Festivaltopic

"mijn Lowlands paklijst!
  • tent
  • luchtbed
  • gasbrandertje +1 extra patroon
  • slaapzak of fleecedeken (ligt aan de temperatuur)
  • stoeltje
  • kleren
  • extra sokken!!!
  • babydoekjes
  • oordopjes
  • make up
  • zonnebrand
  • shampoo/zeep
  • pakje wegwerp washandjes
  • tandenborstel + tandpasta
  • pakjes noodles soep :heart:
  • gewone soep in blik
  • knakworsten uiteraard
  • kleine flesjes met cola etc
  • plastic bekertjes, bordjes en bestek
  • wodka
  • festival ticket
  • vlaggetjes om je tent herkenbaar te maken

optioneel

  • extra schoenen
  • regenjas

Misschien dat ik hem later nog aanvul. Dit is ongeveer mijn paklijst voor Lowlands. Zou ook altijd een rolkoffer meenemen inplaats van een weekendtas. Oja en een stoeltje lijkt kut om mee te sjouwen maar het is het waard. Lastig te zeggen wat voor kleding ik mee neem want Lowlands is nog ver weg, maar het is altijd teveel haha

1 like

Ja ik ben Rock Werchter gewend dus kan het wel handelen denk ik! Op Pinkpop zijn we best verwend met al die doorspoelwc’s haha

1 like

Leestip: de festivalkrant van de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2018/festivalseizoen/

Ik ga zelf naar DTRH :arrow_down::rabbit:

1 like

Als je met leuke mensen bent ga je zeker wel vermaken hoor. Maar ik vond de muziek ook gewoon zwaar tegen vallen bij wildeburg en ik ga toch ook echt ook voor de muziek naar een festival. Ik vond Solar bijvoorbeeld veel leuker (terwijl muziek ook niet super is, naar mijn smaak) Maar de sfeer van Solar sprak mij veel meer aan en alle dingen die er rondom het festival te doen waren. Gekke spelletjes etc. Bij wildeburg moest direct alles zo hipster zijn ofzo.

Oke heb je even, wel duidelijk waar ik vandaan kom zo denk ik maar ok, op volgorde: 7th sunday, emporium, drift, awakenings/awakefest, solar 3 dagen en nest.

Voor het eerst camping dus, tips zijn welkom!

2 likes

Afgelopen weekend was ik naar 7th Sunday en ik ga nog naar Pinkpop, Neverland en Domimator. Jaja, brede muzieksmaak :tipping_hand_woman:

3 likes

Ik ga ook het hele weekend naar Pinkpop! Lekker samen een FFestivalbiertje drinken!

1 like

Ik ben benieuwd, ga met een collegaatje. Wel een hele leuke. Was nog heel gedoe met een kaartje regelen ook.

@Henk @Blauwra @Patagonia

Dour staat inderdaad wel bekend om heel veel drugs passage, maar ik vind de sfeer die er hangt wel héél fijn. Heel chill, relaxed, iedereen is zen. Zoveel verschillende bands en variatie.

Overigens is de normale camping inderdaad niet te doen, maar sinds vorig jaar is er een Eco/Green camping waar een zero waste beleid heerst, het stil moet zijn op de camping na 2u 's nachts en er deftige, echte wc’s staan (met van die houtschorsjes dus ook niet stinkend!) en gratis douches. Dus die camping is echt wel dik OK.

In tegenstelling tot enkele jaren geleden is er echt al heel wat gebeurd om de campings wat aangenamer te maken, maar dan nog raad ik de gewone camping echt niet aan. Een grote bende, troep overal, uren aanschuiven om te douchen, weinig voorzieningen, altijd lawaai, …

Anyway wilde jullie ook even my point of view geven.

Overigens ben ikzelf 100% anti-drugs en amuseer ik mij elk jaar super :stuck_out_tongue:

Ja, leuk!
Ik ga trouwens alleen naar Pinkpop, dus als iemand aan wil sluiten: leuk :smiley: En ook het hele weekend, haha.

2 likes

Ik sta bij down the rabbit hole achter de bar en LL ga ik dit jaar wel gewoon normaal naartoe :slight_smile:

Phoe, geen idee? Denk het niet eigenlijk. :stuck_out_tongue: Volgens mij volg ik niet heel veel mensen van hier, haha.

Nu wel :wink:

2 likes

Ik ook :tada: Zoveel zin in! Ga jij kamperen?

Verder heb ik nog Happy Feelings en Verknipt op het programma staan (en misschien nog Lief/Smeerboel in september).

Omg ja!!! Ik sta op de siësta camping

Ik zit in een Airbnb in de stad :see_no_evil: de luxere campings waren voor ons (groep van 7) nog steeds wel aan de dure kant en we kunnen er pas dinsdagavond zijn dus de normale camping is dan al heel vol denk ik.

1 like

@Blush oh ja het nest wil ik ook weer heen!! Echt een chill festival :smiley:

haha soort van half geloof ik, omdat iedereen dezelfde roze regenjas had

1 like

Ja! Super leuk idd, fijne plek ook.

1 like

Ik heb net besloten ook weer naar Lowlands te gaan! Vandaag maar even een kaartje bestellen, het is volgens mij bijna uitverkocht.

En een meeting zou leuk zijn!

1 like