Ah je bent de eerste die reageert! Viel het weer nog mee? Van te voren had ik gedacht dat het echt ellendig zou zijn het hele weekend
Viel echt heel erg mee gelukkig. Alleen vandaag was shit.
Maar wel vooraan gestaan waar ik wilde en bijna een High five aan de zanger kunnen geven.
Welke zanger?
Oliver āOliā Sykes van Bring Me The Horizon 
Naw, leuk!
Leuk lijstje! Qua djās is Orpheu the wizard wel een aanrader vind ik, Tom trago ook, de Sluwe Vos en Sassy J. Ik houd altijd van wat vrolijke/dansbare techno, dat draaien deze djās wel in mijn beleving.
Ik ben er nog nooit geweest en begin nu echt zin te krijgen! Het spotify afspeellijstje staat regelmatig aan en wil eigenlijk ook wel wat nieuwe dingen ontdekken. Nog tips of handige dingen om mee te geven aan iemand die voor het eerst gaat?
Ik ga ook weer! Ik heb ook zin in die namen + Thom Yorke, Matt Corby, Sluwe Vos (maar valt samen met de staat), Beirut, David August, de Staat, Vampire Weekend, AURORA, en LP!
Ik ook! 
Ik ga ook! Kijk vooral uit naar Frank Carter en Skepta, verder geen hele specifieke dingen maar weet zeker dat ik me prima ga vermaken 
Love it.
Ik ga naar Free Festival en Mysteryland
Anderen die ook gaan?
Ja, lijkt me supertof om te zien! Ik ga normaal gesproken alleen maar naar concerten waar dat gebeurt haha, ga er juist naartoe om er vol in te gaan
Maar van vorige jaren DTRH is mijn ervaring dat het wel meevalt met het publiek dat daar komt! Vorig jaar bij Ho99o9 is iedereen heel gebleven volgens mij, terwijl dat bij hun eigen shows meestal wel anders is.
Hahaha ik ben met heel veel andere dingen juist een pussy, maar je went er wel snel aan hoor! Maar kan me ook voorstellen dat je er geen zin in hebt haha
Ik twijfel een beetje over Wildenburg⦠Ik moet vrijdag gewoon nog werken en ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Is er iemand wel eens geweest die me wat meer kan vertellen? Waar mag ik het mee vergelijken?
Voor het eerst dtrh, dank je voor je tips! En panty om speciale reden of omdat het gewoon lekker makkelijk is qua combineren?
Mag je zelf ook drinken/alcohol meenemen naar het campingterrein zoals bij lowlands (eenmalig 3 of 5 L dacht ik)?
Ik ben er twee jaar terug geweest. Vond het een leuk festival. Het gebied waar het wordt gegeven is tof en aankleding ook. Daarnaast is het wel een ervaring om op een festival te zijn wat 24 uur doorgaat. Maar ik vind Solar wel een leuker festival zeker kwa sfeer. Dat kan ook liggen aan het feit dat ik op wildeburg was het niet alle dagen fantastisch weer was en sommige plekken bijna onbegaanbaar waren doordat dagen daarvoor keihard had geregend. Plus dat ik met vrienden van mijn vriend was en op Solar met mijn eigen vriendinnen. Is toch anders.
Jaaa ik ben ook geweest, was echt mijn beste festivalervaring tot nu toe (mede door het fantastische weer vorig jaar). Kan het niet echt ergens mee vergelijken, Lowlands en Rock Werchter ooit geweest, maar daar lijkt het niet op, Wildeburg is veel kleiner/intiemer. Maar vibe is goed, heerlijk dat alles doorgaat en iedereen een ander ritme krijgt, leuke aankleding, qua namen ook top, geen bizarre headliners maar dit vind ik wel fijn. Heb daardoor minder het gevoel dat ik ergens moet zijn en alsnog heel veel leuks te zien/horen/doen/eten.
Als je nog meer wil weten, ik praat er graag over haha
Nog meer die naar Couleur CafƩ gaan?
Briljant!