ja ik ben team 23 graden, dan is het in de zon voor deze ginger wel warm genoeg hahaha maar het kan nog alle kanten op maar nu weet ik niet welke kleren ik apart moet leggen :sob:

3 likes

Ohhh ik wil zo graag naar BKS, hou van dat festival! Zit er helaas niet in dit jaar.
Gaan er mensen donderdag naar Subcultuur Hemelvaart?

Ik :raising_hand_woman:t2:

1 like

Op Pinkpop? Daar is geen D :stuck_out_tongue: Gok dat je dan C bedoelt, want da’s lang lopen.

@Maruti Ik vind de camping wel oke hoor (voor zover kamperen oke is, want ik vind het ultiem kut) :slight_smile: Ik heb nu 2 jaar op C gestaan en afgelopen jaar op B. Dit jaar ook weer op B.

Als je veel wilt slapen (en lang lopen niet erg vind), raad ik C aan. Is alleen geen feest ofzo. B is de grootste en daar is ook het meeste, ook qua ‘winkels’ enzo. A ligt direct naast het festivalterrein, maar is de kleinste. Voor A moet je zeker de dag ervoor gaan, B ook, gok ik.
De wc’s zijn na een dag niet meer heel schoon, maar volgens mij worden ze s ochtends heel vroeg weer schoon gespoten.

2 likes

Gaan er hier mensen naar Liquicity zomer festival (drum n bass)? Zit er over na te denken, lijkt me super leuk

3 likes

is het al bekend welke optredens op pinkpop live worden uitgezonden?? Ik wil zo graag fleetwood mac zien : (

1 like

Ik ben 1x geweest en heb op camping B gestaan. Zo ver lopen. Daardoor ga je niet even snel tussen de middag iets eten of drinken bij je tent, wat we op Lowlands wel altijd graag doen… Ik vond de camping heel rustig 's avonds, wel wat geluiden natuurlijk maar in vergelijking met Lowlands (sorry voor de lowlands vergelijkingen haha) redelijk dood hahaha. Ik vond het toiletgebouw wel heel fijn! wc’s waren redelijk schoon en er waren er veel, heb er nooit een rij gezien. De douches waren wel drukker maar dat heb je altijd denk ik. En inderdaad genoeg tentjes om ontbijt te halen! Er stond vanalles, vooral het verse fruit was super lekker op een brakke ochtend.

De wc’s worden rond 5/6 ‘s ochtends helemaal schoongemaakt! Ik had een beginnende blaasontsteking en voelde me zo klote als ik weer vroeg moest plassen maar gelukkig kon dat op een superschone dixie dan haha

Ah, goed om te weten! Wel klote zo’n beginnende blaasontsteking.

Camping A natuurlijk :sunglasses: maar dan moet je wel vroeg zijn. Die is al snel vol.

Op camping B zijn de “echte” feesttenten die doorgaan tot een uurtje of 3 volgens mij maar daar lig ik zelf nooit.

1 like