Festivaltopic

wow Lowlands is uitverkocht!
Lang geleden dat het ver van tevoren is uitverkocht

1 like

Fortarock, Dynamo Metal Fest en hopelijk nog iets met indiemuziek

Ik ga naar Down The Rabbit Hole, Milkshake en Lowlands!!
Het liefst ook nog naar Into The Great Wide Open. Veel vrienden hebben een kaartje maar wij visten er net naast. Vorig jaar nog wel voor vrienden een kaartje via ticketswap kunnen regelen dus zal nu vast ook wel lukken.

Wil verder nog naar een techno dagfestival. Weet nog niet welke alleenā€¦

Hier baal ik stiekem ook van, want wilde na Pinkpop misschien een kaartje gaan kopen :frowning:

Down the rabbit hole en Solar!

1 like

AOA, Loveland, Welcome to the Future, Milkshake en Elrow town. Vooral die laatste heeeel veel zin in!

Ik ga dit jaar naar Rock Werchter, met pijn in het hart maar Ć©Ć©n groot festival maar daar komen ongetwijfeld nog een paar kleintjes bij doorheen de zomer.

1 like

Ja de dag ervoor was het 95% en toen heb ik nog snel een kaartje gescoord. Blij dat ik het heb gedaan!

1 like

Nu het moeilijkste; wat gaan we aandoen komend weekend met dit weer? Niet mega koud. Wel (beetje?) regen. Lastig. Heb gelukkig net heel leuke regenlaarsjes binnen dus die gaan sowieso mee denk ik!

Ik ga naar DRIFT zaterdag, Lowlands en voor de rest misschien nog een paar dagjesfestivals. Door masterscriptie kan ik helaas niet al te veel inplannen maar als er toevallig een kans voorbijkomt zal ik hem zeker pakken

1 like

Ja deze heb ik ook, zijn erg fijn! Helemaal top vind ik dat je ze aan je sleutelbos kunt hangen, zo kun je ze nooit vergeten.

Een rol vuilniszakken! Niet alleen voor afval, maar ook om spullen in te bewaren of op de grond te leggen, mocht het gaan regenen en je tent lekt (of evt zodat je dingen in je voortent kunt zetten, maar dat ze tocht droog blijven). En je kunt ze ook als improvisatie-poncho gebruiken haha.
Ik vind daarnaast zoā€™n klein flesje antibacteriĆ«le gel ook wel fijn voor je handen (naast de babydoekjes).

2 likes

Oordopjes, slaapmasker, dikke trui als kussen, vuilniszakken met zoā€™n trekkoord waar je ook je kleren in kan doen zodat ze ā€˜s ochtends niet onwijs vochtig zijn, slippers, ducttape, extra wegwerponderzeil voor de tent (ivm vochtige grond in Nederland), powerbank, reserve zonnebril

1 like

Bestel dan wel de pro versie. Die zijn zoveel beter dan de normale.

1 like

Een klein zaklampje. Heel handig als je ik de nacht naar de wc moet of iets moet zoeken in je tent. Ik hang meestal ook nog zoā€™n lampen snoer op batterijen op in mijn tent. Kun je voor paar euro bij de action kopen meestal. Lege grote (water) fles. Oordopjes om te slapen en oordopjes voor te luide muziek en wat ook super fijn is om een klap stoeltje mee te nemen.

1 like

@palmboom ik ga ook naar drift! Weersverwachtingen zijn alleen niet zo, ik baal want ik heb nog nooit regen gehad met drift :frowning: en weet niet wat ik aanmoeeeet.

Wat de anderen al hebben genoemd en voorderest is
-iets opvallend voor de tent, bv slingers, zodat je die makkelijk kunt terugvinden
-lantaarntje voor als je naar de wc moet en je kunt deze makkelijk neerzetten of ophanen in de tent (itt een zaklamp)
-slotjes om je tent met af te sluiten
-warme trui want snachts of vroeg in de ochtend kan het nogal fris zijn

1 like

Oeh nu ben ik benieuwd of ik je ken haha. Volgens mij gaat t niet zoveel regenen hoor!

1 like

Ja het lijkt mee te vallen! En qua temperatuur is t sowieso prima. Veel plezier :smiley:

Ik ga het toch hopen!! Pleaseeeee droog :raised_hands:t4: