Festivaltopic

Half 4-4 uur was het vorig jaar zelfs haha :stuck_out_tongue:

Ja het einde trek ik nooit. Haha behalve vorig jaar toen dat verschrikkelijk ongeluk is gebeurd toen zijn we wel langer gebleven.

Ik was toen al naar huis, want ik had mijn tent die ochtend gemold + was er klaar mee.

Ik lig zelf redelijk vroeg in mijn tent altijd, ga ook niet echt naar dat feest ofzo. Vorig jaar wel een tijd daar in de buurt gezeten, wachtend op mijn groepje, omdat ik mijn tent kwijt was :rofl: Groepje was ik ook de hele dag al kwijt xD

1 like

Haha wij hebben altijd feestje bij onze eigen tent. Wij hebben 4 jaar geleden daar een groep leren kennen en spreken daar nu altijd mee aaf. Liggen dus altijd met een vrij grote groep samen (18 mensen)

1 like

Dat is wel tof. Ik ben 1 keer met een vriendin + haar vrienden een heel weekend gegaan, 1 keer alleen op de camping (zij kwam toen 2 dagen) en vorig jaar met wildvreemden. Dit jaar ook weer met complete vreemden, dus ik ben benieuwd :smiley:

1 like

Aahh supertof. Ik ben ook 1 jaar een dag en nacht alleen geweest vrienden konden pas allemaal later komen, heb echt de tijd van mijn leven gehad. Heel veel plezier en anders stuur je me maar een berichtje drinken we ons een pilsje.

1 like

:smiley: Als ik eraan denk (of mijn groep kut vind haha), zal ik dat doen. Ik heb me vorig jaar alleen ook prima vermaakt eigenlijk. Hoop wel dat ik nu meer dan 3 uur per nacht slaap, want dat trekt mijn lijf niet zo goed, haha (en mijn prikkelverwerking ook niet)

Oordopjes, slaapmaskertje haha succes

Ja, slaapmasker besteld (alleen nog niet binnen :weary:) en oordopjes had ik nog van vorig jaar. hopelijk raak ik die oordopjes nu niet kwijt, haha. Maar slaap al maanden slecht, dus betwijfel of het daar ineens wel lukt.

1 like

@LastYoungRenegade haha omg fail

1 like

Haha gewoon 3 paar oordopjes meenemen. Ik slaap altijd zó goed op festivals zal wel komen door de liters alcohol haha

1 like

Ik ga heeeel misschien een dagje BKS, maar ik weet het nog niet zeker. Mijn vriend heeft via zijn werk kaartjes, maar helaas alleen voor zichzelf haha.

Aaah jaaaa doe!!

Ga jij ook? Het is vooral dat ik me lullig voel tegenover mijn collega’s die in het weekend moeten werken bij D… Ik heb geen leidinggevende functie dus in principe hoef ik er niet te zijn, maar ik voel me wel een soort van verplicht ofzo. Dat ik geen lol mag maken, voor het geval dat ze me bellen met vragen over tickets en ik ben niet bereikbaar/naar de getverderrie.

Ja ben er het hele weekend! Aaah ja dat snap ik maar dan kan je nooit meer een weekend iets leuks gaan doen. Het draait inmiddels twee weken dus ze weten vast wel hoe en wat toch ?? En anders zeg je joe je mag bellen maar geen garantie dat ik kwaliteit of zelfs het juiste antwoord lever :+1:

2 likes

Ja dat is waar. Ze zeiden maandag al dat ik er niet hoefde te zijn. Ik bespreek het anders nog wel op kantoor deze week. Een collega appte net al dat ik gewoon moest gaan. Wil eigenlijk zaterdag ofzo gaan, dan kan ik flink naar de getsie, heb ik wel behoefte aan. I’ll keep you up to date als ik ga!

1 like

Yes leuk!

1 like

Jaaaaa! Ikke! Tweede keer dit jaar. Vorig jaar was echt super leuk.

1 like

ik vond B echt heel chill, ga daar dit jaar ook weer staan, inderdaad veel keuze voor eten/drinken en als je wilt kan je 's nachts nog door. Vrijdagavond is er daar ook al wat te doen dus dan heb je een extra lang weekend :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoop wel dat het voorspelde weer nog wat beter wordt, of in ieder geval geen regen

2 likes

Oeeeh goed om te horen dat het vorig jaar ook leuk was! Ik heb toevallig net mn kaartje gekocht omdat het alweer bijna uitverkocht is! Te benieuwd :smiley: :smiley:
(vet goeie line up he?!)

1 like